Rasva kaotuse fitness

Väga tihti soovitatakse neile, kes soovivad jalgade ümbermõõte vähendada — teha kükke. See on abiks, ent mitte alati ja täielikult. Mõelge "täpsele maapealsele rünnakule", mitte "tuumapommile". Tervislikuks ööpäevaseks kaloridefitsiidiks loetakse — kalorit.

vahelduva paastumise kaalulangus pubmed omatehtud arm sleimming wrapid

Home Nr. Kas lokaalne rasvapõletus on võimalik? Tõenäoliselt ei ole maailmas ühtegi inimest, kes ei soovi muuta oma välimust.

Võta meiega ühendust

Max life kaalulanguse ulevaated selliseid naisi ei eksisteeri.

Rasva kaotuse fitness sooviks rasva kaotuse fitness kehakaalu langetada. Kas rasva kaotuse fitness võimalik valida, millisest kehaosast tahame rasva kaotada? Need, kes kunagi on kaalust alla võtnud, teavad, et see protsess ei ole kiire ega lihtne. Teatud kehaosadele suunatud kehakaalu langetamise idee on ka väga ahvatlev: rasva kaotuse fitness juhtuks siis, kui teeks harjutusi näiteks kätele, tuharatele või kõhule.

Seda nimetatakse lokaalseks rasva põletamiseks. Lokaalse rasva põletamise idee on selles, et sooritades probleemses piirkonnas lihastele harjutusi, saaks ainult sellest kohast rasva kaotada.

Soovitatav

Lokaalse kaalu langetamise teooria. Väga tihti soovitatakse neile, kes soovivad jalgade ümbermõõte vähendada — teha kükke.

Kes on mures, kuidas oma käsi väiksemaks saada — teha harjutusi biitsepsile ja triitsepsile, ning kui kõht suur, siis kõhulihastele. Kuidas kaalu langetamise protsess toimub teaduslike uuringute läbi? Füüsiliste harjutuste teostamiseks kasutatakse teatud tingimustel rasva energiaks, kuid mitte tingimata kohtadest, mille lähedal lihased töötavad. Alustame kõhust.

Logi sisse

Uuringus jagati 24 meest ja naist vanuses aastat kahte rühma. Ühed tegid kuue nädala jooksul 5 korda nädalas ja 7 korda päevas kõhulihastele mitmesuguseid harjutusi. Teine grupp ei treeninud kõhulihaseid üldse. Kõik osalejad sõid sama palju kaloreid kogu päeva jooksul.

kaalulangus soulcycle ketrus cross treener masinat rasva poletamine

Tulemus: kõhulihaste puhul ei toimunud ühtki olulist muutust kõhu suuruses ega kogu keha rasvaprotsentides ega naha paksuses kõhupiirkonnas. Teises katses jagunesid 40 rasvunud naist kahte rühma: ühed piirasid kaloreid, teised piirasid kaloreid ja tegid kõhulihastele harjutusi nädala jooksul.

Registreeru

Tulemus: kõik naised võtsid kaalust alla, kõikidel nahavoldi paksus ja kõhu suurus vähenes, kuid ei olnud erinevusi nende vahel, kes tegid kõhulihaste harjutusi ja kes mitte. Sarnased tulemused saadi katsetes, kus testiti keha ülakeha harjutuste efektiivsust käte salendamises.

kuidas ehitada lahja lihasmassi ja poletada rasva anavar tsukkel poletada rasva

Tulemus: ei olnud erinevust treenitava käe rasva kaotuses. Konkreetse käe kõrgem treenitavus ei mõjuta selle rasva põletust.

Account Options

Lokaalse rasva põletuse hüpotees ei toimi. Kui lokaalne rasvapõletus ei tööta. Kuidas siis saab kaotada rasva näiteks jalgadel või kätel?

  1. Kuidas kohu kiiresti langetada
  2. Ei sisalda piperiini ja kapsaitsiini OstroVit rasvapõleti naistele - tõhus tugi neile, kes soovivad midagi enamat Iga naine unistab ilusast ja saledast figuurist.
  3. Järeldus Algajana olete õnnelikus olukorras, kuna on tõenäoline, et vaid mõned väikesed muudatused põhjustavad esialgset rasva kadu

Teatud lihasrühmi regulaarselt treenides saab neid teha tugevamaks ja õige metoodikaga kasvatada ka suuremaks. Kuid hoolimata sellest, kui hästi on teie kõhulihased treenitud, ei näe sa neid enne, kui rasv on kõhu pealt suures osas kadunud.

Argentine Pizza is the Best in the World! - Making Homemade Argentine Pizza

Seega, ainuke lahendus on olla ööpäevase kaloraažiga defitsiidis. Iseenesest ei ole vahet, kas piirata toidust saadud toidukalorsust või lisada selle võrra treeningmahtu.

rasva kadumise kaera klapp toiduainete valtimiseks kui soovite rasva poletada

Tervislikuks ööpäevaseks kaloridefitsiidiks loetakse — kalorit. Millist spordiala eelistada, sellel suurt vahet ei ole, kui eesmärgiks on rasva kaotus kehalt.

Kui soov on lihasmassi säilitada, tuleks eelistada jõusaali treeningut. Tekst: personaaltreener Marek Morozov, Fitnessikool.