Kahju kaal ja lihaste ehitamine,

Kõik, kel on õnnestunud kehakaal püsivalt alla saada, on pidanud muutma oma söömis- ja liikumisharjumusi. Veenduge, et valke oleks piisavalt: Teie teismeline peaks tarbima oma dieedis iga päev piisavalt valku, kuid veenduge, et ta ei läheks üle parda. Kahjustatud rakud vabastavad molekule, mida nimetatakse tsütokiinideks, mis kutsuvad teie keha immuunsüsteemi üles kergemaid vigastusi parandama. Shutterstock Kaalutõusu peatamine ja isegi väike kaalulangetus on tervisele kasulikud.

Korpuste ehitamine

Teismelistele ohutud lihaselisandid: Teismeliste aeg on pidevate muutuste aeg nii poiste kui ka tüdrukute jaoks. Kuigi mõningaid neist muutustest on oodata, võivad paljud teised jätta teismelised oma keha suhtes ebamugavaks või ebamugavaks.

Saada lugu

Nagu enamik teismelisi, võib ka teie teismeline soovida end kokku võtta ja tunda uhkust oma keha üle. Kahjuks kiusavad paljusid teismelisi ebatervislikud ja sageli ohtlikud valikud nagu steroidid või toidulisandid.

Teismelistele ohutud lihaselisandid: Teismeliste aeg on pidevate muutuste aeg nii poiste kui ka tüdrukute jaoks. Kuigi mõningaid neist muutustest on oodata, võivad paljud teised jätta teismelised oma keha suhtes ebamugavaks või ebamugavaks. Nagu enamik teismelisi, võib ka teie teismeline soovida end kokku võtta ja tunda uhkust oma keha üle. Kahjuks kiusavad paljusid teismelisi ebatervislikud ja sageli ohtlikud valikud nagu steroidid või toidulisandid.

Kuid on oluline julgustada oma teismelisi lihaseid kasvatama, kasutades tervislikke võimalusi. Ja nagu alati, on MomJunction otsustanud suunata teid õiges suunas.

8 viga, mida lihasmassi kasvatamisel tehakse

Niisiis, siin on teie juhend, kuidas aidata teismelistel lihaseid kasvatada, ilma et peaksite kasutama steroide ja toidulisandeid. Kuidas luua teismeliste poiste lihasmassi: Siin on mõned loomulikud viisid, kuidas teie teismeline poiss saab oma lihaseid ehitada: 1.

kahju kaal ja lihaste ehitamine ketogeense kaalulanguskaart

Tehke füüsiline eksam valmis: Enne kui teie teismeline alustab lihaste ülesehitamise režiimi, on oluline saada arstilt põhjalik füüsiline läbivaatus. See aitab välistada teie teismeliste terviseprobleeme. Ole realistlik: Kui teie pere teised isased, sealhulgas isa ja mõni mees-õde, on õhuke, on võimalik, et see on geneetiline meik.

  1. Kuidas lihaseid ehitatakse ja üles ehitatakse Kui olete spordihull, siis olete juba läbinud Heraklese artiklite ja ressursside hunniku, et leida vastus väga levinud, kuid siiski kõrvalehoidlikule küsimusele: kuidas lihased kasvavad?
  2. Jälgi oma stressitaset.
  3. Sliming ravi kasu
  4. Shutterstock Kaalutõusu peatamine ja isegi väike kaalulangetus on tervisele kasulikud.
  5. 8 viga, mida lihasmassi kasvatamisel tehakse - Paljas Porgand

Teie teismelisel on tõenäoliselt suhteliselt õhuke või lahja keha, võrreldes teistega, kellel võib olla lihaselisem kehaehitus. Veenduge, et valke oleks piisavalt: Teie teismeline peaks tarbima oma dieedis iga päev piisavalt valku, neon fat burner veenduge, et ta ei läheks üle parda.

Kui võtate regulaarselt liiga palju valku, on see tegelikult vastu sellele, mida teie teismeline üritab teha.

Kogu lisavalk, mida teie teismeline tarbib, kas põleb ära või salvestub tema kehas rasvana. Veenduge, et ta sööks igapäevaselt valkpõhiseid toite, näiteks tailiha ja madala rasvasisaldusega piimatooteid. Hankige sertifitseeritud spetsialisti konsultatsioon, et mõista, kui palju valku vajab teie poeg pikkuse ja üldkaalu põhjal. Ärge lõigake süsivesikuid: Paljud inimesed pooldavad süsivesikute täielikku eemaldamist dieedist.

Siiski on oluline, et teie teismelise toidus oleks toidust täielikult loobumise asemel süsivesikute tasakaal. Täistera süsivesikud pakuvad teie poja kehale kütust, mis aitab tal trenni teha.

  • Squid rasva kaotus
  • Burn fat hill sprints
  • Crazy burn fat burner
  • Cryo kaalulangus
  • Kuidas aitab treenimine lihaste kasvatamisel? - Teadus -

Kui teie teismeline ei söö süsivesikuid regulaarselt, hakkab tema keha energia loomiseks kasutama valguvarusid. Seetõttu pole tema kehas piisavalt valke, mis aitaks lihaseid üles ehitada. Värsked puuviljad, köögiviljad ja teraviljapõhised toidud on head süsivesikute vormid. Koostage sobiv treeningplaan: Kõik kehatüübid reageerivad treenimis- ja treeningrežiimidele erinevalt.

Niisiis, on oluline mõista treeningplaani, mis sobib teie teismelise poja jaoks kõige paremini. Treeningust maksimumi saamiseks peaks teie kahju kaal ja lihaste ehitamine käima väikese kehakaalu ja suure vastuvõtu harjutustes.

kahju kaal ja lihaste ehitamine vee kiire kaalulangus 1 kuu

Soovitav on, et teie teismeline hoiaks kulturismiharjutustest eemale, kuna need võivad teismeliste aastate jooksul põhjustada vigastusi ja muid negatiivseid tulemusi. Teie teismelise poja treeningprogramm peaks sisaldama erinevaid harjutusi, mis aitavad tal lihaseid üles ehitada, kõõluseid tugevdada ja ka vigastusi vältida. Teie teismeline saab hõlpsasti proovida mõnda kogu keha harjutust vabade raskustega või kasutada kahju kaal ja lihaste ehitamine ribasid.

Kui täpselt lihased kasvavad?

Veenduge siiski, et ta lubaks oma kehal iga treeningu vahel vähemalt 24 tundi puhkust. Samuti aitavad tema kardiovaskulaarset treeningut soodustavad harjutused, näiteks jalgrattasõit või jooksmine, püsida tervena ja ka vastupidavust suurendada. Kui teie teismeline tüdruk soovib aga lihasmassi kasvatada, on oluline, et ta tarbiks regulaarselt vajalikus koguses kaloreid.

Piisava hulga kalorite tarbimine tagab, et tema kehas on piisavalt kütust, mis aitab tal järgida õiget treeningrežiimi. Viige ta diplomeeritud spetsialisti juurde, et mõista, kui kahju kaal ja lihaste ehitamine kaloreid ta päevas vajab.

Looge ajakava: Järgmine samm korraliku treeningu poole on vastupanukoolituse jagatud ajakava koostamine. Kas teil on realistlik ettekujutus sellest, mitu päeva nädalas saab teie teismeline treenida.

kahju kaal ja lihaste ehitamine rasva kadumise kohupiirkond

Kui teate, mitu päeva ta saab oma treeningule pühendada, jagage kehaosad, et treeningpäevad oleksid nädala sees. Näiteks kui ta saab treeningute jaoks hoida ainult kolm päeva nädalas, võite selle jaotada üheks päevaks käte ja jalgade jaoks, üheks päevaks kõhulihaste ja selja jaoks ning üheks päevaks rinna ja õlgade jaoks.

kahju kaal ja lihaste ehitamine ashley tlc kaalulangus tana

Järgige plaani ja looge vastupanu: Veenduge, et teie teismeline järgiks igal treeningpäeval plaani ja viiks sessioonid läbi vastavalt kavale. Lisage palju erinevaid harjutusi, et ta ei tüdineks ja jätkaks treeningut. Võite julgustada teda tegema ka vaba kaalu, kaableid ja masinaid. Samuti laske tal võimaluse korral proovida mõnda keerukat liitliigutust.

Nende hulka kuuluvad lamades surumine, kükitused ja kopsud. Samuti veenduge, et teie teismelistel oleks treeningutel piisavalt vastupanu, nii et tal oleks raske oma viimaseid kordusi lõpule viia. Söö iga päev väiksemaid, kuid rohkem toite: Lihtne reegel on jagada toidukorrad väiksemateks kogusteks ja süüa iga päev viie kuni kuue pausi kaupa.

Kuidas kiiresti lihaseid üles ehitada: 10 sammu, et olla tugev

Selle asemel, et süüa kolm rasket söögikorda päevas, laske oma tütrel minna mõned söögid, kuid väiksema toidukoguse juurde. Hoidke iga söögikorra vahel vähemalt kolme kuni nelja tunni pikkust slimming naljakas pildid, et tema keha saaks kõige paremini süüa.

Ideaalne söögikord peaks sisaldama segu lahjadest valkudest näiteks munavalged, kana, kala, madala rasvasisaldusega piimatootedsamuti tervislikest rasvadest ja süsivesikutest. Rasvade jaoks lubage tal erinevaid pähkleid ja oliiviõli.

Süsivesikute osas võib ta proovida lisada värskeid puu- ja köögivilju ning kaerahelbeid. Puhkus on kriitiline: Veenduge, et isegi kui teie teismelise tütre treeninggraafik seatakse, saab ta iga päev piisavalt puhkeaega ja uneaega. Korralik uni tagab teie tütre keha arevus kaalulangus vasimus sujumise vastavalt vajadusele.

Igal õhtul vähemalt seitse kuni kaheksa tundi magamine aitab reguleerida tema hormonaalprotsessi, säilitada vererõhku ning hoida kontrolli all söömisharjumusi ja ainevahetust.

Lihaste ehitamine ja treeningkava teismelistele

Kui teie teismeline ei saa piisavalt magada, võib see häirida tema valgusünteesi, protsessi, mille kaudu tema keha ehitab lahja massi. Vähem und võib põhjustada ka lihasmassi vähenemist.

Esimest korda blogis juttu sellest, kuidas mitte rasva põletada ja kaalust alla saada, vaid hoopis lihasmassi kasvatada ja kaalust juurde võtta. Kui kardad kaalunumbri suurenemist ning oled postitust juba sulgemas, siis oota veel hetk.

Siin on potentsiaalne treeningplaan, mida teie teismeline poiss saab järgida, et aidata tal lihaseid üles ehitada: 1.