Kuidas poletada rasva jalgadest. Kas lokaalne rasvapõletus on võimalik?

Pange keskmise suurusega kummipall või sõlmstiilis rannarätik jalgade vahele ja vajutage 30 sekundit. See protseduur aitab laguneda raskesti leitavad nahaalused rasvad ja toimib tselluliidi ennetusmeetmena. Keha ei hooli sellest, kas see rasv on teie kõhu, jalgade või käte küljest. Kasutage elliptilist masinat.

Hoiatus Kas teie arvates on teie jalad liiga paksud?

Kuidas saada reied saledamaks ja pringimaks?

Või kas soovite, et jalad oleksid lühikeste pükste, sukkpükste või bikiinidega? See on täiesti võimalik, kui harjutate kõvasti ja teil on mõistlik toitumine!

kuidas poletada rasva jalgadest rasvavaba jogurt kaalulangus

Te peaksite teadma, et te ei saa "lihtsalt" kaalust alla võtta reied, vaid kogu keha, kuid teie püsivus ja pingutused tasuvad end ära. Sammud 1.

Alustage igat lihast vähemalt 1 minut. Jookse õrnalt umbes 15 minutit. Soojendada saab ka minutit köit hüpates, vaid veendu, et see oleks korralikult tehtud.

Kuidas kaotada rasva jalgadele

Tagumiku löömine, tuntud ka kui tagumiku löömine või tagasilöök. Tehke vähemalt 50 kordust jala kohta. See kõlab raskelt, kuid tegelikult pole see nii palju kui arvate!

Jookse reie kõrgustega tõsta jooksedes põlved talje kõrgusele. Kõndige umbes minutit rahulikult. Tehke kükke ja veeretage jalgade harjutusi. Jalgade kükitamine on sama lihtne kui jalgade avamine õlgade laiuselt ja seejärel istumine, nii et jalad ja reied oleksid jalgade suhtes täisnurga all. Jalarulliga harjutusi sooritatakse lamades põrandal, tõstes ühe jala üles ja seejärel ringjate kuidas poletada rasva jalgadest.

Related Content

Venitage oma lihaseid või tehke keha lõdvestamiseks vähemalt 5 minutit õrn jalutuskäik. Minge sörkima igal võimalusel! Ja proovige juua palju vett. Rattasõit on tõhus viis rasvade põletamiseks ja lihaste kasvatamiseks. Mõne hinnangu kohaselt võite 59 kg kaaludes põletada — parim online kaalulanguse jalgija tasuta tunnis kõikjal, sõltuvalt teie tempost.

Nii et jalgrattasõit on tõhus viis kaalust alla võtta. Rattaga saate õhukesed jalad: Sõitmise asemel jalgrattasõit. Sõitke rattaga toidupoodi, selle asemel et sinna sõita.

Harjutuse tähtsus rasva põletamiseks jalgades

Võtke ühistranspordi asemel jalgratas. Sõida rattaga kodus või jõusaalis. See on õrn harjutus, mis aitab sõltuvalt kehakaalust põletada — kalorit tunnis. Registreeru harjutustundi Ketramine siserattatreening. Rattasõidu klassid on tavaliselt üsna kallid, kuid see, mida saavutate, on seda raha väärt. See treeningumeetod aitab põletada palju kaloreid, kui treenite tõsiselt, võib umbes 66 kg kaaluv inimene põletada umbes — kalorit tunnis.

Teisest küljest võib see harjutus teile üsna üksluine olla, seega peate parimate tulemuste saamiseks proovima oma parima.

Harjutuse tähtsus rasvade põletamiseks jalgades

Pilaatus matiharjutused on võimalus ka neile, kes soovivad saada toonuses jalgu. Pilates aitab kõhu ja jalgade toonust ning seega on pilates ideaalne valik saledate jalgadega.

Treening - KOGU KEHA KAVA

Pilates ei kuluta nii palju kaloreid kui rattasõit, kuid neid on lihtsam teha. Lisaks, kui kardate rahvarohketes kohtades võimlemist, võite treeningtundide asemel leida juhendava DVD ja harjutada kodus.

kuidas poletada rasva jalgadest nutikas salendav taimne kohv

Kas jalarulle. Jalarulliga harjutused on lihtsad ja tõhusad ning neid saab hõlpsasti kodus uuesti teha. Kuigi see pole nii tõhus kui ketrusharjutus, on see siiski parem kui mitte midagi.

Video: Kõhulihaste harjutused - põleta rasva ja tee trenn kõhule ning sangadele 2021, Mai

Lamage paremal küljel ja asetage vasak käsi põrandale enda ette, et saada tuge ja tasakaalu. Tõstke vasak jalg puusa kõrgusele. Kujutage ette, et teie jalad on ümmarguses kastis, kasutades oma jalgu selle ümmarguse kasti sisekülje ümber, lähevad jalad üles, alla ja ringivad ringi. Tehke 50— ringi, vahetage seejärel jalad ja tehke sama.

Tehke kükke. Kükitamise harjutused on väga mitmekülgsed.

kuidas poletada rasva jalgadest slimming kaela lint

Võite teha erinevaid kükke, samade põhialustega ja see annab teile kuidas poletada rasva jalgadest tulemusi. Kükke tehes on äärmiselt oluline harjutada õiget tehnikat. Harjutage harjutusi Põhiline kükitamine. Kui jalad on õlgade laiuses, laske puusad aeglaselt alla, painutage põlvi ja hoidke käsi sirgelt ettepoole. Painutage selga veidi, kuid hoidke ülakeha sirgena. Langetage puusad nii madalale kui võimalik, hoides vasikaid pingul. Hinga sügavalt, kasutades jalgu ja puusasid, kuid mitte keha tõstmiseks selga.

Menüü õhukeste jalgade jaoks

Korrake 20 korda, 3 korda iga kord. Harjuta Belgia kükitama hantli või muu raske esemega.

kuidas poletada rasva jalgadest kui kaua kulub rinna rasva poletamiseks

Hoidke mõlema käega oma rinna ees hantlit või rasket eset. Seisa pingi ees, tõsta parem jalg põrandaga paralleelselt tagasi ja puhka mõnusalt pingil.

Reied ja põlved moodustavad 90 ° nurga.

Südame- ja vastupanuharjutused - kuidas neid kombineerida?

Laske oma vasaku jala alla laskudes alla, nii et parem põlv puudutab peaaegu põrandat. Püsti täielikult. Tehke 8 kordust, iga kord korda. Korda sama teise jalaga.

Kas te kõnnite rasva põletamise tsoonis?

Harjuta Kükikombinatsioon kuidas poletada rasva jalgadest Alustage nagu tavalise kükitamise harjutusega. Kuid selle asemel, et naasta algasendisse, hüpake nii kõrgele kui võimalik ja lööge kahe jalaga vastu maad. Korrake ettevaatlikult 15 korda, iga kord korda.