Kuidas poletada rasva ulemisel kael. Platysma lihaste anatoomia

Võttis karbi välja ja pakkus teistele paberossi. Kuidas moodsat luulet paremini mõista, kuidas talle lähemale pääseda?

kuidas poletada rasva ulemisel kael 4 nadala rasva poletamine

Kasutage oma keelt Platysma lihas asub kaela esiosas, lõua all. Platysma rihm on tuntud kui "kalkuni kael".

  • Kiire kaalukaotus kohtu
  • Kaalulangus fitbit charge hr-ga
  • Tervislik toit kohurasva poletamiseks
  • Tervisliku kaalulanguse suupisted toidud
  • Liha ja piimatootmise kaotuse loikamine

Türgi kael on naistel sagedamini kui meestel ja paljud inimesed otsivad kosmeetilisi kirurgilisi protseduure, näiteks kaela tõstmist, et vähendada lõtvunud platüsmalihase välimust. Kuid enne operatsiooni valimist võivad mõned näo ja kaela alaosa harjutused pingutada ja kinnitada seda lõualuu ja kaela piirkonda.

Kus ja miks kaela pikendatakse. Lühike kael pole lause: kuidas kaela pikendada

Platysma lihaste anatoomia Platysma lihas ulatub rinna ülemisest osast alumise lõualuu ja näo osani, lihaste süsteem, mida tuntakse pindmise muskulaponeurootilise süsteemi tasapinnana. See lihaste rühm hoiab toonuses teie nooruses sõna otseses kuidas poletada rasva ulemisel kael kaela ja lõualuu ülespoole, kuid võib normaalse vananemisprotsessi käigus eralduda, mis toob kaasa kalkuni kaelana tuntud lõua langemise, lõtvunud lõuajoone kuidas poletada rasva ulemisel kael lõtv naha.

kuidas poletada rasva ulemisel kael slim down retseptid

Journal of Craniofacial Surgery Vananemine ning naha- ja lihastoonuse puudumine soodustavad ka rasvakihtide asetamist lihaskesta alla. Liikumisulatus Harjutage oma kaela jaoks igapäevaseid liikumisharjutusi, et lihased oleksid paindlikud ja toonuses, soovitab Marylandi ülikool.

Näo- ja silmakupp. Vähendab muuta ka sünnitusjärgseid või järsust kaalu tõusust tingitud kortse ennetava ning vähendava toimega näo- ning silmakupp.

Liikumine soodustab toniseerimist, nii et pead aeglaselt küljelt küljele või eest ja taha kallutades harjutatakse kõiki näo alumise osa, lõualuu ja kaela lihaseid, haarates platüsmade lihasrühma ja viies kindlamale lõualiinile.

Selliseid harjutusi saab teha mitu korda päevas, korrates iga külje-külje või eest-tagasi liikumist iga komplekti jaoks viis kuni 10 korda.

Küsitud kujul või valitud artikli osast otsitut ei leitud, kasutan laiendatud otsingut.

Rippuva pea harjutus Lama selili kindlal pinnal, näiteks voodil, pea riputades veidi üle külje. Toeta käed külgedel.

kuidas poletada rasva ulemisel kael tops kaalulangus roanoke va

Välja hingates tõstke lõug aeglaselt rinna poole. Hoidke paar sekundit kokkutõmbumist ja lõdvestage pea tagasi algasendisse.

Korrake seda harjutust 10 korda, suurendades kordusi, kui teie kaelalihased kasvavad. Lõua pinguldav harjutus Seisa või istu, õlad lõdvestunud, ettepoole suunatud. Asetage alahuul ülahuule kohale ja kallutage pea tagasi, tundes venitust lõualuu külgedel ja kaela esiosas. Venitage, kuni näete lage, ja hoidke seda asendit mitu sekundit.

kuidas poletada rasva ulemisel kael katie kaalulangus

Täiendava tõuke saamiseks suruge lõug kergelt ülespoole, et tunda täiendavat vastupanu piki lõualuu joont ja kõiki platüsma lihaseid, lõugast rinnuni. Pöörake aeglaselt tagasi algasendisse.

4 harjutust kaela Platysma lihase parandamiseks

Tehke 10 kordust, töötades kuni kolm seeriat järjest. Kasutage oma keelt Kasutage oma keelt, et aidata tugevdada platüsmalihaseid.

Lühike kael pole lause: kuidas kaela pikendada Kaasaegsed tüdrukud ja naised on üha enam huvitatud sellest, kuidas kaela pikemaks muuta. Ilu- ja moestandardid määravad, kuidas välja näha, mida selga panna, ja edendada iluideaale.

Istu sirgelt ja avage suu nii palju kui võimalik, ilma ebamugavustundeta. Pista keel välja ja siruta see lõua poole. Hoidke kolm kuni viis sekundit, seejärel lõdvestuge.

kuidas poletada rasva ulemisel kael kaalulangus parker

Alustage 10 kordusega ja töötage kuni kolm seeriat järjest.