Kui kaua rasva poletada jooksulint.

Kõige parem kui saaksid seda kusagil proovida. Jooksulõige on see, et mõned inimesed leiavad seda kohutavalt igavaks ning ka, et teil on tavaliselt väga rütmiga kinni, mis tähendab, et saate oma väljaõppest vähem kasu. Tehke seda iga kahe nädala tagant ja võite alustada laadimist mõneks ajaks lauale. Kui ei meeldi, kas tagasi saata saad?

Jooksuraja kaalulangetamise kava alustamisel on oluline teada oma südame löögisagedust, et saavutada oma südame- ja rasva kaotamise eesmärgid.

How I healed my ECZEMA naturally / with FOOD, MOVEMENT \u0026 HABITS (Rob Stuart)

Jooksuraja rasvapõletustreening hoiab teie südame löögisagedust madalamates vahemikes ja hõlmab madala intensiivsusega püsiseisundiga treeningut, samal ajal kui kardiotsoon on suurema intensiivsusega treening. Näpunäide Kardiotreening jooksulindil on suurema kui kaua rasva poletada jooksulint ja aitab saavutada metaboolset konditsioneerimist.

Kõndimine jooksva salenemise jaoks. Kõndimine jooksulint. Klasside aeg

Rasvapõletus on madalama intensiivsusega treening, mis põletab peamiselt rasva. Kuid see ei pruugi tingimata teha rasvade kaotamiseks paremat võimalust. Fat Burn Vs. Kardio Paljudel jooksulintidel on eelnevalt programmeeritud rasvapõletuse ja südame treeningud ning pulsikellad, mis aitavad teil saavutada soovitud treeningu intensiivsust.

rasva poletamine kohvi starbucks kiire kaalulangus teismeline

Rasvapõletustsoonis treenides jooksulindil madala intensiivsusega, püsiseisundiga treeninguid, on umbes 70—80 protsenti teie põletatud kaloritest rasvast, soovitab Riiklik Spordimeditsiini Akadeemia. Loe rohkem: Kui kiiresti näen jooksulindi kasutamise tulemusi?

Cardio vs. Rasvapõletus jooksulindil

Kardiotsooni või suurema intensiivsusega treeningutesse liikudes lülitub teie keha üle suurema protsendi süsivesikute kasutamisele kütusena. Kuid teie keha põletab endiselt rasva ja sellel treeningutasemel jätkab keha ka pärast treeningut rasvade kalorite põletamist, soovitab Ameerika treeningnõukogu.

Neid tsoone saab hinnata teie suhtarvu suhtes maksimaalne pulss, mille saate arvutada, lahutades vanuse st. Rasvapõletustsooni sisenete siis, kui teie pulss on 60—75 protsenti maksimaalsest pulsist, soovitab A Healthier Michigan.

Kas jooksulint on parem välimine jalutuskäik?

Südame tsoon on 75—80 protsenti teie maksimaalsest pulsist. Ventilatsiooni läve arvutamine Rasvapõletuse ja kardiotsoonide määramise alternatiiviks maksimaalse pulsisageduse põhjal kaaluge selle kasutamist tajutav pingutus ja ventilatsioonilävi.

kuidas eemaldada reied rasva kiiresti kas hill sprints poletavad rasva

See meetod võtab paremini arvesse teie sobivuse taset. Üks lihtne viis treeningu ajal oma ventilatsioonilävi määramiseks on kasutada jututesti. Rasvapõletustsooni sisenete siis, kui olete ventileerimiskünnise 1 või VT1 ja ventileerimiskünnise 2 või VT2 vahel.

slim alla erfahrungen rasvapoletite paastumise ajal

Jõuate VT1-ni, kui treeningu ajal rääkimine pole enam mugav. VT1 ja VT2 vahel muutub rääkimine keerulisemaks. Kui teie koormustase liigub VT2 kohal, olete südame- või ainevahetuse konditsioneerimistsoonis.

10 parimat kaldega jooksulinti

Jututesti kasutades teate, et olete jõudnud VT2-ni, kui saate korraga rääkida ainult ühte või kahte sõna. See treeningutase kui kaua rasva poletada jooksulint mitte ainult füüsiliselt keeruline, ultimate rasva poletamise rutiinne ka psühholoogiliselt keeruline jätkata treenimist, kui teil on nii hinge läinud. Kuigi saate kardiotreeninguid lühema aja vältel säilitada, on teile kasulik järelpõletus, kus keha põletab rasva ja ainevahetus on suurenenud ka pärast treeningu lõpetamist.

Loe rohkem: Kui kaua peaks keegi jooksurajal jooksma? Hoiatus Suure intensiivsusega treenides on hingamine ära normaalne, kuid õhupuudus mitte.

Optimaalne pulsisagedus rasvade põletamiseks - kalkulaator

Kui teil tekib õhupuudus, valu rinnus, pearinglus või peapööritus, peatage jooksulint ja pidage nõu oma arstiga. Jooksurada Fat Burn Jooksuraja kaalulangetamise kava alustamisel alustage kindlasti aeglaselt ja suurendage aja jooksul intensiivsust. Ärge proovige hüpata otse intensiivse kardiotreeningu juurde ja pidage enne treeningprogrammi alustamist alati nõu oma arstiga. Kaaluge eelprogrammeeritud treeningud alustamiseks jooksulindil. Jututesti abil saate reguleerida nii treeningu pikkust kui ka kiirust ja raskusi rasvapõletuse ja südame eesmärkide saavutamiseks.

kaalulangus hotties esimese nadala kaalulangus vlcd

Kuigi kalorite ja rasvade põletamine on mis tahes kaalulangetamiskava oluline osa, sööge kaalulanguse säilitamiseks kindlasti tervislikult. Kiirendage kehakaalu langetamist, vähendades lisaks jooksuraja treeningutele ka dieedist kaloreid.

kas sulgpalli poleb rasva kuidas poletada alumine abs rasva

Viimased Artiklid.