Mis on head kohurasva poletavad toidud. 7 toitu mis aitavad vähendada kõhurasvasid — Tervisekeskus Wellness Studio Tallinnas

Ülevaade ajakirjas Toitained märkis ka mustika tarbimine on pöördvõrdeliselt seotud rasvumisega. Madalam põletiku tase teie keha sees tähendab vähem kõhurasva. Õpi armastama väikestes kogustes looduslikke magusaineid nagu värsked puuviljad, toormesi ja datlid. Õnneks pole viinamarjad ainus allikas: ka õunad ja marjad sisaldavad rasva võitlejat!

Kahtlemata on meie kõhupiirkond keha kõige kriitilisem osa kuhu koguneb rasv nii, et me sellest arugi ei saa.

Toidud, mis aitavad rasva põletada

Mida saaksid aga selleks teha ja kuidas toituda, et hoida vöökoht sale ja õiges proportsioonis? Kuidas vähendada kõhurasvasid ja saada lame kõht? Kõige õigem on alustada kaalu alandamisega nii, et teha esmalt läbi detoks dieet. Detoks dieet on keha slim herbal saat pusa puhastamine toiduga, toksiinide väljutamine kehast ehk — detoksifikatsioon. Detoks dieet tähendab kogu keha puhastamist jääkainetest spetsiaalsete jookide ja toitudega, mis aitavad organismil puhastuda.

Detox eemaldab jääkained maksast vere kaudu läbi neerude, kopsude, soolte, lümfi ja naha. Kui soovite vähendada kõhurasvasid ja alandada kaalu, siis kõige parema tulemuse saate alustade mis on head kohurasva poletavad toidud detoksifikatsiooniga. Miks kehakaal tõuseb ja rasvad ladestuvad? Ebaõiged harjumused, istuv eluviis ja vale toitumine võivad põhjustada rasvade kogunemise kõhuõõnesse. Seda rasva, mis on siseelundite ümber nimetatakse vistseraalrasvaks ning selle rasva taset saab mõõta spetsiaalsete kaaludega.

Üldiselt on toodud näit, et vistseraalrasva tase vahemikus 1 - 9 on normi piires, kuid praktika näitab, et nendel, kellel on see number 6 ja rohkem, on kõhu peale kogunenud juba väike polster. Kui vistseraalrasva tase on 9 on viimane aeg hakata oma toitumisharjumusi ja eluviisi muutma, et viia see tase tagasi madalamaks.

Nagu me juba teame, pole imesid olemas ja lameda kõhtu saamiseks on vaja siiski teha natuke pingutusi ning tuua väikeseid ohvreid.

Mustad oad

Need ohverdused keskenduvad peamiselt selliste toitude vältimisele, mis põhjustavad vedeliku hoidmist ja rasva säilitamist organismis. Soovitav on juhinduda järgmistest nõuannetest: Lisaks mahladele ja muudele jookidele proovige juua pooltesit kuni kaks liitrit vett päevas.

Jätke välja oma toitudest valgest jahust tooted, tööstuslikult valmistatud valmistoitud, maiustused. Vedeliku peetuse peamine põhjus on sool. Seega vähendage soola tarbimist.

Viimased uudised

Kui jätate menüüst välja valmistoidud, poolfabrikaadid ja poest ostetud maitsestatud toortoidu, siis väheneb soola tarbimine päevas kiiresti. Kasutage iga päev veidi aega liikumiseks. Algatuseks sobib hästi poole tunni pikkune jalutuskäik iga päev. Pea meeles, et dieet ega tervislik toitumine ei ole söömise lõpetamine ega nälgimine. Vajalik on süüa vähemalt neljal söögikorral iga päev.

Tähtis on, et sööksid: hommikusöögi, lõunasöögi, väikese suupiste ja õhtusöögi.

Site wide poll

Ideaalne on see, kui sa sööd korraga väikesed kogused ja kindlasti järgiksid seda vähemalt neli päeva järjest, siis muutub teie magu juba natuke väiksemaks ja polegi vaja nii suuri söögi koguseid süüa- Ärge jätke ära õhtusööki ega hommikusööki. Tuntud toidud, mis aitavad põletada kõhuõõnesse kogunenud rasvu on järgmised: 1.

On tead, et õunad aitavad organismil endal põletada kõhuõõnes olevaid rasvu. Alusta oma päeva õunaga.

Kõhurasvadest vabaks 10 nipiga

Õun on suurepärane idee, hommikusöögiks. Põhjus, miks õunad aitavad rasvu põletad, seisneb selles, et need on rikkad toitainete poolest: C-vitamiin, flavonoidid ja beetakaroteen.

Selleks, et õunte söömisest kasu oleks, tuleb süüa 2 -3 õuna päevas, üks süüa hommikusöögiks ja peale lõunat süüa veel üks õun või siis juua klaas puhast, naturaalset õunamahla. Näiteks õuna-punapeedi mahl on parim idee vahepalaks või õhtuööteks. Üks banaan sisaldab 75 kuni kalorit.

  • Toidud, mis aitavad rasva põletada Mis on need toiduained, mis aitavad rasvapõletusprotsesse kehas kiirendada?
  • Toidud, mis aitavad rasva põletada -
  • Süües piisavad koguses kasulikke rasvu on võimalik kaalust alla võtta ning keharasvaprotsenti madalamaks saada.
  • Poletada rasva raseduse ajal
  • Kategooriateta 50 toitu soolestiku kaotamiseks Jah, võite oma soolestiku kaotada ja hoidke seda ära!

Ma ei tea kust on tulnud arusaam, et banaanid teevad paksuks. Jah, tõepoolest, kui süüa iga päev kilo banaane, siis küll. Üks banaan päevas ei tee kindlasti paksuks. Banaan sisaldab kaaliumi, kaltsiumi, magneesiumi ja vitamiine. See on nagu isotooniline jook, ideaalne energiaallikas, mida võiks korra päevas süüa.

Banaan on ideaalne toit vahepalaks.

Sisuturundus

Seller on köögivili, mis aitab organismil põletada rasva. Samuti on ta hea maitseaine. Seller ei pea olema igapäevane toit meie menüüs, kuid seda võiks lisada toitudele maitseks ja kasutada lisandina korral nädalas.

Seller sisaldab kaltsiumi, C-vitamiini ja lisaks aitab kaalust alla võtta. Kahjuks on meil mereannid kallid, et neid süüa igapäevaselt, kuid siiski on soovitav süüa mereandidest toite kolmel korral nädalas.

Võiks asendada sealiha näiteks mereandidega kombineerides neid erinevates toitudes. Mereannid on väga tervislikud, kerged seedida ja rikkad vitamiinide ja mineraalainete poolest.

Kalmaarid, krevetid, kala, merikapsas jne. Mereannid aitavad vältida rasvade ladestumist, sest need sisaldavad monoküllastumata rasvhappeid mis aitavad teisi rasvu organismil lõhustada.

Nagu baanidega on samuti vale arvata, et avokaado teeb paksuks. Muidugi kehtib sama reegel, et ei tohiks süüa korraga ja ühe päevaga tervet avokaadot. Kasutage avokaadot natukene salatites, kreemides saiale või leivale määrimiseks või asemele. Piisab kui süüa päevas ¼ avokaadot, aga järjepidevalt. Avokaado sisaldab oleiinhapet, mis võimaldab meil kõrvaldada või edasi lükata näljatunde.

  • Loomulikult ei vali keegi seda ise, aga kõhurasv tekitab näiteks südamehaiguseid, 2.
  • TOP TOIDUD, mis põletavad kõhurasva | Buduaar
  • Kõhurasvadest vabaks 10 nipiga 2 18 Okt Allikas: Kaaluabi.
  • Tagasi slimming bra
  • Shutterstock Kui tahad kaalu kaotada, lülita oma menüüsse need toiduained!

Kirsid on head meie seedimisele, südamele, vähendavad kolesterooli ja kusihappe taset ning reguleerivad meie ainevahetust. Samuti vähendavad näljatunnet ning seetõttu kasulik süüa vahepalaks näiteks üks tass kirsse.

Kõhurasv suurendab kõrge vererõhu, südamehaiguste ja diabeedi riski. Kuigi kiireid ja püsivaid lahendusi parema vormi saamise vallas ei ole, annab siiski sammukese paremuse poole astuda juba vaid ühe päevaga. Foto: Shutterstock Väldi suhkrut Suhkru söömine, eriti rafineeritud suhkru, mida on magusama maitse saamiseks lisatud toitudesse ja jookidesse, on üks peamisi faktoreid, mis põhjustab rasva ladestumist kõhupiirkonna tähtsate organite ümber. Glükoos ja fruktoosmis suhkrust tulenevad, on kerged süsivesikud, mis imenduvad lühikese ajaga vereringesse ja seedeelundkonda, vallandades energiat.

Kirsid on mis on head kohurasva poletavad toidud antioksüdandid ja neid on kasulik süüa hooajal ning värskelt. Kui kirsid ei ole värsked, siis nad kaotavad palju oma omadustest ning nende söömisest on vähe kasu. Soovitav on ikka oma ajast või turult värskelt ostetud kirsid. Samuti ei sobi magusad mahlad, kompotid jne, sest nende tarbimisest ei rasvade põletamisel kasu, saate ainult liigselt suhkrut.

Praegu, kus on tomatite kõrghooaeg, ei tohiks tomateid jätta välja ühelgi päeval oma toidulaualt. Lisaks headele maitseomadustele, mis tomatid annavad toitudele, vähendavad need rasvade kogunemist ja toimivad organismi nö puhastavalt.

Muidugi on selge, et need toidud aitavad rasvu vähendad kui neid süüa järjekindlalt. Olen aga oma praktikas ise näinud, et ühe nädalaga on võimalik õuntega vistseraalrasva taset vähendada 2 ühikut, samal ajal kahjuks kaal ei langenud, mis on head kohurasva poletavad toidud õunte kogus oli liiga suur päevas.