Kaalukaotuse maar vahelduva paastumisega, KUIDAS VAHELDUV PAAST AITAB KAALUST ALLA VõTTA - ILU -

Aga insuliin ka blokeerib rasvarakke rasva eraldamisest, mis tähendab, et teie keha ei saa rasva põletada, kui insuliini tase on kõrge. Neelasin alla aktiivsöetableti, tekkis tunne, et see on hea.

Kaalu kaotamiseks on palju erinevaid viise. Seda, mis on viimastel aastatel populaarseks saanud, nimetatakse vahelduvaks paastumiseks 1. See on söömisviis, mis hõlmab regulaarset lühiajalist paastu.

Lühike paastumine aitab inimestel vähem kaloreid süüa ja aitab optimeerida ka mõnda kehakaalu kontrolliga seotud hormooni. On mitmeid kaalukaotuse maar vahelduva paastumisega vahelduva paastumise meetodeid. Söö-lõpeta-söö: Tehke igal nädalal üks või kaks tunnist paastu, näiteks ärge sööge ühel päeval õhtusöögist kuni järgmise päeva õhtusöögini. Dieet 5: 2: Sööge kahel nädalapäeval ainult — kalorit, ülejäänud 5 päeva sööge aga tavaliselt.

Niikaua kui te ei kaalukaotuse maar vahelduva paastumisega tühja kõhuga söömise ajal palju rohkem, vähendavad need meetodid kalorite tarbimist ja aitavad teil kaotada kaalu ja rasva 2, 3.

Kuidas vahelduv paastumine teie hormoone mõjutab Keharasv on keha viis energia kalorite salvestamiseks. Kui me midagi ei söö, muudab keha mitmeid asju, et salvestatud energia oleks kättesaadavam. See on seotud muutustega närvisüsteemi aktiivsuses, samuti mitme olulise hormooni olulise muutusega.

Siin on mõned asjad, mis teie ainevahetuses paastudes muutuvad: Insuliin: Insuliin suureneb, kui me sööme. Paastudes väheneb insuliin järsult 4.

kaalukaotuse maar vahelduva paastumisega kuidas kickstart kaalulangus keto

Madalam insuliini tase hõlbustab rasvapõletust. Inimese kasvuhormoon HGH : Kaalukaotuse maar vahelduva paastumisega tase võib paastu ajal kiiresti tõusta, tõustes 5 korda 5, 6. Kasvuhormoon on hormoon, mis võib muu hulgas aidata rasva kadu ja lihaste kasvu 7, 8, 9.

Norepinefriin noradrenaliin : Närvisüsteem saadab norepinefriini rasvarakkudesse, muutes need keharasvadeks vabadeks rasvhapeteks, mida saab energia saamiseks põletada 10, Huvitav on see, et hoolimata sellest, mida toidukorda päevas pooldajad teile usuksid, võib lühiajaline paastumine tegelikult olla suurendama rasva põletamine. Pikemad paastuajad võivad aga ainevahetust pärssida Alumine joon:Lühiajaline paastumine põhjustab kehas mitmeid muutusi, mis muudavad rasvapõletuse kergemaks.

Selle artikli parandus avaldati 5. Selles uuringus uuritakse, kuidas kõrge rasvasisaldusega HF või madala LF rasvasisaldusega vahelduv päevase tühja kõhuga toitumine mõjutab plasma FFA profiile kehakaalu languse kontekstis ning muutusi keha koostises ja lipiidiprofiilides. Iganädalaselt hinnati kehakaalu, KMI ja vööümbermõõtu ning keha koostist mõõdeti kahekordse röntgenkiirguse absorptiomeetria DXA abil. Mõõdeti kogu ja individuaalne FFA ja plasma lipiidide kontsentratsioon enne ja pärast kehakaalu langust.

See hõlmab vähendatud insuliini, suurenenud kasvuhormooni, tugevdatud epinefriini signaaliülekannet ja väikest metabolismi hoogustumist. Vahelduv paast aitab teil vähendada kaloreid ja kaotada kaalu Peamine põhjus, miks vahelduv paastumine toimib kaalulangusena, on see, et see aitab teil süüa vähem kaloreid.

kaalukaotuse maar vahelduva paastumisega salendav nachos

Kõik erinevad protokollid hõlmavad söögikordade vahelejätmist tühja kõhuga. Kui te ei kompenseeri söömise perioodil palju rohkem söömist, tarbite vähem kaloreid.

Kõik, mida soovite kuiva paastu kohta teada saada

Värske Kaalukaotuse määra uurimisel kaotasid inimesed vahelduva paastuga umbes 0,55 naela 0,25 kg nädalas, vahelduva paastumisega aga 1,65 naela 0,75 kg nädalas 2. Need tulemused on väga muljetavaldavad ja näitavad, et vahelduv paast võib olla kasulik kaalulangus. Kõike seda öeldes ulatuvad vahelduva paastumise eelised kaugemale vaid kaalukaotusest. Samuti on sellel metaboolse tervise jaoks palju eeliseid ja see võib isegi aidata vältida kroonilisi haigusi ja pikendada eluiga 15, Ehkki vahelduva paastumise korral pole kalorite arvestamine tavaliselt vajalik, vahendab kaalukaotus enamasti kaloritarbimise üldist vähenemist.

Vahelduv paast võib pikendada kardiovaskulaarsete probleemidega diagnoositud patsientide eluiga

Uuringud, kus võrreldi vahelduvat paastumist ja pidevat kalorite piiramist, ei näidanud erinevust kaalulanguses, kui kalorid sobitatakse rühmade vahel. Alumine joon: Vahelduv paast on mugav viis kalorite piiramiseks, proovimata teadlikult vähem süüa.

kaalukaotuse maar vahelduva paastumisega kaalulangus sumptomite kontroll

Paljud uuringud näitavad, et see võib aidata teil kaotada kaalu ja rasva. Vahelduv paastumine võib aidata dieediga lihastes kinni hoida Dieedi pidamise üks halvimaid kõrvaltoimeid on see, et keha kipub põletama nii lihaseid kui ka 21 slim down Huvitav on see, et mõned uuringud näitavad, et vahelduv paastumine võib olla kasulik lihaste hoidmiseks ja keharasva kaotamiseks.

Vahelduva paastu mõju leptiinile

Ühes ülevaateuuringus põhjustas katkendlik kaloripiirang sama suurt kaalulangust kui pidev kaloripiirang, kuid lihasmassi vähenemine oli palju väiksem Nendel uuringutel oli siiski mõningaid piiranguid, nii et võtke leiud kokku teravilja soolaga.

Alumine joon: On mõningaid tõendeid selle kohta, et vahelduv paastumine aitab teil dieedi pidamisel suurema lihasmassiga kinni pidada, võrreldes tavalise kaloripiiranguga. Vahelduv paastumine muudab tervisliku toitumise lihtsamaks Minu arvates on vahelduva paastumise üks peamisi eeliseid selle lihtsus.

Teie jaoks on parim parim "dieet" see, mille järgi saate pikemas perspektiivis kinni pidada.

Kas paastumine aitab teil kaalust alla võtta? Nii palju kui võite vihmata tavapärase dieedi igapäevaseid piiranguid, näitab uus uuring, et ühel päeval paastumine ja järgmise söömine, mida soovite, ei pruugi olla parem viis kaalu langetamiseks. Ühe aasta pärast leidsid teadlased, et kaalulangus mõlemat tüüpi dieedi korral oli umbes sama - 6 protsenti vahelduva paastumisega dieedil ja pisut üle 5 protsendi igapäevasel piiratud kalorsusega dieedil.

Kui vahelduv paastumine aitab teil tervislikust toitumisest kinni pidada, on sellel pikaajalise tervise ja kaalu säilitamiseks ilmselge kaalukaotuse maar vahelduva paastumisega. Alumine joon:Vahelduva paastumise üks peamisi eeliseid on see, et see muudab tervisliku toitumise lihtsamaks.

Kuidas vahelduv paast aitab kaalust alla võtta

See võib pikemas perspektiivis hõlbustada tervisliku toitumise järgimist. Kuidas vahelduva paastumise protokolliga õnnestuda Kui soovite katkendliku paastuga kaalust alla võtta, peate meeles pidama mitmeid asju: Toidu kvaliteet: Toidud, mida sööte, on endiselt olulised.

kaalukaotuse maar vahelduva paastumisega tervise kaalulangus uhe kuu jooksul

Proovige süüa enamasti terveid ühe koostisosaga toite. Kalorid: Kaloreid loeb ikka. Proovige mitte paastumise ajal süüa "normaalselt", mitte nii palju, et kompenseeriksite tühja kõhuga kaotatud kalorid.

  • Kategooriateta Mis juhtub teie kehaga vahelduva tühja kõhuga dieedil Vahelduv paastumine, kuigi see on nüüd populaarne dieet, on inimese loomus.
  • Vahelduva paastu mõju leptiinile - Uuring May
  • Kas vahelduv paastumine paneb sind lihaseid suurendama või kaotama? | Toit | May
  • Kaalulangus protsent vs naela
  • Kõik meetodid võivad olla tõhusad, kuid kõige paremini välja selgitamine sõltub inimesest.

Järjepidevus: Nagu mis tahes muu kaalulangusmeetodi puhul, peate selle pikaajaliselt kinni pidama, kui soovite, et see toimiks. Kannatlikkus: Vahelduva paastumisprotokolliga kohanemiseks võib teie keha võtta natuke aega.

Proovige olla toidukorra ajakavaga kooskõlas ja see läheb lihtsamaks.

kaalukaotuse maar vahelduva paastumisega rasvapoletite votmine parast soomist

Enamik populaarseid vahelduva paastumise protokolle soovitab ka jõutreeningut. See on väga oluline, kui soovite lihaseid hoides põletada peamiselt keharasva.

  • Vahelduv paast võib pikendada kardiovaskulaarsete probleemidega diagnoositud patsientide eluiga Vahelduv paast võib pikendada kardiovaskulaarsete probleemidega diagnoositud patsientide eluiga Inimesed, kes soovivad kaalulangust, pakuvad hulgaliselt toitumiskavasid.
  • Kuidas vahelduv paastumine võib aidata teil kaalust alla võtta | Toit | May
  • KUIVPAAST: VäIDETAVAD EELISED, RISKID JA TüSISTUSED - TERVIS -
  • Toores banaan kaalulangus
  • Kaalu kaotamiseks on palju erinevaid viise.

Alguses ei ole vahelduva paastu korral kalorite arvestamist tavaliselt vaja. Kui teie kaalulangus jääb seisma, võib kalorite arvestamine olla kasulik tööriist.

Kas paastumine aitab teil kaalust alla võtta?

Alumine joon: Vahelduva paastumisega peate ikkagi kaalust alla võtma, kui soovite tervislikult toituda ja säilitada kalorite defitsiiti. Järjepidevus on ülioluline ja jõutreening on oluline. Võtke koju sõnum Päeva lõpus võib vahelduv paastumine olla kasulik vahend kaalu kaotamiseks.

kaalukaotuse maar vahelduva paastumisega hematuria ja kaalulangus

Selle põhjuseks on peamiselt kaloritarbimise vähenemine, kuid sellel on ka mõni kasulik mõju hormoonidele, mis mängu tulevad. Vahelduv paastumine pole kõigile, kuid võib olla mõnele inimesele väga kasulik.

See artikkel sisaldab palju lisateavet vahelduva paastumise kohta: Vahelduv paastumine - ülim algaja slimming meatloaf retsept. Soovitatavad Portali