Poletage kohurasva 1 nadala jooksul

Mida sa vajad Kõhu rasv ehk siseelundite rasv on äärmiselt kahjulik rasvatüüp, mis ümbritseb kõhuorganeid. Kui soovite kõhurasva vähendada vaid 7 päevaga, sööge võimalikult vähe suhkrut. Kui tarbite praegu kalorit, tarbige esimesel nädalal kalorit. Kõhurasvade kahanemise esimesed kaks nädalat on esmatähtsad, kuna toitumise ja kehalise aktiivsuse muutused võivad lühikese aja jooksul näidata märkimisväärseid tulemusi.

Toidukiud parandavad ka soolestiku üleminekut käärsoole kaudu ja hoiavad ära kõhukinnisuse ja toksiinide kuhjumise. Siin on, mida saate tarbida: Köögiviljad - porgand, lillkapsas, hiina kapsas, kapsas, bok choy, spinat, mangold, lehtkapsas, rediseroheline, petersell, talisibul, okra, baklažaan, edamame, herned, pudelkõrvits, mõru-kõrvits, harjakõrvits, peet, kurk, tomat, salat ja cilantro.

Puuviljad - õun, banaan, virsik, pirn, apelsin, sapodilla, ploom, granaatõun, mustikas, maasikas, mooruspuu, guajaav, ploom, arbuus, muskmelon, greip, magus lubi, laim ja sidrun. Terad ja pseudograanid - pruun riis, punane riis, must riis, sorgo, oder, purustatud nisu, amarant, kinoa ja kaer. Seemned - chia seemned, jahvatatud linaseemned, meloniseemned, kurgiseemned ja kõrvitsaseemned. Siin on loetelu kiudainerikastest kaalulangetamiseks mõeldud toitudest.

Tarbi rohkem valku Teadlased leidsid, et kõrge valgusisaldusega dieet toob kaasa suurema kehakaalu languse, suurema ainevahetuse, küllastumise ja rasvade oksüdeerumise, vööümbermõõdu vähenemise ja lihasmassi paranemise 1415 poletage kohurasva 1 nadala jooksul, Siin on lahja valguallikate loetelu. Tarbige iga söögikorra ajal vähemalt ühte valguallikat: Taimsed lahjad valguallikad - neerubad, fava oad, sojaoad, edamame, läätsed, garbanzo oad, seened, tofu, seemned ja pähklid.

Loomsed rasva valguallikad - muna, piim, jahvatatud kalkun, nahata kanarind, makrell, lõhe, tuunikala, kilttursk, heeringas, basa, karpkala, jogurt, kodune suhkruta ricotta juust ja kaseiinivesi.

Jääge niisutatuks Niisutamine on tervisliku kehakaalu säilitamise võti.

Muud võimalused lameda kõhu saamiseks kuus Kuidas saada kuu jooksul lame kõht Kõhurasvast on raske lahti saada. Uuringud näitavad, et liigne kõhurasv suurendab südamehaiguste, II tüüpi diabeedi ja hüpertensiooni riski 123. Kõhu rasv on naistel madalama keharasvaga võrreldes ohtlikum 45. Seega on aeg vastutus enda kätte võtta. Järgige neid 15 teaduslikult tõestatud viisi, kuidas saada lame kõht kuu aja jooksul.

Ajakirjas Nutrients avaldatud uuring kinnitab, et suurenenud veetarbimine viib kehakaalu, vööümbermõõdu ja keha rasvamassi vähenemiseni Teises teaduslikus ülevaates öeldakse, et veetarbimine suurendab ainevahetust Ameerika teadlased leidsid, et ebapiisav veetarbimine on otseselt seotud suurema KMI või teisisõnu suurema rasvumisega poletage kohurasva 1 nadala jooksul Joo liitrit vett päevas.

Samuti võite vett tarbida värskete puu- ja köögiviljamahlade ning suppide kaudu. Olge siiski ettevaatlik ja ärge jooge liiga palju vett, sest see võib põhjustada veemürgitust. Tarbi Omega-3 Oomega-3 rasvhapped on tervislikud rasvad, mis aitavad vähendada põletikku Oomegarasvhapete rikkad toidud tasakaalustavad oomega-3 ja oomega-6 suhet, mis peaks ideaalis olema 1: 1. Kuid valed dieedivalikud toovad kaasa suurema oomega-6 tarbimise, põhjustades suhtarvu See suurendab põletikust põhjustatud rasvumise riski.

Siin on loetelu oomegarasvhapeterikastest toitudest, mida oma dieeti lisada. Omega-3 toidud: Rasvane kala, näiteks hõbekarp, lõhe, sardiin, makrell, hilsa, tuunikala ja kutla. Tervislikud õlid, nagu oliiviõli, avokaadoõli ja linaseemneõli. Pähklid ja seemned, nagu mandel, linaseemned, chia seemned, pistaatsiapähklid ja kreeka pähklid. Kümme minutit jooksmist või sõudeharjutust on lihtsalt piisav.

Kogu keha hõlmavate harjutuste tegemisel tuleks järgida seda, et tõuked, lõug ja lõuad on head kogu keha harjutused. Lõpuks, intensiivselt istumistega kõhu peal töötades, jalgade tõstmisel ja ab-krigistamisel tehakse just seda, mida soovite. See treening tühjendab palju higi. Higi tehes ei kaota te kehast vaid vett, vaid ka olulisi mineraale. Dehüdratsiooni ja mineraalide puuduse vältimiseks lisage treeningutele rohke vedeliku tarbimine, sealhulgas glükoos ja Gatorade.

Krõbinad: Miski pole efektiivne kui krigistamine kui harjutus, mille eesmärk on kõhupiirkonna vähendamine seitsme päeva jooksul. Krõbinad on vanim viis kõhurasva vähendamiseks. Need mitte ainult ei vähenda teie kõhtu, vaid muudavad ka teie abs tugevamaks.

Kui palju kõhurasva kaotate kuu aja jooksul?

Seda on lihtne teha ja seda saab teha ka kodus. Siit saate teada, kuidas seda teha. Pikali maas, põlved kõverdatud ja jalad maas.

kaalulangus kalaoli tottu

Tõstke oma käed üles ja asetage need siis pea taha. Hinga sügavalt sisse. Ülemise kere põrandast üles tõstes peaksite välja hingama.

Korda sissehingamist ja seejärel hinga välja, kui üles tuled. Alustage päevas 10 tegemisega ja suurendage aeglaselt arvu. Külgmine krigistamine: Kaotage nädala jooksul kõht rasva selle külje krõbistamise järgi.

Lihtne ja sügav sissejuhatus mina-uurimisse (A Simple and Profound Introduction to Self-Inquiry)

Ehkki see võib tunduda lihtne, vajab see harjumiseks ranget tava. Harjutage lühikest aega iga päev samm-sammult. Aja jooksul harjute selle tegemiseks vajaliku energiaga.

rasvaskaotus katkendliku paastumise kohta

Allpool toodud juhised juhendavad, kuidas seda hõlpsalt teha. Pikali põrandale. Kallutage jalad samaaegselt õlgadega samale küljele. Külgmine krõps keskendub rohkem teie külje lihastele. Alustage iga päev 10 korda komplektiga ja suurendage aeglaselt kordusi, et nädala jooksul kõht rasva kaotada.

Vale rüht Füüsiline tegevusetus.

Jalade vertikaalne krigistamine: See annab vastuse teie küsimusele, kuidas kaotada kõhurasv 1 nädala jooksul. Jala vertikaalsed kriginad töötavad teie reite lihaseid, kõverdades jalga vertikaalselt ja suurendades lihasmassi.

Kuidas kaotada kõht 7 päeva jooksul:

Mugavuse huvides oleme selle ettevalmistamiseks esitanud sammudena. Harjuta iga päev sel viisil. Pikali matil või põrandal pikali jalad ülespoole lae poole ja siis üks põlv, mis on teisega ületatud. Hingake sisse ja tõstke siis ülakeha vaagna poole.

Nüüd hinga aeglaselt välja. Jalgratta treening: Ei! Me ütleme teile, kuidas saate seda teha ilma jalgrattata.

slimming vee segu

Jalgrattakraanid on kindel viis suunata pärasoole ja kõõlused - kõik need on hõlpsalt ühendatud ühe harjutusega. Lamage põrandal ja hoidke oma käed pea taga või küljel, kui teete krõbistamist. Tõstke mõlemad jalad maast lahti ja painutage need põlvede ette.

Võtke parem põlv rinna lähedal, hoides vasakut jalga välja. Nüüd parem jalg välja ja vasak jalg rinna lähedale. Peate tegema samme vaheldumisi oma kahe jalaga. Tagurpidi krigistamine: Pööratud krõbinad on hea harjutus kõhurasva vähendamiseks ühe nädala jooksul.

ma tahan oma kohuga slimida

Kõik need on peamiselt lihtsaima krõbistamise modifikatsioonid. Vastupidine krigistamine tugevdab teie kõhulihaseid, kuid paneb ka vähem selga ja kaela koormama kui tavaline krigistamine. See harjutus annab teile umbes kuus pakki abs ja vähendab samal ajal teie kõhtu. Pikali jalgadega pikali ja käed põrandal peopesadega torso küljel. Hoidke relvi kogu treeningu ajal paigal. Liigutage oma jalgu üles nii, et reied oleksid põrandaga risti ja jalad oleksid koos ja samal ajal põrandaga paralleelsed.

See on teie stardipositsioon. Sissehingamisel liigutage oma jalgu torso poole ja veeretage oma vaagna tahapoole ning tõstke puusad põrandast maha. Põlved peaksid teie rinda puudutama. Hoidke kokkutõmbumist sekundit ja viige väljahingamisel jalad tagasi algasendisse. Tehke seda 3 komplekti 15 korda päevas.

Seda peetakse üheks parimaks kõhuharjutuseks alakõhu rasva korral.

intervalliope rasva poletamiseks

Valtsplekk: Planeeringu põhipunkt on keha treenimine kõhu, puusa ja keha alaseljaosa ümber. Rasv koguneb kõhu ümber, mida nimetatakse vistseraalseks rasvaks, ja see suurendab diabeedi, südamehaiguste ja vähi riski. Teadlaste sõnul on teil reied, puusad ja käed rasva kogunenud, siis olete siiski tervislikum kui õllekõht. Ideaalis on kogu teie valgu tarbimine rasvavaba, näiteks munavalge, kala, kana või lahja punane liha.

Kuidas 2 nädala jooksul kõhurasva kaotada

Teie keha vajab valkude seedimiseks palju energiat ja valk aitab teil ka lihaseid üles ehitada. Lihaste treenimine aitab teil rasva kaotada. See suurendab teie ainevahetust, põletab rasva kiiresti, kui lihased moodustuvad. Pea seda treeningu kavandamisel meeles.

Söö teaduslikult. Asenda valge leib, pasta, rasvane liha ja suhkrud köögiviljadega. Pood igal pühapäeval. Kõndige toidupoes või supermarketis ringi, et korjata poletage kohurasva 1 nadala jooksul värvilisi tooteid. Järgmise 2 nädala jooksul peaksite ostma ainult täisteratooteid, puuvilju, köögivilju ja rasvavaba valku sisaldavaid toite. Lisage dieedile madala rasvasisaldusega piimatooteid.

Valgurikas kreeka jogurt, kooritud piim ja isegi madala rasvasisaldusega juust võivad teid täita ja vähendada kaltsitriooli - hormooni, mis suurendab teie vajadust lisarasva järele.

Söö päevas vähemalt grammi jogurtit ja vali suhkrut sisaldavate toodete asemel suhkruvabad või madala suhkrusisaldusega tooted. Töödeldud terad asendage täisteratoodetega. Selle asemel, et süüa lihtsalt täisteraleiba, sööge aga kinoat, kaera, õunu, banaane, linaseemneid ja riisi. Need kiudaineallikad on head seedimiseks, kiirendavad seedesüsteemis olevate jäätmete kõrvaldamist ja aitavad ka rasvade kaotamisel.

Lisage rasva valikuliselt.

Kuidas saada kuu jooksul lame kõht

Lähinädalatel asendage kogu oma rasv monoküllastumata rasvaga. Seda tüüpi rasva võib leida pähklitest, oliividest ja oliiviõlist, linaseemnetest ja avokaadost. Valige portsjonid, mis sisaldavad rikkalikult täisteratooteid, valke ja monoküllastumata rasvu. Näiteks valgurikas smuuti koos kreeka jogurti, mandlivõi ja kaeraga või tükk täistera leiba, millele on lisatud maapähklivõi, hoiab teid pikka aega täis, pakkudes samal ajal teie lihastele piisavalt toitaineid saab. Liigse rasva lahustumise osas kehas pole kõik kaalulangetamise harjutused võrdsed.

Järgmise 2 nädala jooksul valige kõrge intensiivsusega harjutused, nagu sörkjooks, samm, jalgrattasõit, sõudmine või hõlpsalt keerulised treeningud õues. Järgmise 2 nädala jooksul tehke jõuharjutusi 6 korda.