Parim aeg rasva poletamiseks. Millal on parim aeg trenni teha?

Võib-olla sa pole võimeline töötama sama intensiivsusega, kui teed cardiot peale jõutreeningut - eriti jalapäeval- kuid sa pääsed oma rasvavarude kallale rutem. Näiteks tee pool minutit intensiivset ja neli-viis korda rohkem rahulikumat trenni ning seitsme intensiivse intervalli asemel hoopis viis või kuus. Sest saada rasvapõletust Oluline on see, et teie söödavad toidud oleksid madala kalorsusega ja tervislikud, nii kulutate rohkem kaloreid kui võtate. Kui oled edasijõudnu Oled teinud pikka aega samas rasvapõletustsoonis trenni ning kaal ei taha enam muutuda. Sa küsid: mis on valesti, miks kaal enam ei lange?

See võib teile meeldida

Tahad põletada rohkem rasva? Kuidas planeerida oma cardiot, et saavutada kuivem tulemus? See aitab sul säilitada rasvavabamat ja paremas vormis olevat keha.

salendav toru rasva kadumise soda

Kuid ometi on seal üks väike küsimus, mis vajab vastust ja mis võiks viia su treeningud täiesti uuele tasemele. Millal on siiski parim aeg teha cardiot?

Oleme teinud palju tööd, et leida uuringuid selle kohta ja siin on kõik plussid ja miinused cardio tegemise kohta erinevatel aegadel.

Vastused sinu rasvapõletamise alastele küsimustele on otse su nina all. Mis on halba selles, et tõused üles 45 minutit varem kui tavaliselt?

meeste toitumises kas sa võid ka kartulipüree kaotada? balanopostiit

Saad sellega ühele poole enne, kui oled täielikult üles ärganud ja aru saanud, mida sa teed. Palju inimesi vannub, et tehes cardiot hommikul esimese asjana eriti enne hommikusööki on parim viis rasvu põletada ja oma päeva õieti alustada. Uuringud näitavad, et võid sellest tulu saada kui teed cardiot esimese asjana hommikul enne söömist ja saad oma lihaste tööga kaasa aidata rasva kütusena kasutamisele.

Kui see on tõesti nii lihtne, siis miks igaüks ei tee cardiot sel moel? Peale selle, sa riskidet kasutad lihaseid kütusena, mille tõttu kannatab su ainevahetuse kiirus.

Logi sisse

Teiste sõnadega, kui sa teed cardiot kohe peale ärkamist, on see efektiivne, kuid tehes seda hiljem päeval, siis annab see sulle tegelikult samasugused tulemused. Peale selle, miks riskid parim aeg rasva poletamiseks kaotamisega, kui ainus, mida sa peaksid tegema on pisut süüa enne treeningut?

tervislikud toidud mis poletavad kohurasva hommikusook toidud mis aitavad kaalulangus

Su parim valik oleks aminohappe lisand või neela vadaku proteiini ilma lisasüsivesikuteta. Uuringud kinnitavad, et kui aminohappeid võtta enne cardiot, siis kasutatakse rohkem rasva kütusena.

  1. Alumine joon Kui mõned inimesed on koiduhooajal üleval, et jooksujalatsid nöörida, ei suuda teised enne keskpäeva treeningut mõista.
  2. Fat burn thermogen v10

Seega oled sa võimeline rohkem ja tugevamini treenima ja kulutad üldkokkuvõttes rohkem kaloreid ja rasva. Kas enne või pärast jõutreeningut? Kui sul on lapsed, siis ilmselt ei taha sa vara üles ärgata, kui see pole just hädavajalik.

Kui aga tõusmine varahommikul koos päikesega, et teha oma cardiot, kõlab sulle paevaluna, siis võid valida selle tegemise enne oma jõutreeningut jõusaalis.

Millal on parim aeg rasvade põletamiseks?

Kas see on hea või halb mõte? Ja parim aeg rasva poletamiseks oleneb see sinu executive kaalulangus san marcos. Kui sa treenid vastupidavusalade jaoks- maraton, triatlon jms. Niimoodi paned sa enamuse oma energiast ja jõupingutustest oma tööperioodi, et kutsuda esile optimaalsed soorituse tulemused. Või sa tahad teha cardiot enne oma raskustreeningut, et saada soojenduse efekti?

Teisest küljest, kui sinu peamiseks eesmärgiks on saavutada sinu unistuste keha, siis ehk tahad teha cardiot peale jõutreeningut.

masons fat burner li da kaalulangus

See on probleem, kuna need süsivesikud on tähtsaks energiaallikaks sinu jõutreeningul, ilma nendeta ei ole sa ehk võimeline piisava intensiivsusega treenima. Kui tahad natuke muskleid kasvatada, siis sel juhul peaks jõutreening olema eelisjärjekorras. Sel moel on sul energiatase kõrge ja su intensiivsus ei kannata treeningu vältel.

tesco taimne salendav abi rasva kadu mesi ja sidrun

Võib-olla sa pole võimeline töötama sama intensiivsusega, kui teed cardiot peale jõutreeningut - eriti jalapäeval- kuid sa pääsed oma rasvavarude kallale rutem. Kokkuvõtteks Pane cardio esimeseks, kui su peamiseks eesmärgiks on vastupidavus.

  • Paljude ülekaaluliste puhul on see tõsi ning seletatav stressihormooni kortisooliga.
  • Keha ohuke kohv
  • Vahelejätmine rasvade põletamiseks
  • Kaalulanguse kandjad
  • Kas massaazid poletavad rasva

Kui teed cardiot ja jõutreeningut erinevatel päevadel, siis see on kõige efektiivsem stsenaarium, konstateerib Olson. Kui sa tahad saada oma cardiost parimat ilma jõutreeningut kahjustamata ja vastupidi, siis ainus loogiline viis on teha neid treeninguid lahusolevatel päevadel.

gastriidi ja haavandiga osoonravi tselluliidi ravis toit

Sellepärast ongi hea hoida cardio ja jõutreening eraldi. See on hea valik neile, kes tahavad säilitada või kasvatada muskleid ja vähendada keharasva, kuid see võib tähendada, et sa treenid iga päev. See võib aga olla probleem neile, kelle aeg on limiteeritud, suur töökoormus, kool jne. Samuti, treenimine iga päev võib olla kahjulik su keha taastusvõimele, vähendab su võimet ehitada rasva põletavat muskli kude ja kahjustab su immuunsüsteemi.

Tehes cardiot päevadel, mil sa jõusaali ei lähe, on parim lähenemisviis vastavalt uurimustöödele, mis näitavad, et lõplik kalorite kulutamine on suurem, parim aeg rasva poletamiseks treeninguid teha lahusolevatel päevadel.

Rohkem päevi treeningut tähendab rohkem põletatud kaloreid ja vähem rasva sinu kehal.

Samal teemal

Ole aga kindel, et sul oleks vähemalt üks täiesti treeningutest vaba päev nädalas. Materjalide loata kasutamise eest esitatakse arve.

rasvajalad parast kaalulangust kui palju kaalulangus kuus

Loa saamiseks palume pöörduda: toimetus fitness.