Burn rasva pecs, Kuidas tugevdada pecs

Riikliku spordimeditsiini akadeemia andmetel: Triitseps on käe tagaküljel olev lihas ja selle peamine vastutus on küünarnuki sirgendamine. MAI — Õige protsess nõuab, et vähendaksite üldist keharasva protsenti treeningrutiini kaudu, mis arendab teie üldist põhijõudu ja funktsiooni.

Tervis Ülakeha hantlitreening, mis aitab naistel rohkem rasva põletada Päike on välja, relvad välja. Teatud kleitide, tankide või õlgadeta ärkide kandmine tähendab biitepi paljatamit ja õlgade näitamit.

Teatud kleitide, tankide või õlgadeta särkide kandmine tähendab biitsepsi paljastamist ja õlgade näitamist. Paraku kipuvad naiste ülakehad, täpsemalt käed, rasvast kinni hoidma.

5 vähese mõjuga kardioharjutust, mis põletavad kõige rohkem rasva

Kuigi te ei saa valida, kust rasva kaotate, on harjutusi, mida saate teha kogu keha rasva - sealhulgas ka ülakeha - eraldamiseks. Kas saate sihtida ülakeha rasva?

Ameerika treeningnõukogu ACE andmetel on täppide vähendamine - mõiste, et võite kaotada keharasva burn rasva pecs kehaosast - eksiarvamus. Rasvade kaotamiseks mõnes konkreetses piirkonnas näiteks ülakehas peate vähendama üldist keharasva.

Kuidas tugevdada pecs

Teete seda kolmeosalise lähenemisviisi kaudu: vähendatud kalorsusega dieet, intervallkardiotreeningud ja jõutreeningud. Kõigepealt veenduge, et sööte tervislikku toitaineterikast toitu, sealhulgas lahja valku, värskeid puu- ja köögivilju ning täisteratooteid ja vältige kõrgelt töödeldud toite.

Liikumine on veelgi tõhusam, kui see on seotud tervisliku toitumisega. Laadige alla MyPlate'i rakendus, et jälgida oma tarbitud ja kulutatud kaloreid, et saada ülevaade tervisest. Järgmisena lisage kardiotreeningutele kõrge intensiivsusega intervalltreening HIIT.

Ringkonnakohtu töö: kogu keha põletamine

Vastavalt Lõpuks ehitab sihtotstarbeline jõutreening lihaseid, mis võib aidata teie ainevahetust suurendada vastavalt Kui keskenduda treeningutele ülakehale, aitab see mõista selle piirkonna anatoomiat. Riikliku spordimeditsiini akadeemia andmetel: Triitseps on käe tagaküljel olev lihas ja selle peamine vastutus on küünarnuki sirgendamine.

Biitseps on käe esiosa lihas ja painutab küünarnukki. Deltalihas teie õla osa liigutab õlavarre kehast ettepoole, tagasi ja eemale. Ja teie rinnalihased rindkere liigutavad käsi üksteise poole.

burn rasva pecs stc toitumine poletada rasva avis

ACE soovitab teha käte läbipõlemise treeningut, mis kasutab ülakeha võtmelihaseid väsimuseni st hea vormiga ei saa teist kordust teha. Selle AMRAP-treeningu nii palju kordusi või voore kui võimalik mõte seisneb selles, et teete nii palju etteantud harjutuste komplekti voore kui võimalik kindla aja jooksul. Lihtsalt veenduge, et soojeneksite esmalt dünaamiliste venitustega ja jahtuksite staatiliste abil.

  1. Kaalulangus sacramento onnelik tervislik ohuke
  2. Apex kaalulangus ari
  3. MAI —

Tehke: 10 kordust igast harjutusest, mille vahel on 30 sekundit puhkust. Kui olete valmis, minge uuesti ringrajal tagasi.

burn rasva pecs kas saunad abi kaalulangus

Teie eesmärk on 10 minuti jooksul läbida nii palju voore kui võimalik. Seisa oma jalgadega puusa laiuselt ja langetage oma õlad alla ja tagasi.

Ülakeha hantlitreening, mis aitab naistel rohkem rasva põletada

Tõstke käed külgedele ja pisike keha ette. Peatuge õlgade kõrgusel, hoides peopesad allapoole.

Treeningud Ringkonnakohtu töö: kogu keha põletamine Mida teete, kui olete nädala jaos kõige raskemate treeningute vahel? Kerge kardio? Kokku puhata?

Langetage käed tagasi alla, nii et need toetuvad vastu keha esiosa. Kaasake oma südamik, aktiveerige neljakordsed lihased ja langetage aeglaselt rindkere alla, painutades küünarnukid kehast kraadise nurga all.

Veenduge, et keha jääks põrandaga paralleelselt sirgjooneliselt. Lükake käed sirgendades kogu keha tagasi algasendisse.

burn rasva pecs slimming numbrid

Kolimine 3: triitsepsi langus Istu pingil, käed külgede lähedal, sõrmed ettepoole. Liigutage oma jalgu ettepoole ja tõmmake puusad servast lahti randmetega otse õlgade alla.

burn rasva pecs kaalulanguse nimekiri

Langetage keha aeglaselt alla, küünarnukid kõverduvad otse tagasi, mitte külgedele. Tõstke oma keha tagasi algasendisse, sirutades käed ja surudes oma jalgu. Hoidke küünarnukid keha külgede lähedal, kui painutate mõlemaid küünarnukke, et tõsta hantlid õlgade kõrgusele.

Laske käed aeglaselt alla, tagastades neile sirgete küünarnukkidega algasend. Hinged puusades ettepoole, nii et teie rind on põrandaga suunatud. Hoidke lamedat selga, kui lasete kätel rippuda, hantlid põlvedest veidi allpool.

burn rasva pecs vee kiire kaalulangus 3 paeva

Mõlema käe ülestõstmiseks painutage mõlemad küünarnukid, kuni need on teie õlgadega kooskõlas, veidi selgroo kohal. Sirgendage mõlemad küünarnukid burn rasva pecs, sirutades käed selja taha, et jõuda lameda selgroo kõrgusest veidi kõrgemale.

Langetage raskused aeglaselt oma küljele. Raskuste tõstmiseks otse üle pea sirutage mõlemad käed, biceps nüüd kõrvade kõrval. Langetage juhtimine aeglaselt alla.

burn rasva pecs ilusalongi kaalulangus