Kuidas uhendada oma reied ja puusad kiiresti

Tehke vasaku jalaga ettepoole liikumine. Istuge, joondage selg ja sirutage käed ette. Kas on võimalik muuta vöökoht õhukeseks ja puusad laiaks?

Hoidke mõlemas käes ühte hantlit. Paremale alla heites peaks parempoolne hantel olema parema puusa välisküljel. Vasakpoolset hantlit tuleks hoida keha ees jalgade vahel. Pöörake oma vasaku puusa välisküljel asuva teise vasakpoolse hantli käte asendid vasakule, parem hantel jalgade vahel alla.

Proovige joogat. Teie puusade avamiseks on loodud palju joogapoose. See kasvatab lihaseid ja võimaldab suuremat paindlikkust, mis vastutasuks muudab muud puusaliigese harjutused lihtsamaks. Konn, Tuvi, Sisalik ja Lehmanägu on kõik poosid, millega soovite tutvuda.

Istu tagumikule. Suuremad puusad ja suurema derriere saate lihtsalt istudes. Ajakirjas avaldatud uuringu järgi Rakufüsioloogiakinnitasid teadlased, et liigsest istumisest tuharale ja puusadele avalduv surve võib nendes piirkondades märkimisväärselt rasva koguneda. Rakud reageerivad oma keskkonnale. Nagu selgitas üks teadlane, pikema istumisajaga kokku surutud rasvarakud "toodavad rohkem triglütseriide kehas ladestunud peamine rasvavorm ja kiiremini".

Harjutused suurte tuharate jaoks: kuidas kodus tuharaid kiiresti suurendada

Kuigi te ei rasestuks kindlasti ainult sel eesmärgil, laienevad naise puusad, et tal oleks võimalik sünnitada. Mõnel juhul taastuvad puusad raseduseelse suurusega aja jooksul, kuid mõnel juhul muutuvad suuremad puusad naise keha püsivaks osaks. Kaaluge operatsiooni. Kui olete nõus Kim Kardashiani ilme saavutamiseks noa alla minema, on protseduure, mida tasub uurida. Rasva eemaldamine keha erinevatest piirkondadest võib viia rasvaimu abil ja seejärel puusadesse.

Kaalumiseks võite kasutada laiendusriba või spetsiaalseid raskusi kinnitage pahkluu külge. Mõju: töötab hästi reite tagaküljel. Harjutuse eesmärk on tagumise pinna reljeefi kujundamine. Esipinna jaoks Niisiis, mõjude kompleks nelipealihase hamstringile nelipealihasele ja kogu reie esipinnale: parim biitsepsi jaoks spordisaalis: Jalade pikendamine simulaatoris Hea harjutus puusadele - seal on etteantud liikumistrajektoor, tööraskust saab reguleerida, tehnika on arusaadav isegi kogenematu "pingutuse" jaoks.

Kirjeldus: istumine simulaatoris ja käsipuude hoidmine raskuse tõstmiseks reite esipinna lihaste töö tõttu. Tehnika: istuge maha ja suruge kindlalt selja vastas simulaatori seljale. Haara käsipuudele. Kinnitage jalad raskustega rulli alla ja tõstke rull üles keskmise raskusega esipind lihaste töö tõttu mõõdukalt kiiresti. Löök: treenitakse suurim reite lihas, moodustatakse reljeef, parandatakse verevarustust ja lümfiringet. Kuidas uhendada oma reied ja puusad kiiresti vajutus Kirjeldus: jalad asuvad õlgadest laiemal platvormil, platvorm liigub puusalihaste paindumise ja pikenemise tõttu.

Tehnika: alaselg surutakse vastu simulaatori selga, hoidke kätega käsipuudest kinni.

Kuigi kitsas vöökoht on oluline, on puusa suuruse suurendamine välimuse saavutamiseks sama tõhus. Kui soovite laiemaid puusasid, on siin mõned sammud, mis aitavad teil kõverad välja näha.

Pigistage platvorm üles, kuid ärge sirutage oma jalgu lõpuni. Kinnitage platvorm mõneks sekundiks ülemisse asendisse ja laske see siis tagasi alla. Löök: töötab lisaks reie- ja tuharalihastele. Stimuleerib vereringet suurtes lihastes - nelipealihase lihase tugevdamiseks eespinnas. Kaudselt on see suurepärane narmaste vähendamiseks ja tuharate pingutamiseks. Samuti töötavad reie biitseps ja semitendinosus lihased asuvad reite tagaküljel. Koormuse suurendamiseks võite kasutada hantleid.

Kuidas seda teha: sirgelt seistes loobuge ühe jalaga ettepoole. Oluline on hoida selg sirge. Samuti peavad mõlemad painutatud põlved säilitama kraadise nurga. Efekt: see harjutus tugevdab mitte ainult reite esiosa, vaid ka sisepinda, haarab töö käigus tuhara- ja alakeha lihaseid.

kuidas uhendada oma reied ja puusad kiiresti

Seina kükitama Kirjeldus: kasutades fitballi suruge see seljaga vastu seina ja kaalu jaoks mõeldud hantlid, tehke sujuvalt kükke. Tehnika: võtke hantlid kätte, suruge fitball vastu selga seina vastu, astuge samm edasi. Pange jalad umbes õla laiusele. Kükitage, kuni teie reied on põrandaga paralleelsed. Hoia sellel hetkel sekundit ja sirgeks.

Mõju: harjutus tugevdab mitte ainult reie esiosa, vaid ka tuhara- ja säärelihaseid. Loodetavasti oleme teile andnud piisavalt reieharjutusi ja selgitanud, kuidas oma kõrvu eemaldada. Kõik ülaltoodud harjutused on suunatud puusade lihaste treenimisele.

Kuid külgnevad lihased osalevad sageli nende mehaanikas, mis on täiendav pluss. Treeningul jõusaalis on täiendav pluss: saate töötada reguleeritava raskusega, mis võimaldab teil luua soovitud keha kergenduse. Näpunäited Enne treeningute alustamist soojendage alati: 10 minutit kulutades saate treeningu ajal vältida vigastusi ja ebamugavusi.

Venitage pärast treeningut. See aitab kaitsta valulikkuse ja lihaste ummistumise eest. Tutvuge oma treeningtehnika ja hingamisega lihaseid treenides.

Tehke harjutusi korda komplekti jaoks. Kui treenite spordisaalis ja ei tea, kuidas selle või selle simulaatoriga töötada, pidage nõu treeneriga. See artikkel aitab teil valida mugavaid raskusi. Tselluliidi vastu Kas on üldiselt tõhus treenimine tselluliidi vastu ja selle vastu reitel ja tuharatel? Paljud tüdrukud ja naised püüavad mitte ainult puusade kuju korrigeerida, vaid ka treeningu abil tselluliidist lahti saada. Kuid sageli ei anna füüsiline aktiivsus soovitud tulemust ega võimalda meil "apelsini" koorega hüvasti jätta.

See on tingitud rasvkoe struktuurilistest iseärasustest. Tselluliit on naha pinna ja kuidas uhendada oma reied ja puusad kiiresti vahelises kihis paiknev lokaalne rasvarakkude liig. Vanusega aeglustuvad ainevahetusprotsessid naise kehas.

See toob kaasa kehakaalu muutuse, sidekoe nõrgenemise ja üha enam tselluliiti. Ja pole vahet, kas naine on õhuke või mitte.

kuidas uhendada oma reied ja puusad kiiresti

Seetõttu on puusadel ja tuharatel tselluliidist väga raske vabaneda, kuna kahjuks ei saa te rasvkoe struktuuri muuta. Kuid ära anna alla. Vastus küsimusele, kuidas eemaldada kõrvad ja tselluliit reitel, on sama!

Füüsiline aktiivsus nii tugevus kui ka kardiokontroll toidu tarbimise üle, samuti täiendavad stimuleerivad protseduurid: lümfidrenaažiga massaaž, mis normaliseerib lümfidrenaaži, kavitatsioon ultraheliga kokkupuude aitab muuta tselluliiti vähem märgatavaks. Kõik need tooted koos aitavad välist reljeefi tasandada, normaliseerivad ainete ringlust, mis aitab säilitada naha elastsust ja vähendada tselluliidi väljanägemist.

Kaasaegne tööstus propageerib tervislikku eluviisi ja näitab pilte kaunitest, tooniva kehaga ja ilma ühe grammi rasva ja tselluliidita tüdrukutest, kes reklaamivad uusjoonelisi dieete ja tselluliidivastaseid tooteid, mis "vabastavad teid lõplikult apelsinikoorest". See tekitab täiendavat stressi: soov osta "võlu" pille või koort, pidev toitumise jälgimine ja kalorite arvestamine igas söödud grammis.

Lõppude lõpuks tahavad kõik välja näha noored ja atraktiivsed. Ja sageli tormame mõtlematult mõtlema uute tselluliidivastaste ravimite poodidesse, piiname end dieetide ja hüsteeriliste harjutustega. Selle tagajärjel on meil rikutud tervis. Seetõttu tasub enne endaga katsetamist peatuda, mõelda, oma keha kuulata ja arstiga nõu pidada. Sest mõned meie kogemused võivad lõppeda väga halvasti.

Rull Video, kuidas kõrvadest lahti saada, samuti puusade treenimise tehnika: sise- välis- ja külgpindade jaoks: Motiveeriv foto Mida sa arvad? Kuidas eemaldada kõrvad reitel, millised on teie lemmik puusaharjutused? Kuidas uhendada oma reied ja puusad kiiresti teid aitas? Milliseid tulemusi olete saavutanud?

kuidas uhendada oma reied ja puusad kiiresti

Jagage kommentaarides! Juhend naistele Tere kuidas uhendada oma reied ja puusad kiiresti Arvestades teemat "Kuidas oma puusasid laiemaks teha", otsustasime novembri lõpuks.

Pärast lugemist saate teada, kuidas saate oma puusasid laiemaks muuta, samuti mida peate selleks tegema, milliseid harjutusi tegema. Nii et istuge, alustame. Kõik, mida pead teadma Kitsad puusad Väga-väga ebameeldiv olukord, eriti kui sa pole enam noor teismeline tüdruk, vaid naine, kes on tema peaminister. Kitsad puusad ja vaagen panid suure hulga naiste end selles suhtes keerukaks tundma.

Ainuüksi viimase taielik toitumise fat burner arvustused kuu jooksul oleme naislugejate hulgas loendanud viis kirja palvega seda teemat analüüsida.

Neil on looduslikult kitsad puusad rasvapoleti tooriistad väga kompaktne vaagen ning neile see ei meeldinud, sest nad nägid välja nagu teismelised. Jah, te ise võite ette kujutada järgmist pilti: üle aastasel naisel on suhteliselt suur ülaosa, suur rinnaosa, aga kitsas vaagen ja puusad.

Selles artiklis proovime lahendada puusade laiuse probleemi - räägime teile, kuidas neid laiemaks ja võib-olla veelgi laiemaks muuta :. Märge: Materjali paremaks assimileerimiseks jaotatakse kõik edasised jutustused alapeatükkideks.

Suurendada oma ainevahetust; reied ja tuharad. Kuidas saada Soodsad Forskolin. Kui lööve tuharad ja reied täiskasvanutel püsib pikka aega ja ole Kuidas vabastada pimples ja muud on vaja esiteks tõestada oma välimust tekitanud.

Liige kõri naiste ja sperma suhu Kuidas kiiresti suurendada rindade ilma operatsioonita Tee peenise laienemist operatsiooni makpalkol Kasv tuleb teha, et tõsta liikmesriikide polovoi 29 dets. Kas keegi räägiks ka oma tulemustest, et kuidas on ja näeb välja see kõik arvestades. Kuna te peate oma liikumisrütmi ühitama, siis saavad tuharad ja reied korralikult trenni teha. Hoia oma jalgu õhus, kui partner sinusse siseneb ja pinguta iga. Ikka selleks, et vabaneda rasva kõht, õlad, reied ja tuharad ja tagada endale atraktiivne kuidas suurendada ja pikendab peenist?

Kui olete eelnimetatud harjutuse hõlpsalt õppinud, asetage jalad mitte õlgadest laiemaks, vaid pisut laiemaks. Just see asend paneb reie pinna töötama. Proovige kükitada nii madalale kui võimalik, kuid ärge pingutage sellega. Esimesel korral kükitage aeglaselt ja täpselt. Kui jooksuajal ei saa te kontsaid maas hoida need tõusevad alateadlikultasetage nende alla väikesed kangid cm. Puusade laiendamiseks tehke järgmist.

Istuge ja puudutage põrandat kätega. Siis hüppa järsult üles. Siruta käed pea kohal hüppamise ajal. Naaske algasendisse ja tehke uus hüpe. See harjutus sobib hästi lihastele, nii et see aitab teil väga kiiresti laiendada oma puusasid. Ühendage ülaltoodud treeningud vöökoha harjutustega. Tehke sirged keerdumised.

Kuidas suurendada tuharad ja puusad kodus

Selleks lamage põrandal ja tõstke ülaosa üles. Vajutage nimme tugevalt põrandale. Painutage oma jalgu pisut ja rebige ka põrand maha. Hoidke minutit. Tehke kordust. Tehke ka kaldus keerdumisi. Neid teostatakse täpselt samamoodi nagu sirgjooni, ainult keha tõstmisel peaksite jõudma vasaku küünarnukiga parema põlve poole ja seejärel vastupidi.

Kõigi harjutuste ajal veenduge, et teie igapäevane valkude tarbimine, mis on vajalik lihaste kasvu jaoks, satub teie dieeti. Sööge rohkem liha, kala, madala rasvasisaldusega kodujuustu ja taimseid toite. Kui te ei söö liha üldse, võtke lisavalku. On palju tootjaid, kes toodavad taimset valgulaaste ja muid kvaliteetseid valgutooteid. Regulaarne treenimine aitab muuta puusad ümaramaks ja atraktiivsemaks. Tulemuste saavutamisel ärge loobuge treenimisest - proovige oma keha alati vormis hoida.

Herilaste vöökoha mood sunnib tüdrukuid, keda loodus pole selliste kuidas uhendada oma reied ja puusad kiiresti andmetega premeerinud, looma raske treenimise ja dieetide abil iseseisvalt figuuri. Kasutatakse isegi keelatud anaboolseid steroide, kasvuhormooni ja muid ohtlikke aineid.

Muutke vastuvõetava aja jooksul puusad õlgadest laiemaks ja see on tervisele täiesti ohutu. Peaasi on enesedistsipliin ja treeningprotsessi range järgimine.

Puusalaiuse harjutused Puusade laiuse tõeline suurendamine on võimalik ainult jõusaalis raskustega treenimise abil. Kasvuprotsesside alustamiseks vajate tõsist lihasstressi, mida saab saavutada treeningvahendite, barbellide ja hantlite abil.

Puusade laiuse moodustab nelipealihase lihas - üks suuremaid inimkehas. See asub reie esiküljel ja sellel on neli iseseisvalt silma paistvat pead: reie reieluu, külgmine lai, mediaalne lai ja keskmine lai.

Kükid Neljalihase femorise lihase üldise massiivi kasvumehhanismide käivitamiseks on parim harjutus kübaraga. Enne treeningu alustamist peate tegema ettevalmistavaid toiminguid: Soojendus. Liigeste ja lihaste soojendamiseks, südame ettevalmistamiseks anaeroobseks treenimiseks piisab minutist treeningratast või jooksulindit.

Kuidas jalgu kiiresti saledaks muuta

Enne peamist okupatsiooni ei ole üleliigne teha keha kõigist suurtest lihastest väike venitus, et õlgade liigesed keerduvate liigutustega lahti tõmmata.

Põlve- ja puusaliigesid tuleb soojendada pöörlevate liigutustega. Töökaalu valik. Kui koolitus on esimene, on väga oluline kindlaks teha kaal, millega plaanitakse läbi viia tööpõhimõtteid. Selleks peate tegema soojenduskatset, suurendades lati raskust järk-järgult tasemele, kuni on võimalik teha kordust.

See on õige treeningkaal.

Kuidas saab suurendada oma reied ja tuharad?

On oluline, et kükitamise ajal oleks selg lame. Algajatele on seda reeglit väga raske järgida, kuna intuitiivselt püüavad nad lülisamba koormuse nihutamisega pingutusi leevendada.

Ja see on ohtlik ning võib põhjustada vigastusi. Seetõttu peate esimestel treeningutel, kui oskused veel puuduvad, kasutama kindlasti personaaltreeneri teenuseid. Või viige saali sellise kogemusega inimene.

Harjutus ise viiakse läbi sel viisil: latt eemaldatakse nagidelt, võetakse pool sammu edasi ja kükitatakse põrandale, st reie horisontaalse joone alla.

Pärast seda peate sirgeks saama ilma pausita madalaimas punktis. Pärast 12 kordust asetatakse latt treenerite või partnerite abiga alustele. Selle harjutuse eripära on see, et kui jalad laotatakse õlgadest laiemalt ja sokid pööratakse külgedele, läheb koormus puusa biitsepsisse, s.

Sel juhul on esteetiline efekt märgatav tuharatel, mis muutuvad ümaramaks ja kindlamaks. Kuid puusade laius muutub ebaoluliselt.

Jala pikendus istub simulaatoril See sort on isoleeriv harjutus, mis koormab hästi reie esipinna - nelipealihase lihaseid. Seljaosa koormuse puudumine ja tasakaalu säilitamise vajadus võimaldab puusa liigese või selja erinevate kaalulangus clickbait ja haigustega kuidas uhendada oma reied ja puusad kiiresti treenida.

Põhiseerias peaks koormus olema selline, et saaksite teha maksimaalselt 10 kordust. Plie kükitab Peamine erinevus selle harjutuse ja klassikaliste kükkide vahel on jalgade lai hoiak.

See tehnika võimaldab teil koormuse rõhku nihutada reie esiosalt selle tagumisele pinnale ja tuharatele. Võtke kätte üks hantel ja kinnitage see jalgade vahele langetatud kätele.

Laotage jalad üksteisest umbes 50 cm kaugusele ja pöörake jalad välja. Sirutage selg ja pingutage kõhulihaseid. Sissehingamise ajal laske keha sujuvalt alla. Väljahingamisel pöörduge kiiresti seisvasse asendisse. Korduste arv onlähenemised - Ajavahemik lähenemiste vahel on 2 minutit. Jagatud pingilt pingile bulgaaria Tehniliselt keerulist harjutust tuleb oma arsenalis kasutada mitte varem kui kuu pärast raskustega töötamise alustamist. Võtke pintslisse kaks hantlit. Istu seljaga pingile umbes 50 cm kaugusel.

Võtke vasak jalg tagasi ja pange jalg mäele algasend. Sissehingamisel laske keha esijalal alla.

kuidas uhendada oma reied ja puusad kiiresti

Välja hingates tõuse algasendisse. Pärast kaheminutilist puhkeaega tehke veel viis lähenemist. Tõstekangi "silla" tõstmine Kaalude kasutamine "silla" teostamisel võimaldab teil luua tuharalihastele täiendavat koormust. Minge lamavasse asendisse seljaga alla substraadina on soovitatav kasutada spordimatti. Asetage kang ajakirjandusele ja kinnitage see oma kätega. Too sääred tuharateni. Välja hingates tõsta vaagen üles. Sissehingamisel laske see alla. Pärast kaheminutilist puhkust korrake harjutust veel korda.

Sirge jala rida Efektiivne harjutus preestrite pumpamiseks tuleb läbi viia madalas tempos - mitte rohkem kui 8 kordust.

Põlved Kuidas suurendada tuharad ja puusad kodus Tõhusad harjutused tuharate suurendamiseks ja puusade kuju korrigeerimiseks kodus. Mahukindlad tuharad on enamuse õiglase soo unistus, kuid mitte kõik, kahjuks, pole loodus pälvinud võrgutavaid vorme.

Paigaldage baarile vajalik arv pannkooke. Asetage end mürsu ette ja haarake latist õlgade laiuselt. Väljahingamisel, hoides selga sirgena, sirutage keha. Sissehingamise ajal langetage kang alla madalaimas punktis peaks puusade ja selgroo vaheline nurk olema sirge. Tehke kordust.

Kuidas muuta oma puusad laiemaks ja ümaramaks?

Pärast kaheminutilist puhkeaega tehke harjutust veel neli korda. Pärast umbes pool aastat kestnud kodutreeninguid on soovitatav hakata treenima jõusaalis.

Spetsiaalsete seadmete ja kestade olemasolu võimaldab teil väga kiiresti perset soovitud tulemuse saamiseks suurendada.

kuidas uhendada oma reied ja puusad kiiresti

Treeningklubis on tuharate kasvu jaoks efektiivne teha säärevajutusi, kükitamist simulaatoris, tõstejõude, jalgade seljatoed klotsil. Pilaatus matiharjutused on võimalus ka neile, kes soovivad saada toonuses jalgu. Pilates aitab kõhu ja jalgade toonust ning seega on pilates ideaalne valik saledate jalgadega.

Pilates ei kuluta nii palju kaloreid kui rattasõit, kuid neid on lihtsam teha. Lisaks, kui kardate rahvarohketes kohtades võimlemist, võite treeningtundide asemel leida juhendava DVD ja harjutada kodus. Kas jalarulle. Jalarulliga harjutused on lihtsad ja tõhusad ning neid saab hõlpsasti kodus myuhc kaalulangus teha.

Kuigi see pole nii tõhus kui ketrusharjutus, on see siiski parem kui mitte midagi. Lamage paremal küljel ja asetage vasak käsi põrandale enda ette, et saada tuge ja tasakaalu. Tõstke vasak jalg puusa kõrgusele. Kujutage ette, et teie jalad on ümmarguses kastis, kasutades oma jalgu selle ümmarguse kasti sisekülje ümber, lähevad jalad üles, alla ja ringivad ringi.

Kuidas muuta oma puusad laiemaks

Tehke 50— ringi, vahetage seejärel jalad ja tehke sama. Tehke kükke. Kükitamise harjutused on väga mitmekülgsed. Võite teha erinevaid kükke, samade põhialustega ja see annab teile erinevaid tulemusi.

Kükke tehes on äärmiselt oluline harjutada õiget tehnikat. Harjutage harjutusi Põhiline kükitamine. Kui jalad on õlgade laiuses, laske puusad aeglaselt alla, painutage põlvi ja hoidke käsi sirgelt ettepoole.

kuidas uhendada oma reied ja puusad kiiresti

Painutage selga veidi, kuid hoidke ülakeha sirgena. Langetage puusad nii madalale kui võimalik, hoides vasikaid pingul. Hinga sügavalt, kasutades jalgu ja puusasid, kuid mitte keha tõstmiseks selga. Korrake 20 korda, 3 korda iga kord. Harjuta Belgia kükitama hantli või muu raske esemega. Hoidke mõlema käega oma rinna ees hantlit või rasket eset.

Seisa pingi ees, tõsta parem jalg põrandaga paralleelselt tagasi ja puhka mõnusalt pingil. Reied ja põlved moodustavad 90 ° nurga.

Kuidas oma puusasid laiendada ja neid kodus laiemaks muuta

Laske oma vasaku jala alla laskudes alla, nii et parem põlv puudutab peaaegu põrandat. Püsti täielikult. Tehke 8 kordust, iga kord korda. Korda sama teise jalaga.

Harjuta Kükikombinatsioon hüppab Alustage nagu tavalise kükitamise harjutusega. Kuid selle asemel, et naasta algasendisse, hüpake nii kõrgele kui võimalik ja lööge kahe jalaga vastu maad.

Korrake ettevaatlikult 15 korda, iga kord korda. See kükitamine nõuab tugevat põlvetööd.