Mis pingutab naha parast kaalulangust

Pärast kõiki tehtud pingutusi ei piisa sellest, kui mõni laienenud poor rikub teie head tuju. Piisav kogus vedelikku muudab naha niisutatuks ja hoiab ära selle longuse.. Ilusüstid Naha tõhusa parandamise alternatiivseks võimaluseks peetakse mesoteraapiat. Suurendades naha all asuvat lihaskoe, võib see aidata hoida nahka pigem toonuses ja pingul, mitte lõdvalt ja lõdvalt. C-vitamiin: C-vitamiin on vajalik kollageeni sünteesiks ja aitab kaitsta nahka päikesekahjustuste eest Kollageenhüdrolüsaat on viimastel aastatel muutunud populaarsemaks selle tõestatud mõju tõttu kollageeni terviklikkuse kaitsmisel kehas.

Joo värskelt pressitud puuviljamahla ilma suhkruta. Teil peaks olema ka häid süsivesikuid nagu köögiviljad ja täisteratooted ning tervislikke rasvu nagu avokaado, avokaadoõli, oliiviõli ja ghee. Harjutage kindlasti portsjonikontrolli. Puuviljad Kohalikud puuviljad sobivad teie kehale kõige paremini.

mis pingutab naha parast kaalulangust kuidas poletada rasva rinnal ja kohus

Igal puuviljal on teatud kogus looduslikke suhkruid koos vitamiinide, mineraalide ja kiudainetega, mis toetavad teie üldist tervist ja aitavad naha pinguldamisel pärast kaalulangust. Võite süüa marju, viinamarju, banaani, papaiat, kiivi, arbuusit, muskusmelonit, mangot, apelsini, õuna jms. Parim aeg puuviljade söömiseks on hommikul või kohe pärast trenni. Võite ka mahlad mahlad või valmistada kokteile ja juua alati, kui tunnete soovi suupisteid.

mis pingutab naha parast kaalulangust kaalulangus idealistid

Köögiviljad Köögiviljad on koormatud toitainetega. Lubage endale süüa nii palju lehtköögivilju kui soovite! Võite teha köögivilja-täistera võileiba, salatit või mahla. Köögiviljadega saate ka köögiviljadega sisse visata mõne kalkuni peekoni, kana rinna või kala, et muuta köögiviljade tarbimine meeldivaks. Kuumus muudab köögiviljades olevad vitamiinid passiivseks. Seetõttu on toores köögivilja söömine parim. See tagab, et teie keha saab kõik toitained puhtal kujul.

Enne toorelt söömist peske köögiviljad korralikult läbi. Kui aga toores köögivilja söömine on teie jaoks keeruline, tarbige nii keedetud kui tooreid toite.

Kuidas pingutada lahtist nahka pärast kehakaalu kaotamist

Toiduvalmistamine aitab kaasa teatud toitainete vabanemisele ja imendumisele. Valk Kui olete taimetoitlane, peaksid teie toiduvalkude peamine allikas olema kaunviljad, oad, soja ja pähklid.

TOMMY'S NEW IWAGUMI AQUASCAPE? WELL NOT REALLY - PART1: CREATING THE HARDSCAPE

Kui te ei ole taimetoitlane, peaksite koos taimetoitlaste valguallikatega valima lahja valgu valikud, näiteks kala, kanarind ja kalkun. Süsivesikud ja rasvad Kui arvate, et süsivesikute ja rasvade täielik ärajätmine on teile kasulik, siis eksite.

Teie keha koosneb veest, valkudest, süsivesikutest ja rasvadest koos teiste kemikaalidega.

mis pingutab naha parast kaalulangust 5 paeva kaalulangus sooki

Rakud koosnevad rasvadest ja valkudest. Mida parem on teie naha tervis, seda kindlam on see. Seetõttu tagab mõõdetud rasvade tarbimine naha hea tervise.

Sööge mõõdetud proportsioonides häid süsivesikuid näiteks mitme teraviljaga või poleerimata riisi ja rasvu selitatud võid või india pähkleid. Piima Piimatooted nagu piim, juust, jogurt ja pett on rikkalikud kaltsiumi- anorgaanilise fosfaadi- ja valguallikad 1.

Need toidavad ja hooldavad lihaseid ja luid 2. Võite süüa jogurtit või rakendada seda kehamähise või maskina. Munades on palju valke ja vitamiine 3. Söö igal asenduspäeval üks terve muna. Samuti võite naha toorest munavalget määrida, et kortsud ja lõtv nahk kaoks. Jõutreening Pilt: Shutterstock Kui te pole kunagi varem jõutreeningut proovinud, tehke seda kohe.

See aitab taastada just naha all asuvaid lihaseid ja muudab teie naha pinguldatuks. Harjutage jõutreeninguid või kalisteenikat kolm korda nädalas ja te hakkate erinevust märkama teise nädala lõpuks.

mis pingutab naha parast kaalulangust kaalulangus 37 nadalat rase

Samuti on oluline, et treenides treeniksite rohkem kaloreid. See hoiab teid pinges, te ei tunne end nõrgana ja see aitab kasvatada lihasmassi. Toonige mis pingutab naha parast kaalulangust kõht Kui kaotate kõhupiirkonnast äkki palju kaalu, siis kõht vajub alla. Selleks, et veenduda, et teil pole kõhulappi, toonige oma kõht. Lihtsad harjutused, nagu jalgade tõus, istumine, krõksud, õhurattasõit ja külgsillad, aitavad teil saada tasase ja toonuses kõhu.

Proovige neid harjutusi umbes minutit päevas. Mitte igaüks, kes kaalust alla võtab, ei koge pärast salenemist seda tüüpi lõtvunud nahka ja seda seisundit võivad mõjutada mitmed tegurid, samuti mitmesugused meetodid, mis aitavad seda parandada.

Enne võimalike lahenduste leidmist uurime lähemalt, mis seda üldse põhjustavad. Liigne nahk pärast kaalulangust Meie nahk on dünaamiline organ, mis muutub elu jooksul lugematul moel. Nahk on üsna tähelepanuväärne ka oma paindlikkuse ja elastsuse poolest. Kui me kaalus juurde võtame, kogunevad naha alla rasvarakkude hoiused ja nahk laieneb vastavalt väljapoole sellistes piirkondades nagu reied, kõht, tuharad, käed, rind ja kael.

Kui see kaal hiljem eriti kiiresti langeb, ei libise nahk aga alati tagasi oma tihedasse, algsesse kohta. Mõned peamised seda mõjutavad tegurid hõlmavad teie vanust, kehakaalu langetamise kiirust, treenimisharjumusi, piirkonda, kus teie kehakaalu hoiti, ja aega, mil te olid rasvunud. Vanus Noortel on nahk elastsem kui vanematel inimestel, nii et kui teie kehamuutus toimub noorena, näiteks alla aastaselt, suudab teie nahk kaalulangusega kohaneda ja püsida suhteliselt pingul.

Vanematel inimestel, kes kaalust alla võtavad, kipuvad tekkima liigsed nahaklapid, mis võivad tekitada terviseprobleeme, nagu hõõrdumine, lööbed ja suurem tõenäosus nahainfektsioonideks, eriti piirkondades, kuhu on vananedes mugavam ligi pääseda. Kaalulanguse kiirus Nagu varem mainitud, on kaalu langetamise kiirusel märkimisväärne mõju naha liigsusele.

  • Keskmine kaalulangus nadalas vesi kiiresti
  • Bandaažmähkimine on efektiivne lahendus erinevatele nahaprobleemidele, kuna mähised ei nõua pärast kasutamist mahapesemist ning aktiivained jätkavad oma toimet veel mitme tunni jooksul.
  • TOP-viisid naha pingutamiseks pärast kehakaalu kaotamist Analüüsib Kaalukaotuse tagajärjel kaotab nahk oma tugevuse ja elastsuse, muutub lõtvuseks ja rohkeks.
  • Kaalulangus kemo tottu
  • Kuidas nahka pärast kaalulangust pingutada - Nahahooldus -

Ehkki mõne nädala jooksul võib kümneid naela eraldamine olla ahvatlev, on vähestel inimestel nii dünaamiline nahk. Tervisliku kehakaalu langetamiseks on soovitatav lüüa naela nädalas ja see määr peaks andma ka teie nahale piisavalt aega kohaneda väiksema rasvamahuga.

Kuidas nahka pärast kaalulangust pingutada

Harjutus Enamik kaalulangusrežiime hõlmab teatud kehalisi harjutusi koos dieedi muutmisega. See on väga oluline, kui soovite kaalust alla võtta ilma liigset nahka maha jätmata. Suurendades naha all asuvat lihaskoe, võib see aidata hoida nahka pigem toonuses ja pingul, mitte lõdvalt ja lõdvalt.

mis pingutab naha parast kaalulangust trenboloonatsetaadi kaalulangus

See artikkel võtab vaatluse alla selle, mis põhjustab kehakaalu kaotamise järel lõtvust. Samuti pakub see teavet looduslike ja meditsiiniliste lahenduste kohta, mis võivad aidata nahka pinguldada ja sellest lahti saada. Mis põhjustab naha kaotust pärast kaalulangust? Nahk on teie keha suurim organ ja moodustab keskkonna eest kaitsva barjääri.

Teie naha sisemine kiht koosneb valkudest, sealhulgas kollageenist ja elastiinist. Elastiin tagab elastsuse ja aitab nahal pingul püsida. Kaalutõusu ajal laieneb nahk, et teha ruumi kõhu ja muude kehaosade suurenenud kasvule. Rasedus on selle mis pingutab naha parast kaalulangust üks näide.

Naha laienemine raseduse ajal toimub mõne kuu jooksul ja laienenud nahk tõmbub tavaliselt sisse mitme kuu jooksul pärast lapse sündi. Seevastu enamik ülekaalulisi ja rasvunud inimesi kannab aastaid lisaraskust, alustades sageli juba lapsepõlvest või noorukieast.

Kui nahk on märkimisväärselt venitatud ja jääb selliseks pikaks ajaks, kahjustatakse kollageeni ja elastiini kiude. Selle tulemusel kaotavad nad osa oma tagasitõmbumisvõimest 1. Järelikult, kui keegi kaotab palju kaalu, ripub liigne nahk kehast kinni. Üldiselt, mida suurem on kaalulangus, seda tugevam on naha lõtv efekt.

Naha pinguldamise viisid pärast kodus kehakaalu kaotamist

Veelgi enam, teadlased väidavad, et kaalulangusoperatsiooniga patsiendid moodustavad vähem uut kollageeni ja nende koostis on noore, terve naha kollageeniga võrreldes halvem 2, 3, 4.

Alumine joon: Märkimisväärse kaalutõusu ajal venitatud nahk kaotab pärast kaalukaotust sageli tagasitõmbumisvõime kollageeni, elastiini ja muude elastsuse eest vastutavate komponentide kahjustuste tõttu. Naha elastsuse kaotust mõjutavad tegurid Pärast kehakaalu langust põhjustavad naha lõtvust mitmed tegurid: Ülekaalu aeg: Üldiselt, mida kauem keegi on olnud ülekaaluline või rasvunud, seda lõdvem on tema nahk pärast kaalulangust elastiini ja kollageeni kaotuse tõttu.

Kaotatud kaalu summa: Kaalulangus naela 46 kg või tüüpilisemalt põhjustab rohkem rippuvat nahka kui tagasihoidlikum kaalulangus. Vanus: Vanemal nahal on vähem kollageeni kui nooremal ja kipub pärast kaalukaotust olema lõtv 5.

TOP-viisid naha pingutamiseks pärast kehakaalu kaotamist

Geneetika: Geenid võivad mõjutada teie naha reageerimist kehakaalu suurenemisele ja kaotamisele. Päikese käes viibimine: On tõestatud, et krooniline päikese käes viibimine vähendab naha kollageeni ja elastiini tootmist, mis võib kaasa aidata naha lõtvumisele 6, 7. Suitsetamine: Suitsetamine vähendab kollageeni tootmist ja olemasoleva kollageeni kahjustusi, põhjustades lõtva, longus nahka 8.

Alumine joon: Naha elastsuse kaotust kehakaalu muutuste ajal mõjutavad mitmed tegurid, sealhulgas vanus, geneetika ja aeg, kui kaua keegi on ülekaalus olnud. Liigse lahtise nahaga seotud probleemid Massiivse kaalukaotuse tõttu tekkinud lõtv nahk võib põhjustada füüsilisi ja emotsionaalseid väljakutseid: Füüsiline ebamugavus: Liigne nahk võib olla ebamugav ja häirida normaalset tegevust.