Tervis kaalulangus sooki.

Tervisliku kasvu saavutamiseks soovitab Toitumis- ja dieetiakadeemia, et teie lisakalorid pärinevad toitainerikastest allikatest, mis võivad sisaldada toitainetega rikastatud tooteid, näiteks Ensure. See kehtib eriti vanemate täiskasvanute ja neeruhaigusega inimeste kohta.

Updated Tervis Collection

Kodu Tervis Kaalulangus: mitu sööki päevas? Kaalulangus: mitu sööki päevas?

Pektiini omadused

Kui olete kuulnud Jorge Cruise'i uuest raamatust või seda lugenud, Kolmetunnine dieet veate kihla, et vastus on viimane. Kuid paljud sealsed tervis kaalulangus sooki ütlevad: "mitte nii kiiresti! Ta ütleb, et see rituaalne söömisviis suurendab muu hulgas BMR-i põhiline ainevahetuse kiirussuurendab energiataset ja vähendab söögiisu. Kuigi paljud toitumisspetsialistid nõustuvad, et kehakaalu langetamise ebaregulaarsed söömisharjumused ja vahele jäetud toidukorrad võivad enamikule meist probleeme tekitada, pole ükski konsensuse lähedane küsimus selles, kas meil on metaboolselt parem süüa kolm tavalist söögikorda päevas või levitada seda viie tervis kaalulangus sooki kuue väiksema toidukorra vahel.

Bonnie Liebman, CSPI avaliku huvi teaduskeskus toitumisdirektor sooviks, et Cruise'i uuringud kasutaksid tema 3-tunnise dieedi koostamist.

Ja ADA pressiesindaja Noralyn Mills, RD, usub, et kui toidame keha korrapäraste tervis kaalulangus sooki järel, saadame kehale signaali, et see ei pea kaloreid salvestama ja kui söögikordasid vahele jätame, mõjutame ainevahetust negatiivselt. Albert Einsteini meditsiinikolledži teadlane Gary Schwartz vastas: "Puuduvad kindlad andmed, mis toetaksid kas [kolm söögikorda päevas või kuus söögikorda päevas] kui tõhusust kaalu langetamiseks või kehakaalu säilitamiseks. Sullivan nõustub, et iga kolme tunni tagant söömine aitaks kindlasti mõnel inimesel söögiisu kontrollida ja end pingelisemana tunda, kuid usub ka, et kõik on erinevad.

Tundub, et vastuse nr 2 võib leida ainult iga inimese sees. Tõsi on see, et mida rohkem kordi päevas sööki või suupisteid sööma tervis kaalulangus sooki, seda rohkem on teil võimalusi üle süüa; see võib olla mõne inimese jaoks tõsine probleem.

Kui teil on keegi, kellel on raske süüa väikest kogust söögi või suupiste ajal teil on pärast alustamist raske peatadaon täiesti võimalik, et teie jaoks ei ole viis või kuus korda päevas söömine parim viis minna. Trikk on söömine siis, kui olete tõeliselt näljane, kuid mitte nii tige, et teil oleks oht üle süüa või süüa väljaspool kontrolli.

Kalorite kaalulangus ja kaalutõus

Minu jaoks on tõeline nälg see, kui su kõht tundub kindlasti tühi; kuid kui seda tunnete, ärge sööge rohkem kui tund aega, muidu liigute tõeliselt näljasest raevukalt raevukaks. ADA andmetel võib söömine iga kord, kui tunnete end "kergelt" näljasena, põhjustada ülesöömist.

Nende abinõu on see, kui esitate endale enne sööki neid küsimusi, kui te pole kindel: Kas ma olen näljane? Kui te pole kindel, oodake 20 minutit ja küsige endalt uuesti Millal ma viimati sõin? Kui see on vähem kui kolm tundi, ei pruugi see olla tõeline nälg Kas väike suupiste võiks mind järgmise söögikorrani välja ajada?

Selleks on käepärast söömiseks valmis puuviljad või köögiviljad Ja kui teil on raskem tervislikumatest söögivalikutest kinni pidada - võib-olla on teil kalduvus tavaliste söögikordade vahele valida "rämpstoitu", siis võib viis või kuus korda päevas söömine olla dieedikatastroof.

Mõni meist on lihtsalt rohkem kooskõlas oma keha loomulike vihjetega, mida süüa, kui tervis kaalulangus sooki tõeliselt näljased, ja lõpetada, kui meil on mugav mitte täis.

Samal teemal

Kui järgime seda söögiaegset mantrat, võivad mõned meist lõpuks väga hästi süüa viis või kuus väikest söögikorda, kuid teiste jaoks võib see olla kolm või neli. Mis siis, kui te ei tunne ära, kui olete tõeliselt näljane?

tervis kaalulangus sooki

Ameerika Dieetide Assotsiatsioon soovitab koostada ajakava ja süüa väikseid söögikordi iga kolme või nelja tunni järel, kuni saate teada, kuidas nälg tundub. Kui sööte ühel söögikorral üle, minge järgmisel jälle õigele teele. Hommikusöögi põhitõed Ükskõik, kas sööte lõpuks tervis kaalulangus sooki või kuus söögikorda päevas, on hommikusöök ikkagi esimene neist söögikordadest.

Enamik meist ärkab suhteliselt näljasena, eriti kui eelmisel 30 paeva rasva poletada jalad sõime kergelt. Kuid mõned meist vajavad rohkem aega seedetrakti pisut äratamiseks. Las nälg on teie teejuht.

tervis kaalulangus sooki

Ma tervis kaalulangus sooki kindel, et oluline on ennast sööma sundida," ütleb Liebman. Suur-Baltimore'i meditsiinikeskuse kliinilise dietoloogi Lisa Mosti sõnul suureneb teie ainevahetus, kui sööte hommikusööki.

3-tunnine dieet või 3 söögikorda päevas?

Niipalju kui sööte hiljem päeval, kui jätate ülitähtsa hommikusöögi vahele, kas olete leidnud, et see vastab teile tõele? Kui jätate hommikusöögi vahele, siis kas ületate suurema tõenäosusega hiljem hommikul tagasi näljaga tagasipöördumise punkti ja kas see julgustab teid üle sööma, kui saate lõpuks võimaluse süüa?

tervis kaalulangus sooki

Briti teadlased leidsid hiljutises uuringus, et hommikusööki vahele jätnud naised sõid ülejäänud päeva jooksul rohkem kaloreid ning neil oli ka kõrgem LDL halva kolesterooli ja üldkolesterooli tühja kõhu tase võrreldes hommikusöögi rühma naistega. Teadlased märkisid, et hommikusöögi vahelejätmine võib põhjustada kehakaalu tõusu, kui püsiks suurem kaloraaž.

Hommikusöögi põhisuunaks on pidada hommikusööki ideaalseks võimaluseks sobitada mõnda neist nutikatest toitudest, mida peaksime saama iga päev mitu portsjonit, näiteks puuviljad, täisteratooted ja madala rasvasisaldusega piimatooted. Sõltuvalt hommikusöögist saate isegi mõnda köögivilja!