Rasva poletamine hiit-i rutiinne, 4 viisi kaalu langetamiseks jooksulindi treeninguga

Diabeetikutel täheldati nahaaluse rasva suuremat vähenemist. Mis on HIIT kardio? HIIT on kardiotreeningu stiil, kus treenid lühikese aja jooksul intensiivselt enne pausi. See tähendab, et energia eraldamiseks on vaja hapnikku. Leidke oma rasvapõletustsoon Jooksuraja treeningu ajal aitab rasvapõletava pulsiga treenimine soodustada kehakaalu langust.

rasva poletamine hiit-i rutiinne kuidas alustada minu wagloss journeis

HIIT-südame osas on palju hype, peamiselt seetõttu, et see põletab väidetavalt vähem kaloreid rohkem kaloreid. Tegelikult reastas Ehkki kehalise aktiivsuse juhistes soovitatakse rasva kadumise maksimeerimiseks tavaliselt viis päeva nädalas umbes 30 minutit jõulist rasva poletamine hiit-i rutiinne, väidavad HIITi eksperdid, et vähem treeninguid on sama tõhus, kui intensiivsuse tase on piisavalt kõrge.

Kas HIIT cardio on liiga hea, et olla tõsi?

Algajate juhend HIIT-i jaoks: kuidas valida HIIT-treeningu jaoks parimad käigud

Kas saate samade tulemuste saamiseks kärpida minutilise sörkjooksu 3-minutiliseks hüppelukkude seansiks? Vaatame HIIT-kardiot üksikasjalikumalt ja vaatame, kuidas see püsib tavalise püsiseisundi kardioga, analüüsides samal ajal, kas see on parem rasva kadu kui püsiseisundi jaoks. Kõrge intensiivsusega intervalltreening HIIT on tänapäeval moes.

Mis on HIIT kardio? HIIT on seotud suure intensiivsusega.

Kuidas HIIT-i rattal teha

See tähendab, et iga kardiotreeningu korral sooritate mitu lühemat harjutust, mis on segatud aeglasemate intervallidega. Näiteks spurtite kaks minutit nii kiiresti kui võimalik ja seejärel aeglustate järgmise kahe minuti jooksul sörkimist ning korrake seda järjestust. HIIT kardiot saab teha mitmel viisil.

Võite teha jooksurutiini sprindivahemikega, vahele jätta rutiini või lisada muid liitliigutusi. Näiteks saate teha Burpeesi või Jumping Jacks'i intervallide vahel aeglaselt sörkides igaühe vahel. Enamik HIIT-i rutiinidest koosnevad liikumistest seda saab teha kõikjalt nagu mägironijad, kükihüpped, Burpees jne.

Kui teete HIIT-kardiot, ei peaks teil olema võimalik vestlust pidada. Treeningu ajal peaksite saama regulaarselt vestelda, ilma et te end liiga hingeldaks. Teine oluline erinevus on see, et HIIT cardio on peamiselt anaeroobne tegevus. See tähendab, et teie keha kasutab lihastes salvestatud glükoosi ilma hapnikule liiga tuginedes.

rasva poletamine hiit-i rutiinne kuidas eemaldada rasva sisemine reie

Siin on teie hapnikutarve suurem kui hapnikuvaru, nii et teie keha peab energiat vabastama ilma hapnikuta. See tähendab ka seda, et tunnete end väsinumana kiiremini, sest anaeroobse treeningu korral vabaneb palju piimhappeid anaeroobse energia vabanemismehhanismi jääkaine.

Kas HIIT on kaalulanguse jaoks tõesti parem kui madala intensiivsusega süda? - Kodu

Mõelge, kui hingetuna ja väsinult tunnete end pärast sprinti erinevalt pikamaajooksust. Püsiseisundis või LISS madala intensiivsusega püsiseisundis südame on aeroobne.

rasva poletamine hiit-i rutiinne slimming face app online

See tähendab, et energia eraldamiseks on vaja rasva poletamine hiit-i rutiinne. Energia vabanemine on pika aja jooksul mõõdukas, ühtlane. Näiteks pikamaajooks on aeroobne ja loeb püsiva kardiona. Viimane kõige olulisem eristamine on lihaste tüüp, mida igaüks neist kasutab.

rasva poletamine hiit-i rutiinne royal xxi queen kaalulangus kommentaare

HIIT cardio toetub rohkem teie kiiresti tõmbuvatele lihastele. Seda tüüpi lihaseid kasutatakse lühikeste ja intensiivsete treeninguhoogude jaoks. LISS cardio tugineb aeglastele lihastele, mida kasutatakse vastupidavusharjutustes. Aeglaste lihastega lihased on palju lahjemad kui kiiretel lihastel, mistõttu sprinterid näevad välja palju lihaselisemad kui pikamaajooksjad.

Lõppkokkuvõttes on kaalulangetamise teekonna kõigi jaoks suur küsimus, milline meetod on rasvade kaotamisel efektiivsem.

rasva poletamine hiit-i rutiinne kas nikotiin takistab rasva kadu

Sellel teemal on viimase kümne aasta jooksul läbi viidud palju uurimusi. Kehamassi, keharasva protsenti ja kõhu nahaalust rasva mõõdeti kõik treeningrühmades.

Kas HIIT on kaalulanguse jaoks tõesti parem kui madala intensiivsusega süda?

HIIT-rühma keskmine kestus oli 36 minutitsamas kui mõõduka südamerühma jaoks oli aega 68 minutit. Teises Nad järgisid minutilist HIIT-seanssi 12 nädala jooksul. Diabeetikutel täheldati nahaaluse rasva suuremat vähenemist. Poole ajaga võite põletada sama koguse rasva.

Algajate juhend HIIT-i jaoks: kuidas valida HIIT-treeningu jaoks parimad käigud - Elu -

HIIT on veelgi parem, kui teil on diabeet või insuliiniresistentsus, kuna see toob kaasa positiivseid hormonaalseid muutusi. See on suurepärane 2. Veel üks HIITi eelis? See tõstab teie ainevahetust isegi pärast seda, kui olete trenni teinud, sest see tõstab teie puhkepulssi.

30 MINUTE HIIT - Treadmill Workout Follow Along #IBXRunning

Arvukad uuringud kinnitavad seda nähtust, et HIIT cardio suurendab kalorite põletamist 24 tunni jooksul pärast treeningut. Niisiis, te kulutate rohkem energiat, kui puhkate tundide jooksul pärast treenimist, rohkem kui LISS-i kardio. Seega, kui see on teie eesmärk, siis HIIT cardio tapab kaks lindu ühe kiviga kaotades samal ajal rasva ja kasvatades lihaseid.

  1. Keha rasva kadude sooki prep
  2. Daith piercing kaalulangus
  3. Miks peaksin HIITi tegema?
  4. JOOKSURAJA KAALULANGUS: 4 RASVA PõLETAMISE STRATEEGIAT KEHAKAALU LANGETAMISEKS - TERVIS -
  5. Lisage intensiivsuse intensiivsusega intervall koolitus