Toitumise trikid poletavad rasva. Kus on minu valk?

Suurenda kiudainete osakaalu toidus, sest need tekitavad täiskõhutunde ning seovad rasva juba soolestikus. Maitsestatud veed võivad sisaldada ka vähesel määral suhkrut, seega anda ka energiat. Ja ei saa olla lihtsamat viisi otsustada, kas söögikord või suupiste on teie jaoks tervislik, kui esitada kolm lihtsat küsimust: kus on minu valk, kus on kiudained ja kus on tervislik rasv? Trepp lifti asemel, muruniitmine, puude lõhkumine, lumekoristus, isegi šoppamine.

Siin on Sulle 10 olulist müüti, mida on oluline teada: 1.

toitumise trikid poletavad rasva

Kartul, makaronid, riis ja leib teevad paksuks. Täisteraleib sisaldab palju kiudaineid, mis on kaalust allavõtja sõbrad.

Proovi järele: 40 kavalat nippi ja trikki kehakaalu langetamiseks

Makaronitooted ise ei anna energiat väga palju, lisakilode allikaks on hoopis kastmed: hapukoore- majoneesi- peki- hakkliha- juustu- või vorstikaste — need kõik annavad päris palju energiat. Külmutatud köögiviljad on kallid ja madala toiteväärtusega. Kus on minu valk? Valk aitab teil rasva põletada kolmel viisil. Esiteks on see lihase ehituskivi ja lihas põletab rasva. Lihaste söötmine aitab neil lihakeste jõudude vastu kortsutada ja võidelda.

Teiseks, juba proteiini söömine põletab tegelikult kaloreid. Ja kolmandaks, valk hoiab sind kauem täisväärtuslikumana - osaliselt seetõttu, et see intensiivne seedeprotsess tähendab, et teie keha tajub teid küllastatuna. Ajakirjas Appetite avaldatud Neil, kes sõid kõige rohkem valku, oli kõige madalam näljatunne ja nad ootasid uuesti, enne kui nad uuesti süüa otsustasid, kui need, kes sõid madalama valgusisaldusega suupisteid.

Aga ära jaluta rohkem kui 1,5 tundi kuna selleks ajaks on juba keha kurnatud ja intensiivset rasvapõletust enam ei toimu.

Tervislik kaalulangetus kodus – kuidas püsida õigel teel?

Kui soovid veelgi paremat tulemust, vali künklik maastik ning võtta appi käimiskepid. Enne pikemale minutit jalutuskäigule minemist söö veidi valku, näiteks munavalget või lahjat kala - see annab energiat, mis käivitab rasvapõletuse. Enne välja minemist joo suur klaasitäis vett, nii väldid vedelikupuuduse tekkimist. Pärast hommikust jalutuskäiku söö kohe hommikusööki. Sulle meeldib tee? Siis joo seda rohkem, sest tee aitab kaasa kaalulangusele, eriti roheline tee.

Söö korralik hommikusöök, nii tunned päeva jooksul vähem magusaisu.

toitumise trikid poletavad rasva

Maitsesta toitu: tugevad maitseained kiirendavad ainevahetust. Nende hulka kuuluvad sinep, ingver, tšilli, tšillipipar. Neid kasutades võid suurendada oma päevast kaloripõletust kuni kalori võrra.

Söö nii palju köögivilja kui võimalik.

Väljaanded

Neis on palju kasulikke aineid, kuid vähe energiat. Kui sa ei armasta kala, söö toidulisandina kalamaksaõli.

  1. 10 toitumise müüti, mida Sa peaksid kindlasti teadma! - FitLife Live videotreeningud
  2. Proovi järele: 40 kavalat nippi ja trikki kehakaalu langetamiseks - Anne & Stiil

Rasvases kalas on palju kasulikke rasvhappeid ja valku, mis aitavad rasvapõletusele kaasa. Kindlasti räägime ka suurel määral meie kehal talletuvast rasvast, mis on siis Sinu keha põletamise protsessidest üle jäänud energia.

See tähendab, et oled oma keha energia vajadusi hinnanud kõrgemalt ning tankinud liigselt.

toitumise trikid poletavad rasva

Hea uudis on aga see, et inimkeha põletab ka nö puhkeasendis energiat, see ongi meie baasmetabolism. Isegi kui oled liikumatu, kodusel režiimil ja tarbid teatud koguse tervislikku, tasakaalustatud, ent madala energiaväärtusega toitu, ei saa Sa kuidagi kaalus juurde võtta.

Minu plaan toitumisnõustajana ei ole kohe kindlasti õpetada, kuidas vähe toitu süüa ja järgmised kuu aega olla horisontaalselt — pigem õpime koos, kuidas tõsta oma keha kütuse kulu ka puhkeasendis ning mida saad lisaks teha, et rasva osakaal keha koostises kiiremini langeks.

Rasva põletust kiirendab lihasmassi suurus, areng ja selle kasutus. Liigutamiseks, hingamiseks, naeratamiseks, kummardamiseks ja peaaegu kõikideks teisteks muutusteks inimkehas vajame lihaseid ja need on olemas meil kõigil.

See üks lihtne nipp muudab kõik teie toidud tervislikuks, ütlevad eksperdid

Skeleti lihased on need, mis meid liigutavad, mida me silmaga näeme ning mida saame hästi mõjutada. Mida suurem on nende kogus sinu kehal, seda rohkem vajad sina energiat, toitaineid ja vett, et hoida füüsist liikumises. MÜÜT: Kartul, makaronid, riis ja leib teevad paksuks.

Paljud nendest müütidest on - üllatus, üllatus - lükatud liikvele toidutööstuse enda poolt, et müüa oma enda toodangut. Paljud neist müütidest on aga vanade naiste jutud, kolmas osa vanade meditsiiniliste uuringute leviku tulemus. Millised müüdid aga ongi vaid müüdid?

Teraleib sisaldab palju kiudaineid, mis on kaalust allavõtja sõbrad. Makaronitooted ise ei anna energiat väga palju, lisakilode allikaks on hoopis kastmed: hapukoore- majoneesi- peki- hakkliha- juustu- või vorstikaste — need kõik annavad päris palju energiat, vahendab Toitumine. MÜÜT: Külmutatud köögiviljad on kallid ja madala toiteväärtusega. Köögiviljade puhastamisel on kaod küllalt suured, külmutatud köögiviljade puhul ei lähe midagi kaotsi. Külmutatud köögiviljasegud on valmistatud tavaliselt hooajal, mil viljade vitamiinide sisaldus on maksimaalne ja nende säilitamisel on vitamiinide kaod suhteliselt väikesed.

MÜÜT: Munad sisaldavad palju kolesterooli,sellepärast tuleks neist loobuda. Muna sisaldab rikkalikult vitamiine, munavalgud on väga kõrge toiteväärtusega. Terve inimene võib riskivabalt süüa 3—4 muna nädalas.

Tervislik kaalulangetus kodus – kuidas püsida õigel teel?

MÜÜT: Punane liha teeb paksuks. Punast liha sh. MÜÜT: Ma pole paks, mul on lihtsalt jäme kont. Seega saab "kontide" süüks ajada umbes pool kilo ülekaalu.

MÜÜT: Söömine pärast kella 8 õhtul teeb paksuks. Kaal kasvab siis, kui söögist-joogist saadud energiahulk ületab energia kulutamise. Tõsi, õhtuti ei ole tõesti kasulik palju süüa, sest seedimine häirib und ning samuti võivad söödud lihtsuhkru- ja tärklisekogused minna kergemini keharasvaks, kuna õhtusel ajal on inimesed reeglina vähem aktiivsed.