Rasva kadumine jalgade all

Selle konkreetse kehatüübiga võidavad inimesed suurema osa oma kehakaalust alakehas. Korda 20 korda. Eesmärk on 3 portsjonit värsket või külmutatud puuvilja päevas. Pildi lõpuleviimiseks tuleb märkida, millisesse kategooriasse kuuluvad inimesed võivad kaalukaotuse tekkida: tüdrukute anorexia nervosa on tänapäevase ühiskonna haigus Nõutavad eksamid Ärge unustage end ise diagnoosida Mehe jalad kaotavad kaalu. Mu isa on selline. Pikkaid, saledaid jalgu peetakse ilu ja seksuaalsuse märgiks.

Hoiatus Kas teie arvates on teie jalad liiga paksud? Või kas soovite, et jalad oleksid lühikeste pükste, sukkpükste või bikiinidega?

See on täiesti võimalik, kui harjutate kõvasti ja teil on mõistlik toitumine! Te peaksite teadma, et te ei rasva kadumine jalgade all "lihtsalt" kaalust alla võtta reied, vaid kogu keha, kuid teie püsivus ja pingutused tasuvad end ära. Sammud 1. Alustage igat lihast vähemalt 1 minut. Jookse õrnalt umbes 15 minutit. Soojendada saab ka minutit köit hüpates, vaid veendu, et see oleks korralikult tehtud.

Kuidas kiiresti ja tõhusalt kaotada jalgade kaalu: treening + toitumine

Tagumiku löömine, tuntud ka kui tagumiku löömine või tagasilöök. Tehke vähemalt 50 kordust jala kohta. See kõlab raskelt, kuid tegelikult pole see nii palju kui arvate!

Jookse reie kõrgustega tõsta jooksedes põlved talje kõrgusele. Kõndige umbes minutit rahulikult. Tehke kükke ja veeretage jalgade harjutusi. Jalgade kükitamine on sama lihtne kui jalgade avamine õlgade laiuselt ja seejärel istumine, nii et jalad ja reied oleksid jalgade suhtes täisnurga all. Jalarulliga harjutusi sooritatakse lamades põrandal, tõstes ühe jala üles ja seejärel ringjate liigutustega.

Venitage oma lihaseid või tehke keha lõdvestamiseks vähemalt 5 minutit õrn jalutuskäik. Minge sörkima igal võimalusel! Ja proovige juua palju vett.

Rattasõit on tõhus viis rasvade põletamiseks ja lihaste kasvatamiseks. Mõne hinnangu kohaselt võite 59 kg kaaludes põletada — kalorit tunnis kõikjal, sõltuvalt teie tempost.

  • Rasva poletusharjumused
  • MIKS MA KAALUST ALLA VõTAN KõIKJAL, VäLJA ARVATUD MINU ARMASTUS? - TERVIS -
  • 24-tunnine paastumise kaalulangus
  • Artiklid Lipoödeem — rasv, mis kaob ainult kirurgi käe all Mitte igasugusest ülekaalust ei saa lahti juurviljade ja treeningjooksuga.
  • Kuidas olla õhukesed jalad (fotoga) - Vihjeid -
  • Soovitus Mõned inimesed kipuvad peaaegu kohe puusalt ja reiedelt kaalu langetama, teised aga näevad, et nende kõhurasv lihtsalt kaob.
  • Kuidas jalgu kiiresti saleneda (fotodega) - Vihjeid -

Nii et jalgrattasõit on tõhus viis kaalust alla võtta. Rattaga saate õhukesed jalad: Sõitmise asemel sliming sokid. Sõitke rattaga toidupoodi, selle asemel et sinna sõita.

Võtke ühistranspordi asemel jalgratas.

rasva kadumine jalgade all

Sõida rattaga kodus või jõusaalis. See on õrn harjutus, mis aitab sõltuvalt kehakaalust põletada — kalorit tunnis. Registreeru harjutustundi Ketramine siserattatreening. Rattasõidu klassid on tavaliselt üsna kallid, kuid see, mida saavutate, on seda raha väärt. See treeningumeetod aitab põletada palju kaloreid, kui treenite tõsiselt, võib umbes 66 kg kaaluv inimene põletada umbes — kalorit tunnis.

Teisest küljest võib see harjutus teile üsna üksluine olla, seega peate parimate tulemuste saamiseks proovima oma parima.

Pilaatus matiharjutused on võimalus rasva kadumine jalgade all neile, kes soovivad saada toonuses jalgu. Pilates aitab kõhu ja jalgade toonust ning seega on pilates ideaalne valik saledate jalgadega.

Kuidas kiiresti kaalust alla võtta jalgades ja puusades: suurepärased näpunäited abi saamiseks!

Pilates ei kuluta nii palju kaloreid kui rattasõit, kuid neid on lihtsam teha. Lisaks, kui kardate rahvarohketes kohtades võimlemist, võite treeningtundide asemel leida juhendava DVD ja harjutada kodus.

rasva kadumine jalgade all

Kas jalarulle. Jalarulliga harjutused on lihtsad ja tõhusad ning neid saab hõlpsasti kodus uuesti teha. Kuigi see pole nii tõhus kui ketrusharjutus, on see siiski parem kui mitte midagi.

Lamage paremal küljel ja asetage vasak käsi põrandale enda ette, et saada tuge ja tasakaalu. Tõstke vasak jalg puusa kõrgusele.

rasva kadumine jalgade all

Kujutage ette, et teie jalad on ümmarguses kastis, kasutades oma jalgu selle ümmarguse kasti sisekülje ümber, lähevad jalad üles, alla ja ringivad ringi. Tehke 50— ringi, vahetage seejärel jalad ja tehke sama. Tehke kükke. Kükitamise harjutused on väga mitmekülgsed. Võite teha erinevaid kükke, samade põhialustega rasva kadumine jalgade all see annab teile erinevaid tulemusi.

Kükke tehes on äärmiselt oluline harjutada õiget tehnikat. Harjutage harjutusi Põhiline kükitamine. Kui jalad on õlgade laiuses, laske puusad aeglaselt alla, painutage põlvi ja hoidke käsi sirgelt ettepoole. Painutage selga veidi, kuid hoidke ülakeha sirgena. Langetage puusad nii madalale kui võimalik, hoides vasikaid pingul. Hinga sügavalt, kasutades jalgu ja puusasid, kuid mitte keha tõstmiseks selga.

Korrake 20 korda, 3 korda iga kord. Harjuta Belgia kükitama hantli või muu raske esemega. Hoidke mõlema käega oma rinna ees hantlit või rasket eset.

rasva kadumine jalgade all

Seisa pingi ees, tõsta parem jalg põrandaga paralleelselt tagasi ja puhka mõnusalt pingil. Reied ja põlved moodustavad 90 ° nurga.

Rasva kadumise mustrid

Laske oma vasaku jala alla laskudes alla, nii et parem põlv puudutab peaaegu põrandat. Püsti täielikult. Tehke 8 kordust, iga kord korda. Korda sama teise jalaga. Harjuta Kükikombinatsioon hüppab Alustage nagu tavalise kükitamise harjutusega. Kuid selle asemel, et naasta algasendisse, hüpake nii kõrgele kui võimalik ja lööge kahe jalaga vastu maad.

Korrake ettevaatlikult 15 korda, iga kord korda. See kükitamine nõuab tugevat põlvetööd. Tehke mõned muud harjutused. Rasva põletamiseks ja kindlaks muutmiseks on palju tõhusaid harjutusi.

Vastuvõtule palume registreerida:

Siin on mõned näited: Mine padjaga. Astuge tagasi ja jätkake teise jalaga. Harjutage reie sisemisi lihaseid. Lama matil, painuta põlved ja jalatallad maapinnale. Pange keskmise suurusega kummipall või sõlmstiilis rannarätik jalgade vahele ja vajutage 30 sekundit. Korda nii. Puusad lahti. Pange põlvili vaibale, et küünarnukid põrandat puudutaksid. Tõstke üks jalg üles ja sirutage sirgelt tagasi.

Pange jalg kokku ja tõmmake see tagasi nii, et see puudutaks teise jala selga. Venitage see jalg uuesti välja. Ujuge paar ringi vabalt. Õppige, kuidas ringi ujuda, nii et te ei pea ringi lõpuks peatuma. Ujumine aitab jalgadel ja kindlatel jalgadel rasva väga tõhusalt põletada ning on väga kasulik ka südame-veresoonkonnale. Üks tund vabalt ujudes põletab umbes — kalorit.

Erinevad ujumisstiilid on mõeldud erinevatele ainetele.

Kadunud puusad enne ja pärast - Traksidega May

Erinevad ujumisstiilid kulutavad erinevaid kaloreid. Liblikujumine kulutab kõige rohkem kaloreid, seliliujumine aga kõige vähem. Kasutage elliptilist masinat. Elliptiline masin on üsna lõbus ja see on punktmasin, kus saate kõndida või sörkida; See aitab ka käte liikumisel, kui harjutate. Inimene, kes kaalub umbes 64 kg ja mõõduka intensiivsusega treenib elliptilisel masinal, võib põletada umbes kalorit. Elliptilise masina kasutamisel proovige mitte teha kaldu järsku režiimi, kui te ei soovi reielihaseid.

Kallakul kõndimine või jooksmine kulutab palju kaloreid, kuid aitab ka reielihaseid üles ehitada. Zumba tants. Zumba on Kolumbia tantsija ja koreograafi loodud tantsupraktika programm. Umbes 64 kg kaaluv inimene võib pärast tunni pikkust Zumba tantsutrenni põletada umbes kalorit. Tantsija tarbib sõltuvalt treeningu intensiivsusest tõenäoliselt vähem kaloreid, tavaliselt umbes kalorit tunnis.

9 viisi jalgade kaalust alla võtmiseks - Tüsistused - May

Liitu spordiklubiga. Jõusaal on ideaalne koht kaalu langetavate mõttekaaslastega kohtumiseks. Siin on reide, jalgu ja käsi vähendatud spordi ajal, et põletada kõige rohkem kaloreid: Korvpalli mängima aitab umbes 64 kg kaaluval inimesel põletada kalorit. Mängi jalgpalli kulutab 64kg kaaluvale inimesele kalorit. Rulluisutamine või uisutamine võib aidata kellelgi, kes kaalub 64 kg, põletada samal ajal umbes kalorit jäähoki Võib kulutada kalorit.

Jookse või käi jooksulindil.

See kõlab väga igavalt, kuid kui otsustate lihtsalt joosta või kõndida, kuidas maksa laguneb rasva jooksulint väga tõhus. Valk on lihaste ehitamisel ja säilitamisel väga oluline.

Toidud, mis sisaldavad palju lahja valku, hõlmavad kala, kana, tofut ja kalkunit. Ärge sööge töödeldud või rafineeritud toodetest saadud süsivesikuid. Komplekssete süsivesikute hulka kuuluvad: Bean Köögiviljad sisaldavad tärklisi Nisust ja teraviljast valmistatud leib Lisage oma dieeti puu- ja köögiviljadega.

Puu- ja köögiviljades rasva kadumine jalgade all palju kiudaineid, mis aitab vähendada kehas kogunenud rasva hulka. Need sisaldavad ka palju olulisi vitamiine ja mineraale, muutes keha pärast monotoonseid sööke mugavaks. Rasva kadumine jalgade all magusate jookide asemel vett. Paljud arstid soovitavad meestel juua päevas 10—12 klaasi vett, mis vastab 2,5—3 liitrile, samas kui naisi soovitatakse juua 8—10 klaasi päevas ehk umbes 2—2,5 liitrit.

rasva kadumine jalgade all

Vesi hoiab immuunsüsteemi tervena, kaunistab nahka ja annab töötamiseks kauem energiat. Tõenäoliselt teate seda juba varem, et kui te soovite jalgu saledamaks muuta, ei tohiks te juua karastusjooke, mahlasid ega muid magusaid jooke. Nagu eespool mainitud, on suhkur lihtne süsivesik, mis põhjustab liigse söömise korral liigseid kaloreid.