Kuidas teha nao rasva kadu

Harjutus ei vähenda artriiti, kuid see võib olla kasulik lihaste tugevdamiseks, mis aitavad artrooli liigesid kaasa ja suurendavad seega liikuvust ja mugavust. Rasva eemaldamiseks näolt on mitmeid viise, kuid need kõik toimivad hästi ja tõhusalt ainult koos. Nagu teistegi inimkeha osa puhul, võib õige harjutus t e jätkamine ja pidev jätkamine aja jooksul tõenäoliselt vähendada nii meeste kui ka naiste rindade suurust mõned nendest harjutustest võib rist suurendada, ümbritsevat lihased, mis võivad muuta rindkere suuremaks, isegi kui need harjutused "põletavad" ümbritsevat rasva ära; samuti tuleks märkida, et kehaosas asuvad tihedad rasvapiirkonnad ei pruugi kehalisele tegevusele reageerida ja vajavad operatsiooni eemaldamist. Kui teil on tavaliselt ülekaal ja muretse oma näo kehakaalu pärast, peate töötama välja. See varieerub mõnevõrra ühelt inimeselt teisele; ja ma ei usu, et on olemas universaalne dieet, mida saab kõigile määrata. Millised on parimad näo harjutused vananemise märke vähendamiseks?

See ei tähenda, et täiuslikumad näod on ebasoovitavad.

poletage rasva keemia slimming beads

Paljud inimesed armastavad tervislikuma täispika nägu välimust ja selle loomulikku sära. Siiski on erinev terve ja kõva näo ja selle vahel, mis hoiab ülemäärast rasva. Kui see on viimane, peate lohistama ja olukorda lahendama. Kui teil on tavaliselt ülekaal ja muretse oma näo kehakaalu pärast, peate töötama välja.

rasva kadu libiido kaalulangus pickboxing minu lahedal

Teie näo rasv võib kaotada ülejäänud keha rasva. Kuid see ei pruugi olla nii lihtne kõigile. Paljud teist arvavad, et hoolimata sellest, kui raske te üritate, ei suuda te kaotada oma näo rasva, eriti rasva, mis lahendab teie kuidas teha nao rasva kadu ja annab teile paisunud välimuse.

Mõned inimesed lihtsalt soovivad koguda näo rasva. Mitu korda on see lihtsalt teie geenides ja mitmel korral valib teie bioloogiline meik just teie keha teatud piirkonnad ja otsustab, et need sihtalad kleepuksid kõige raskemalt.

Noh, see on raske õnne, kuid mitte kõik lootus on kadunud. Te saate siiski astuda samme, et toon oma nägu ja anda talle soovitud kuju. Siin on mõned harjutused, mida saate täita, et vabaneda tüdrukute põskedest ja kaotada näo rasva kiiresti.

Liigse näarasva põhjused:

See on eriti kuidas teha nao rasva kadu rasvadele, mis koguneb põske ümber. See on eriti efektiivne neile, kes vananevad ja kipuvad ka näo rasva. Sellistes inimesetes koguneb näo rasva peal näokuud, mis muidu paksuksid ja muudaksid nägu õhtuks, ning nägu näeks välja liiga tüdruks. See harjutus soodustab ka põskede verevarustust, loputades neid punase tooniga ja muutes need nooruslikeks.

Mõne päeva pärast selle treeningu läbiviimist muutub teie keskmine nägu pingutamaks ja tundub rohkem segu. Asetage oma indekseeritud sõrmed depressioonis veidi põsesarnade all, nii et teie käeulatus on teie õpilastega vertikaalselt ja oma ninasõõrmetega horisontaalselt joondatud.

burning fat golden life keha shaper salendav talje treener

Alustage sõrmeotste pöörlemist kindlalt päripäeva. Tehke seda harjutust igal ajal. Tehke seda vähemalt kaks korda päevas.

1. põske ümbermõõtmine

Õhupuhastus harjutus See harjutus on suunatud oma huulte ja põsesarnade kaalulangus ke totke olevatele lihastele, neid liigutades, töötab ja järk-järgult leotades neid. See pikendab näo lihaseid ja kergendab neid. Selle treenimise hõlbustamiseks võib kuluda natuke aega, kuid korrapäraselt on see näo rasvade kõrvaldamiseks kõige tõhusam viis. Sulge oma suu, kui huuled pööratakse sissepoole.

Löö õhku oma suhu, nii et teie huulte all olevad alad puhtaksid välja. Hoidke seda asendit 10 sekundit. Nihutage õhk vasaku põske alaserva ja hoidke positsiooni 10 sekundi jooksul.

Vähendage siseorganite rasva - Vihjeid -

Nihutage õhk paremasse põske ja hoidke all veel 10 sekundit. Korrake korda. Tehke seda harjutust vähemalt kaks korda päevas.

Võib-olla ei taha teil olla nii ümmargust nägu ega tunda, et põsed on veidi tursed. Oluline on alati aktsepteerida välimust, mis teil on olnud alates sünnist, sest enesekindlus on atraktiivsuse suurim tõuge. Nii on mõnel viisil näole loomulikum välimus.

Kala-näo treenimine See on kerge ja suurepärane teostus põsakeste karmistamiseks, tõmmates neid ja näo lihaseid pikendades, et need stimuleerida ja toonuda. Mõõdukalt ja kindlalt imed oma põse suu sisse ja asetage oma huuled väljapoole. Sel hetkel peaks su nägu tunduma nagu kala nägu. Hoidke seda positsiooni 30 sekundit, võtke paus, hingake välja ja korrake veel 30 sekundit.

Loo keskkond keharasvade täielikuks kaotamiseks

Korda 10 korda istungjärgu jooksul. Tehke seda harjutust nii palju kui võimalik päevas. Fish-Blow harjutus See on eelnevalt kirjeldatud harjutuse vastupidine meetod ja see nõuab teid näo lihaseid tööd vastupidises suunas. See harjutus nõuab, kuidas teha nao rasva kadu pehmed naelad tõmbaksid ettevaatlikult välja ja lihased leviksid ja rasvade kasutamine võõrutamiseks.

af pluss kaalulangus liitu kaalulangus valjakutse

Stretch peaks olema õrn, et vältida raskendavate ja tugevdavate kortsude tekkimist. Naeratus tõstavad need põsed üles ja muudavad lõualuu ja põsesarnad. Pöörake ettevaatlikult oma nägu ümber põsesarnade tagasi oma peopesadega. Naeratus lai ja suur. Hoidke seda asendit 5 sekundit, vabastage naeratus peopesadega, jätke põsked välja ja korrake naeratust 10 korda 5 sekundi jooksul.

Lõdvestuge käed ja korrake seda 5 korda istungjärgu jooksul. Tehke seda treeningut kaks korda iga päev. Keeleõpetaja harjutus See harjutus kaabutab näo lihaseid ja levib need välja. See stimuleerib rasva ja harjub seda ära.

3 VIISI NäO RASVA VäHENDAMISEKS - ENTSÜKLOPEEDIA -

Pange oma keelt välja, teadlikult tõmbates oma põsesid kindlalt tagasi. Teie põsesarnane ala peaks selles punktis tundma pingeid. Hoidke seda asendit 10 sekundit, seejärel lõõgastuge.

Korda 20 korda istungjärgu jooksul. Hiinavõimendav harjutus Üks raskemaid mõjutatud asju, kui rasv liigub näole, on piirkond, kus lõug ja kael lähevad kokku. Kahekordne, sageli kolmekordne lõug on üks kõige ebasoovitavast rasvast ja on selge märk ebatervisliku rasva kogunemise kohta.

See harjutus stimuleerib ja töötab lõua lihaseid ja kujundab oma lõualuu.

KUIDAS KAOTADA KAELA JA NäO RASVA - TERVIS -

Hoidke oma nägu ja kaela püsti ja tõstke oma kaela 1-sekundilise ülemmäära suunas, seejärel lükake see uuesti alla, nii et sa oled otse otse vaatamas. Korda seda üles-alla liikumist 20 korda. Tehke seda treeningut nii palju kordi kui võimalik päevas. Lõputu harjutus See harjutus ulatub lõualuu küljest ja tõmbab lõua lihaseid, töötab neid kõvasti ja harjub, vähendades seda järk-järgult.

Tõstke oma pea lae poole. Tõmmake oma ülemised ja alumised huuled sissepoole, nagu oleksite, kui te imiteeriksite ilma proteeseerimiseta vanet inimest. Veenduge, et tunnete oma kaela ja lõua lihaseid pingutama. Sa peaksid tundma tüve ümber oma lõualuu.

Hoidke seda asendit 10 sekundit, seejärel vabastage. Korda 20 korda. Pea-pöörlev harjutus See on suurepärane teostus, mis hõlmab kogu oma pead ja paneb selle tööle, suunates teie lõua ja lõualuu piirkonda.

levoturoksiini annus parast kaalukaotust m3 rasva poletussusteem

See harjutus, mis korrapäraselt läbi viia, vähendab efektiivselt lõua martin macdonald kaalulangus rasva ja pikendab lõualuu lihaseid tugevamale alajõulale.

Samuti stimuleerib see verevarustust ja annab teile rohkem treeningut. Vaadake otse ja sulgege oma silmad.

Tehke näoharjutusi

Pikaajalise kaalulangus eesmarkide naited pea külje poole, tõmmates seda aeglaselt, nii et teie nägu on suunatud lae poole, seejärel kallutage seda vasakule, lõpuks tõmbates selle ja korrates seda uuesti paremalt. Tehke seda pöörlemist 10 korda, seejärel lõõgastuge. Korrake veel 10 korda. Tehke seda treeningut kaks korda päevas. Kuna need ei ole liiga intensiivsed harjutused, saate seda teha iga päev nii mitu korda kui soovite.

Kui teil on selline kalduvus, saate ka kriipsutada välja rutiinist, mis ühendab mõned või kõik harjutused konkreetse päevaajal toimimiseks.

Lisateave Vähendage töödeldud toiduaineid, praetud toitu ja kõrge naatriumisisaldusega toitu, mis põhjustab veepeetusena puhitus. Söö rohkem tervislikke toitu ja kiudaineid. Rohelised köögiviljad ja puuviljad on olulised.

Video: Kuidas vabaneda orjusest Portaali OBJEKTIIV 2017 aastakonverentsi paneel 2021, Mai

Tervislik toitumine on võti kogu keha rasva vähendamiseks ja aitab ka kaotada oma näo rasva. Vältige süüa midagi enne voodit. Veenduge, et teil on õhtusöögi ja enne magamaminekut füüsiline treening. Lõõgastav jalutuskäik sobib hästi. Lõika magusateks ja gaseeritud jookideks ning jooge palju vett, et hoida oma nägu närtsitud toksiine, mis muudavad kehakaalu kaotamise keeruliseks.

Osalemine rohkem füüsilises tegevuses.

Weird Food: more than 60 Strange Foods From Around the World

Töötage jõusaalis; tehke aeroobseid harjutusi nagu sörkimine, jooksmine, ujumine või tantsimine; ja võtke alati trepid.

Naerata palju! See paindub näo ja lõualuude lihaseid ja aitab neid hoida toonides.