Parimad viisid sisemise reie rasva poletamiseks

Koolitusse võib lisada mitu käiku, mida saab kõige rohkem valida. Niisiis, pingutage ja olge parim. Ainult sel juhul saavad rasvade lagunemissaadused täielikult sõja piirkonnast lahkuda, vastasel juhul on tulemus lühiajaline.

Tegelikult võite oma ümmarguse kõhuga süüdistada meie kivist esivanemaid. Osa "võitle või jookse" refleksist - mis aitas kunagi kaitsta meie vanureid metsikute tiigrite eest - stimuleerib kortisooli vabanemist, mis annab kehale märku rasva ladustamiseks kõht - seega saavad inimesed seda rasketel aegadel energiana kasutada. Üks parimaid viise kortisooli taseme langetamiseks on stressitaseme vähendamine sisuliselt "võitle või põgene" -refleksi vähendamine.

Tänu sellele väheneb ka kõhuõõnes ladustatud rasva hulk.

Magama Rasva juures on kõige tähtsam Sellel lehel kirjutasime väikese KKK rasva kohta, milles püüdsime võimalikult palju ja täielikult rääkida sellest, mis on rasv ja kuidas selle ülejäägiga õigesti toime tulla.

Lisateavet stressi tuvastamise ja vähendamise strateegiate kohta leiate teemast Kuidas stressi leevendada. Magage rohkem. Unepuudus tekitab kehas ka stressi ja suurendab seetõttu kortisooli kogust, stimuleerides kõhurasva kogunemist.

Keha vajadustele vastava une saamine vähendab sekreteeritava kortisooli kogust ja vähendab seejärel kõhu kogunenud rasva hulka. Enamik täiskasvanuid vajab iga päev 7—9 tundi und, kuid iga inimese täpsed vajadused on erinevad. Siit saate teada, kuidas varakult üles tõusta, et saada kasulikke näpunäiteid selle kohta, kuidas teada saada, kui palju und vajate - ja kuidas sinna jõuda.

Kõhupuhitusevastane aine. Lisaks kõhupiirkonna liigse rasva suurenemisele on puhitus ka peamine tavaliselt ajutine tegur, mis hoiab teie kõhtu lamedana. Toitumise ja toitumisharjumuste muutmine aitab piirata gaase. Liiga palju soola tarbimine on puhituse peamine põhjus, kuna see põhjustab keha vee kogunemist. Soola lisamine on hea vahele jätta, kuid peamine põhjus, miks inimesed liiga palju soola tarbivad, pärineb töödeldud toitudest.

Lugege soolasisalduse silte ja menüüsid ning proovige tarbida soovitatavast päevasest tasemest või vähem. Gaseeritud joogid annavad mitte ainult tühje kaloreid, ei toitaineid, vaid gaas põhjustab iseenesest puhitus - veel üks põhjus nende ignoreerimiseks.

Kõhupuhitus võib mõnikord olla põhjustatud seedeprobleemidest ning piimatooted sisaldavad kasulikke baktereid, mis aitavad inimestel probleemi lahendada. Otsige selliseid tooteid nagu jogurt ja keefiriseened, mis parimad viisid sisemise reie rasva poletamiseks "elusat pärmi".

Pidage meeles, et kõhukinnisus võib põhjustada puhitus ja kõhurasva tunnet. Liikumine on üks viis kõhukinnisuse raviks.

Joo rohkem vett. Vaatamata kuulujuttudele ei põhjusta rohke vee joomine "veest põhjustatud kehakaalu tõusu". Selle asemel aitab rohke vee joomine ka keha puhastada ja puhitust piirata. Kõige tavalisem nõuanne on see, et täiskasvanud peaksid jooma kaks liitrit vett päevas. Samaaegselt liigutage käsi külgsuunas ülespoole. Peatage, kui sõrmeotsad puudutavad.

Hüppa uuesti ja maandu õrnalt, jalad lähestikku. Viige oma käed tagasi algasendisse. Tehke seda kiirel kiirusel. Hingake edasi.

parimad viisid sisemise reie rasva poletamiseks

Komplektid ja kordused - 3 komplekti 20 kordust 2. Külgmised kopsud Siht - Adductors, glutes, hamstrings, quads ja puusa painutajad. Kuidas teha külgmisi kopse Seisa sirgelt, jalad laiemad kui õlgade laiused. Painutage oma paremat põlve, suruge raskus paremale ja laske puusad alla.

Mis on inimese kehas

Veenduge, et selg oleks kaelaga ühel joonel. Kallutage veidi edasi, et selg sirge oleks. Peatuge hetkeks ja pöörduge tagasi algasendisse. Tehke sama vasakul küljel. See lõpetab ühe korduse. Komplektid ja kordused - 2 komplekti 10 kordust 3.

Curtsey Lunge Siht - Adductor, tuharalihased, puusaliigese painutajad, reieluud ja neljarattalised. Kuidas teha Curtsy Lunge Seisa sirgelt, jalad õlgade laiuses. Pange oma käed vöökohale, keerake õlad tagasi ja kinnitage oma südamik. Tõstke parem jalg põrandalt maha ja asetage see diagonaalselt vasaku jala taha.

Painutage mõlemad põlved ja langetage keha. Minge tagasi üles ja asetage parem jalg vasakule. Tõstke vasak jalg põrandalt maha ja asetage see diagonaalselt parema jala taha. Painutage põlvi ja langetage keha. Püsti ja asetage vasak jalg parema kõrvale. Komplektid ja kordused - 2 komplekti 8 kordust 4. Konna hüpped Siht - Adduktorid, quadid, hamstrings ja glute.

Kuidas teha konna hüppeid Seisa sirgelt, jalad õlgade laiuses.

Kui keha paneb mõne lisakilo, hakkab see korraga ilmnema teie kõhu ja reie piirkonnas. Teatud kehaosa, näiteks reie siserasva rasva vähendamine on ülesanne, mida saab täita ainult raske tööga ja mis nõuab spetsiaalseid harjutusi, mille eesmärk on vähendada rasva selle kehapiirkonnast. Reie sisemist rasva saab vähendada igapäevase ja rutiinse treeningu, toitumist kohandades ja tervislikku eluviisi järgides. Kuid on mitmeid viise, kuidas vähendada reie sisemist rasva ja saada saledad seksikad reied. Parimad harjutused reie siserasva vähendamiseks: Uurime mõnda põrandaharjutust, joogaasendeid ja hantliharjutusi reie sisemise rasva vähendamiseks.

Painutage põlvi, lükake puusad välja ja tulge istumis- või kükitamisasendisse. Painutage küünarnukid ja hoidke peopesad rindkere ees üksteise lähedal. Hüppa, viska käed küljele ja aja oma keha edasi.

Maanduge pehmelt ja minge tagasi täieliku kükitamise asendisse. Iga hüppega liigute edasi - täpselt nagu konn! Komplektid ja kordused - 2 komplekti 8 kordust 5. Küljel lamavad jalatõstukid Siht - Adduktorid, puusa painutajad ja tuharalihased. Seda protsessi nimetatakse lipolüüsiks. Rasva põletamiseks tuleb see viia lihasrakku, kus see tegelikult põletatakse.

Siin võtab vereringe teatepulga kinni. Selle tulemusena siseneb rasv rakkudesse ja põletatakse. Viimast etappi nimetatakse lipiidide oksüdeerimiseks. Kangekaelne rasv kaob eriti aeglaselt.

Kõik see on tingitud spetsiaalsest retseptoritest rasvarakkudes. Peamised rasva kadu eest vastutavad hormoonid on katehhoolamiinid norepinefriin ja adrenaliin. Need hormoonid seonduvad rasvkoe retseptoritega, mis saadavad ajule signaali rasvarakkude vabastamiseks. Need on beeta- ja alfa-retseptorid. Beeta retseptorid kiirendavad rasvarakkude vabanemist, alfa retseptorid aeglustuvad.

Nii et pidage meeles: beeta-retseptorid on head, alfa-retseptorid on halvad. Need retseptorid toimivad hoovadena, lülitades sisse rakusisese signaaliülekande, mis kutsub esile kas hormoonitundliku lipaasi aktiivsuse kiirenemist või pärssimist. Kokkuvõte - visa rasva võitmiseks on vaja suurendada beeta-retseptorite aktiivsust ja vähendada alfa-retseptorite aktiivsust.

Kangekaelne rasva- ja insuliinitundlikkus Suurem osa treeningtreeneritest ja tervishoiutöötajatest mõistab üht-teist selles, kuidas keha insuliinile vastu peab.

Mis on rasv?

Enamik usub, et insuliiniresistentsus on üks terviklik kontseptsioon, millel puuduvad spetsiifilised omadused. Niisiis, peamine asi, mida enne kangekaelse rasva vastu võitlemise alustamist õppida, on mõista, mis on insuliiniresistentsus ja tundlikkus. Kangekaelne rasv on insuliinitundlikum kui tavaline rasv. Insuliini normaalne toime on rasvade rakkudes vastutavate rasvarakkude ensüümide aktiivsuse vähenemine ja rasva rakkudesse ladestumise eest vastutavate ensüümide aktiivsuse suurenemine.

Insuliiniresistentsem rakk vabastab rohkem rasva, kui see salvestab. Insuliin mõjub kangekaelsele rasvale vähem kui alfa- ja beeta-retseptoritele, suurendades alfa-retseptorite aktiivsust beeta-retseptorite suhtes. Seetõttu on insuliin teie peamine takistus võitluses visa rasva vastu.

parimad viisid sisemise reie rasva poletamiseks

Oma osa mängivad ka teised hormoonid. Kilpnäärme aktiivsus suurendab ka beeta-retseptorite aktiivsust ja vähendab alfa-retseptorite aktiivsust. Kõik, mis võib häirida kilpnäärme funktsiooni, võib häirida kangekaelsest rasvast vabanemise protsessi. Östrogeen suurendab alfa retseptorite aktiivsust. Suure östrogeeni kontsentratsiooni perioodid kehas, näiteks menstruaaltsükli hilises folliikulises faasis ja varases luteaalfaasis, on ajad naise elus, kui tema visa rasv muutub eriti kangekaelseks.

Kehatemperatuur ja verevool Teine keeruline punkt on see, et kangekaelne rasv on verevoolu suhtes immuunne. Selle tagajärjel ei vabane rasv, kui see vabaneb, isegi liikuma ega liikuda kehapiirkondadesse, kus seda on kergem põletada.

Alfa retseptorid mõjutavad ka verevoolu intensiivsust. Rohkem alfa retseptoreid - vähem intensiivne verevool. Kangekaelset rasva leidub kehapiirkondades, mida on väga raske soojendada. Niisiis räpane tagakülg, tünnid ja tõepoolest kõik, mis meie vöökohta ümbritseb - need on meie keha kõige külmemad piirkonnad. See teave ei anna teile veel praktiliselt midagi.

Kuidas saada lame kõht kuus: 14 sammu (fotoga) - Vihjeid -

Teatud kehaosi saab korralikult soojendada erineval viisil - ja seda mitte ainult sauna, massaaži ja salvide, kreemide, soojendusvööde ja muu jama abil. Võib-olla võib see kedagi aidata, kuid kui see on nii, siis miks leiutavad inimesed ikkagi üha rohkem naeruväärseid seadmeid rasvade näiliseks vabanemiseks??

Kuidas võita kangekaelset rasva Noh, kuna nüüd saate aru, mis on kangekaelne rasv ja kõik selle biokeemilised kangekaelsed omadused, räägime lõpuks konkreetsetest toimingutest, mida selle vastu saab teha. Siin on kolm lihtsat sammu, mida on sama lihtne teha kui öelda: Dieedist loobumine; Määrake probleempiirkond. Dieedist loobumine Mida rohkem ma ainevahetust uurin, seda enam veendun, et dieet ja toitumise piiramine on peamised vastased võitluses kehas positiivsete muutuste eest. Ja esiteks kehtib see kangekaelse rasva kohta.

Nälga jäädes hakkab keha osalema raske metaboolse kompenseerimise protsessis. Selle protsessi üks tahke on adaptiivne termogenees.

Kuidas kodus lahti saada

Sööte vähem, treenite rohkem, väsite, keha on näljane, annab vähem energiat ja aeglustab ainevahetusprotsesse. Selle tulemusena hoiab teie keha päevas umbes kalorit. See näitaja on kriitiline. Teisisõnu, teie keha hakkab visalt vastu pidevale rasva kadumisele. Suurem osa sel perioodil laguneb ja suunatakse kolmekuuliseks pagaritöökojaks ja sõõrikuks.

parimad viisid sisemise reie rasva poletamiseks

Ja kuhu see äkiline planeerimata rasvade juurdekasv teie arvates läheb? Loomulikult kangekaelsetes rasvavarudes! Kuid need on rasvad, mida proovisite kõigepealt põletada! Seetõttu ei lisa dieedid mitte ainult uut keharasva, vaid muudavad need ka peaaegu vältimatuks. See on tingitud insuliinitundlikkuse suurenemisest kangekaelse rasva kudedes kehas toitumise puudumise ajal ja kilpnäärme aeglustumisest.

Eksperdi vastused lugejate küsimustele Reie siseharjutused sobivad suurepäraselt vormimine ja toonimine teie reied. Reielihased või reie siselihased kulgevad kubemest põlvedeni 1. Need aitavad reieluu sise- ja välispöördel, stabiliseerivad vaagna ja aitavad puusaliigeseid 23.

Kõik see viib alfa-retseptorite kompenseeriva aktiivsuse aktiveerumiseni ja beeta-retseptorite aktiivsuse aeglustumiseni. Ja me oleme juba aru saanud, et see pole hea.

Traditsiooniline dieet on meie mõistes otsene tee püsivate probleemide tekkimisele visa rasva korral.

  • Alutame tõetatud faktit - vaatamata kõigile ebateadulikele kaalukaalu menüüdele ja harjututele kõhurava kaotamiek, ei aa te ikkagi liiget ravat lahti.
  • Lühidalt: joo ja mölla!

Dieet suurendab teie keha rasva. Kuigi tervislik toitumine on vastupidine, on sellest ainult kasu.

Top 7 harjutusi

Drastiliste toitumispiirangute abil ei saa vistseraalsest rasvast kuidagi lahti. Isegi kui nahaalune organismile sellise stressiga kaob, võib siseorganite olukord toimida täpselt vastupidiselt. Äärmised toitumispiirangud aitavad kaasa ainult ohutusvarude kogunemisele. Ära loobu süsivesikutest Lõppude lõpuks on need energiaallikad.

Kui igapäevases dieedis tarbitud süsivesikute kogus järsult langeb, tormab keha jällegi energiavaruallikaks strateegilisi reserve looma. See tähendab, et see "katab" siseorganid veelgi suurema vistseraalse rasva mahuga. Söö süsivesikuid! Kuid igal võimalusel - ainult keerukad. See tähendab, et teraviljad, teraviljad, banaanid, kõva pasta. Ja proovige hoida süsivesikuid kuni tundi. Kui te ei lisa oma dieeti keerukaid süsivesikuid, siis varem või hiljem langete ikkagi kuklitele, maiustustele ja muudele tühjadele maiustustele, mis ei too mingit kasu ja nullivad kõik jõupingutused.

Tasandamine - hommikusöögiks! Seda ütleb teile rahvatarkus sööge ise hommikusööki ja kõik toitumisspetsialistid, samuti kõik idamaise meditsiini pooldajad.

1. Harjutused saleda reie saamiseks kodus

Mis peaks olema hommikusöök? Olen aastaid olnud veendunud, et parim asi on komplekssed süsivesikud. Kuni jõudsin dr Beloveškini toitumispõhimõteteni ja Elena Pjatibrati noorendussüsteemini.

  1. See on hea harjutus õhukeste reite hõlpsaks saamiseks kodus.
  2. 15 TREENINGUT NAISTELE SISE-REIE TOONIMISEKS - NAHAHOOLDUS -

Selgub, et kõige tervislikum hommikusöök on nii valgud, komplekssed süsivesikud kui ka kiudained köögiviljad. Kui hakkasin seda skeemi järgima, märkasin, et tõepoolest ei tundnud ma päeval, et mul oleks üldse kaalulangus maitsetaimed saada.

Ja õhtul ma ei taha midagi magusat. Ja hommikusöögile tuleb pöörata vähem tähelepanu näiteks valage lihtsalt müsli keefirigakui hakkate terve päeva hammustama. Kõige keerulisem on ennast koolitada rikkalikele hommikusöökidele. Öökullid saavad aru.

Harjutage selgroogu Kui keegi oleks mulle paar aastat tagasi öelnud, et see töötab nii kõvasti, poleks ma seda uskunud. Täpsemalt vistseraalse rasva osas: selgroo tõmbejõud aitab elunditel naasta õigesse kohta. Ja see kõhurasv, mida keha oli sunnitud kogunema liigsetes kogustes vältimaks mehaanilist hõõrdumist seeshakkab lahkuma ja jaotuma erinevalt.

Ja kõht kaob meie silme all. Ma pole ülekaaluline. Pigem on vastupidi. Kuid kõhus on mul endiselt ebatäiuslik.

parimad viisid sisemise reie rasva poletamiseks

Kui hakkasin iga päev rullil lebama, sain isegi oma pikkuse tagasi see lisas 2 cm kõrguseks, kaotas pärast kahte sündi. Rääkimata asjaolust, et kõht on enam välja kleepunud - see on muutunud täpsemaks. Ei kuubikuid, ei liigset rasva. Mitte uppunud, vaid lihtsalt loomulik, nagu aastasele naisele kohane. Ja vöökoht on muutunud palju selgemaks.

Minu tulemus. Kõhu on lõdvestunud, mitte sisse tõmmatud Tähelepanu! Tehnikal on vastunäidustusi! Lihas-skeleti probleemide korral pöörduge osteopaadi või raviva kirurgi poole.

Tegelikult parandab muidugi iga kehahoiaga treenimine teie tervist ja hoiab teie keha noorena. Seega, kui rullitehnika teile ei meeldi, siis kasutage muid võimalusi. Õnneks on neid väga palju. Joo vett! Soe või kuumale lähemal.

Kui soovite muidugi, et ainevahetus kiireneks ja siseelundite liigsest rasvast kiiremini vabaneks. Keha vajab jääkainete transportimiseks ja eemaldamiseks vett. Ma ei väsi kordamast: klassikaline norm on puhas joogivesi kiirusega 30 ml 1 kg kehakaalu kohta päevas. Joonis võib ülespoole muutuda, kui inimene on aktiivse eluviisiga või elab kuuma kliimaga piirkonnas. Ja vastupidi: näitaja võib muutuda madalamaks, kui eluviis on istuv, ja elukoha piirkond on kliima osas üsna karm siin on siiski märkus: külmade ilmadega on kasulikud kuumad joogid ilma suhkruta.

Kuidas kaotada rasva - teadus tõestatud viise

Lisage oma dieeti toidud, mis sisaldavad palju Omega-3, Omega-6 ja C-vitamiini Need elemendid tervendavad lisaks tervele kehale tervikuna ka metaboolsete protsesside loomist. Lisaks annavad oomega happed teile täiskõhutunde ning koos treenimisega kiirendavad lihaste kasvu ja soodustavad liigse keharasva kiiremat lagunemist. Millised toidud sisaldavad palju Omega Abiks on ka muud küllastumata rasvhapped.

Täpsemalt Omega Parimad "askorbiinhappe" allikad: Sellest nimekirjast soovitan eriti kibuvitsa. Ta pole mitte ainult C-vitamiini sisalduse rekordiomanik, vaid hoidis seda ka endas palju rohkem kui kaugelt toodud kiivi. Pööratud asanad Väga kasulik ainevahetuse kiirendamiseks ja üldiseks tervislikuks seisundiks.

Vistseraalne rasv kaob palju kiiremini, kui seisate vähemalt ülepäeviti minut "Kask" poosis. Ja see omakorda stimuleerib aju struktuurides kõigi vistseraalse reguleerimise keskuste tööd.

Selle tulemusel parandatakse kõigi süsteemide toimimist. Ja see mõjutab tema tööd soodsalt, normaliseerib hormonaalset taset, aitab vabaneda siseorganite kõige püsivamatest rasvaladestustest. Südamiku lihaste tugevdamine Nende jaoks on parim harjutus tavaline plank. Teostatud õiges tehnikas.

parimad viisid sisemise reie rasva poletamiseks

Tugevdatud südamelihased aitavad hoida elundeid asendis, leevendada selgroolüli stressi ja soodustavad rühti. Kõik see mõjutab otseselt vistseraalse rasva hulka. Lõppude lõpuks, kui pole tugevaid lihaseid, mis toetaksid selgroogu ja elundeid, siis mis jääb kehal teha?

Igal juhul püüab see kaitsta kõiki sisemisi süsteeme. Ja ta teeb seda kasutades mõnda muud saadaolevat meetodit - "siserasva" kõrvale jätmine suurtes kogustes. Ainevahetusprotsesside lokaalne võimendamine kõhus See viitab harjutustele ja massaažile, mille eesmärk on parandada verevarustust ja ainevahetust kõhu piirkonnas.