Kuidas poletada rasva oma madalama abs-i. Kas on olemas selliseid asju nagu 12 pack abs?

Näiteks võiksite proovida neljaminutilist V-up Tabata, mis sisaldab 20 sekundit tööd ja 10 sekundit puhkust. Kuigi dieet ja füüsiline koormus on olulised, on magu ja stress sama olulised kõhurasva kaotamisel. Proovige neid asju piisavalt regulaarselt töödelda, et saaksite luua rasva kadu jaoks vajalikku kalorsuse puudujääki. Mis on 6 Pack Abs?

Seetõttu tuleks maksimaalse kasu saamiseks dieeti täiendada 3 jõutreeningu ja 2 kõhulihaste treeninguga nädalas. Hea võimalus on südame-veresoonkonna harjutused. Enne intensiivseid treeninguid on soovitatav kasutada ka kergemaid tegevusi, nagu jõutreeningupäevade vaheline kõndimine, ja soojendustegevusi, nagu sörkimine, statsionaarse ratta pedaalimine, köiest hüppamine jne.

salenemisega meditsiin osta hüpertensiooni dieet pipra süstlas härra tvister

See tagab, et lihased saavad aega taastumiseks ja parandamiseks. Ühel päeval nädalas saab trenni ära teha. Allpool on toodud mõned toitained, mis on abs dieedil eluliselt tähtsad. Mandlid: Need mitmekülgsed pähklid sisaldavad palju valke, kiudaineid ja E-vitamiini, mis on võimas antioksüdant. Need sisaldavad magneesiumi, mineraali, mis aitab kehal energiat toota, lihaskoe üles ehitada ja säilitada ning veresuhkru reguleerimist. Parim asi mandlites on nende võime kaloreid blokeerida, kuna nende rakuseinad aitavad rasva imenduda.

Soja: Need mitmekülgsed oad on suurepärane valgu- kiudainete ja antioksüdantide allikas. Kuivaid röstitud sojaube saab kasutada suupistetena ja teie hommikusele smuutile võib lisada lusikatäis tofut.

kaalulangus 60 naela 3 kuu jooksul

Ka tervislik variant söögikordade jaoks on vedel soja. Marjad: Nendes puuviljades on palju antioksüdante ja kiudaineid.

Kuidas vähendada mao rasva Six Pack Abs

Antioksüdandid ei paku mitte ainult kaitset krooniliste haiguste, näiteks vähi eest, vaid aitavad parandada verevoolu, hõlbustades seeläbi lihaste tõhusat kokkutõmbumist. Fiber seevastu püüab toiduosakesed kinni ja saadab need enne täielikku seedimist teie süsteemist välja.

jalgimise kaalulangus fitbit

Eksperdid soovitavad vähemalt pool tassi marju vaarikad, mustikad, maasikad jnemis on umbes 30 kalorit. Õunad: Õuntel on kaalulangetusprogrammis oluline roll. Suur õun sisaldab 5 grammi kiudaineid ja on ligi 85 protsenti vett, pakkudes nii täiskõhutunnet.

Õunad sisaldavad ühendit nimega kvertsetiin, mis väidetavalt aitab võidelda teatud vähkkasvajate vastu, vähendab kolesteroolikahjustusi ja soodustab tervislikke kopse.

Kümme teadmist vajavat näpunäidet abs

Lehtköögiviljad: Enamik lehtköögiviljadest on hea kaltsiumiallikas, mis on vajalik lihaste kokkutõmbumiseks, täiendades nii teie treeningut. Nendes köögiviljades sisalduvad karotenoidid hoiavad ära vähi realistlik 3 kuu kaalulangus eesmark ning vähene kalorite arv aitab kindlasti rasvade põletamisel.

HIIT Intentsiivne intervalltreening, saa kiiresti rasvast lahti kodust lahkumata

Tassis spinatit on umbes 40 kalorit, samas kui tassis brokkolis on 55 kalorit, mis vastab 20 protsendile päeva kiudainete vajadusest. Päevas soovitatakse kolm portsjonit lehtköögivilju, nagu spinat, brokoli ja rukola. Neid saab tõhusalt kasutada suppide, salatite, pastade, friikartulite ja võileibade valmistamisel. Jogurt: Jogurtis sisalduv kaltsium hõlbustab kehakaalu keskmises osas kaalukaotust.

Kas teil on abs ja 12?

Jogurti probiootilised bakterid hoiavad teie seedesüsteemi tervena, vähendades seeläbi gaaside, puhituste ja kõhukinnisuse esinemissagedust, aidates seeläbi kaasa lamedale kõhule. Soovitav on üks kuni kolm tassi madala rasvasisaldusega või magustamata jogurtit päevas.

kaalulangus kohv kotikesed

Seetõttu on iga päev soovitatav vähemalt üks tass kuidas poletada rasva oma madalama abs-i rasvasisaldusega koorepõhist köögiviljasuppi. Lõhe: Kuidas poletada rasva oma madalama abs-i, eriti rasvased kalad, nagu lõhe, tuunikala ja makrell, on suurepärased oomegarasvhapete ja abs-sõbralike valkude allikad.

Tervislik rasv soodustas rasvade põletamist, muutes ainevahetusprotsessi tõhusamaks. Lisaks aeglustavad mereannid seedimist ja hoiavad ära isusid.

Keharasva vähendamine

Igapäevaseks dieediks sobib kaks 4-untsist lõhe portsjonit. Seda saab keeta nagu iga teist teravilja ja piisaks vähemalt poolest tassi portsjonist päevas. Munad: Munad on suurepärased valgu- ja rasvaallikad. Seega aitavad nad hommikusöögiks kaasa tunda täiskõhutunnet.

Munad moodustavad dieedi olulise osa tänu asendamatute aminohapete tasakaalule, mida keha kasutab lihaskiudude tootmisel ajukemikaalide jaoks.

davina 30 paeva rasva poletamiskava

Muna päevas on soovitatav neile, kellel pole kõrge vere kolesteroolisisaldus, kuna üks muna sisaldab umbes milligrammi kolesterooli. Seega kontrollib see kolesterooli, vererõhku ja südamehaigusi. Mõned kõhulihaste dieedis sisalduvad toitained pakuvad kaitset diabeedi eest.

kaalulangus 3 paeva parast kartumist

Liigne kehakaal kujutab endast II tüüpi diabeedi riski. Kuna kõhulihaste dieet aitab kaalust alla võtta, ergutab kehalist aktiivsust ja paneb rõhku õigele söömisele, aitab see kaudselt kaasa selle haiguse ennetamisele.

Selle dieediga ei kaasne tõsiseid riske ega kõrvaltoimeid. Kuid neil, kellel on terviseprobleeme, peaksid konsulteerima oma arstiga, et veenduda dieedi neile sobivuses.

1 paeva kaalulanguse napunaited

Järgige neid saladusi ja hankige täiuslik abs kohe. Jagage oma vaateid meiega allpool olevas kommentaaride jaotises. Püsige vormis, olge terved!