Kui palju kaalulangus katkendliku paastumiseni.

Selline protsess käivitub näiteks toitainete puudusel: omaenda valke hakatakse lagundama energia ja uute molekulide ehitusblokkide saamiseks. Selle ühe muudatuse tegemine on osa katkendlikust paastumisest, millest me kõik võime maha jääda. Praegu on mõned väited, kuid mitte palju teaduse poolt pikaajalise tervisega seotud paastumise või kaalulanguse kasuks. Kui minna veel rohkem ajas tagasi, siis on paastumine iidne tervenemiseks kasutatud traditsioon, mida on praktiseeritud pea igas kultuuris ja religioonis läbi teadaoleva ajaloo. Pojednic ütleb, et tulemused on ennustatavad: "Ükskõik, millisel dieedil viibite, toimuvad metaboolsed muutused," ütleb ta. Alumine joon:Lühiajaline paastumine põhjustab kehas mitmeid muutusi, mis muudavad rasvapõletuse kergemaks.

Kaalu kaotamiseks on palju erinevaid viise. Seda, mis on viimastel aastatel populaarseks saanud, nimetatakse vahelduvaks paastumiseks 1.

Kas Kaalukaotuse Katkendlik Paast On Ohutu Ja Tõhus | Kaalukaotus

See on söömisviis, mis hõlmab regulaarset lühiajalist paastu. Lühike paastumine aitab inimestel vähem kaloreid süüa ja aitab optimeerida ka mõnda kehakaalu kontrolliga seotud hormooni. On mitmeid erinevaid vahelduva paastumise meetodeid. Söö-lõpeta-söö: Tehke igal nädalal üks või kaks tunnist paastu, näiteks ärge sööge ühel päeval õhtusöögist kuni järgmise päeva õhtusöögini. Dieet 5: 2: Sööge kahel nädalapäeval ainult — kalorit, ülejäänud 5 päeva sööge aga tavaliselt.

Niikaua kui te ei kompenseeri tühja kõhuga söömise ajal palju rohkem, vähendavad need meetodid kalorite tarbimist ja aitavad teil kaotada kaalu ja rasva 2, 3. Kuidas vahelduv paastumine teie hormoone mõjutab Keharasv on keha viis energia kalorite salvestamiseks.

kui palju kaalulangus katkendliku paastumiseni kuidas jaada oma rasva jalgade alla

Kui me midagi ei söö, muudab keha mitmeid asju, et salvestatud energia oleks kättesaadavam. See on seotud muutustega kui palju kaalulangus katkendliku paastumiseni aktiivsuses, samuti mitme olulise hormooni olulise muutusega. Siin on mõned asjad, mis teie ainevahetuses paastudes muutuvad: Insuliin: Insuliin suureneb, kui me sööme. Paastudes väheneb insuliin järsult 4.

Mis on 16/8 vahelduv paast?

Madalam insuliini tase hõlbustab rasvapõletust. Inimese kasvuhormoon HGH : Kasvuhormooni tase võib paastu ajal kiiresti tõusta, tõustes 5 korda 5, 6. Kasvuhormoon on hormoon, mis võib muu hulgas aidata rasva kadu ja lihaste kui palju kaalulangus katkendliku paastumiseni 7, 8, 9. Norepinefriin noradrenaliin : Närvisüsteem saadab norepinefriini rasvarakkudesse, muutes need keharasvadeks vabadeks rasvhapeteks, mida saab energia saamiseks põletada 10, Huvitav on see, et hoolimata sellest, mida toidukorda päevas pooldajad teile usuksid, võib lühiajaline paastumine tegelikult olla suurendama rasva põletamine.

Pikemad paastuajad võivad aga ainevahetust pärssida Alumine joon:Lühiajaline paastumine põhjustab kehas mitmeid muutusi, mis muudavad rasvapõletuse kergemaks.

Kuidas vahelduv paastumine teie hormoone mõjutab

See hõlmab vähendatud insuliini, suurenenud kasvuhormooni, tugevdatud epinefriini signaaliülekannet ja väikest metabolismi hoogustumist. Vahelduv paast aitab teil vähendada kaloreid ja kaotada kaalu Peamine põhjus, miks vahelduv paastumine toimib kaalulangusena, on see, et see aitab teil süüa vähem kaloreid.

kui palju kaalulangus katkendliku paastumiseni rasva poletava sudame loogisageduse maaramine

Kõik erinevad protokollid hõlmavad söögikordade vahelejätmist tühja kõhuga. Kui te ei kompenseeri söömise perioodil palju rohkem söömist, tarbite vähem kaloreid. Värske Kaalukaotuse määra uurimisel kaotasid inimesed vahelduva paastuga umbes 0,55 naela 0,25 kg nädalas, vahelduva paastumisega aga 1,65 naela 0,75 kg nädalas 2. Need tulemused on väga muljetavaldavad ja näitavad, et vahelduv paast võib olla kasulik kaalulangus. Kõike seda öeldes ulatuvad vahelduva paastumise eelised kaugemale vaid kaalukaotusest.

Samuti on sellel metaboolse tervise jaoks palju eeliseid ja see võib isegi aidata vältida kroonilisi haigusi ja pikendada eluiga 15, Ehkki vahelduva paastumise korral pole kalorite arvestamine tavaliselt vajalik, vahendab kaalukaotus enamasti kaloritarbimise üldist vähenemist.

Soovitatav

Uuringud, kus võrreldi vahelduvat paastumist ja pidevat kalorite piiramist, ei näidanud erinevust kaalulanguses, kui kalorid sobitatakse rühmade vahel. Alumine joon: Vahelduv paast on mugav viis kalorite piiramiseks, proovimata teadlikult vähem süüa.

Paljud uuringud näitavad, et see võib aidata teil kaotada kaalu ja rasva. Vahelduv paastumine võib aidata dieediga lihastes kinni hoida Dieedi pidamise üks halvimaid kõrvaltoimeid on see, et keha kipub põletama nii lihaseid kui ka rasva Huvitav on see, et mõned uuringud näitavad, et vahelduv paastumine võib olla kasulik lihaste hoidmiseks ja keharasva kaotamiseks.

Ühes ülevaateuuringus põhjustas katkendlik kaloripiirang sama suurt kaalulangust kui pidev kaloripiirang, kuid lihasmassi vähenemine oli palju väiksem Nendel uuringutel oli siiski mõningaid piiranguid, nii et võtke leiud kokku teravilja soolaga. Alumine joon: On mõningaid tõendeid selle kohta, et vahelduv paastumine aitab teil dieedi pidamisel suurema lihasmassiga kinni pidada, võrreldes tavalise kaloripiiranguga.

Vahelduv paastumine muudab tervisliku toitumise lihtsamaks Minu arvates on vahelduva paastumise üks peamisi eeliseid selle lihtsus.

Kas kaalukaotuse katkendlik paast on ohutu ja tõhus Kas kaalukaotuse katkendlik paast on ohutu ja tõhus K: Kas vahelduv paastumine on ohutu kaalukaotuse strateegia? V: Vahelduv paastumine on viimase mitme aasta jooksul muutunud üha populaarsemaks, eriti fitnessi maailmas. Kuid see pole uus trend - paastu on olnud sajandeid. Fastasid on tavaliselt kasutatud usulistel põhjustel kaks silmapaistvamat näidet on Ramadan ja Läätskuid isegi Hippokrates kasutas kaalukaotuse edendamiseks paastumist: Rasvunud inimesed ja need, kes soovivad kaalust alla võtta, peaksid enne sööki tegema rasket tööd. Sööki tuleks võtta pärast pingutust ja samal ajal väsimusest vaevata.

Teie jaoks on parim parim "dieet" see, mille järgi saate pikemas perspektiivis kinni pidada. Kui vahelduv paastumine aitab teil tervislikust toitumisest kinni pidada, on sellel pikaajalise tervise ja kaalu säilitamiseks ilmselge kasu.

Populaarsed Kategooriad

Alumine joon:Vahelduva paastumise üks peamisi eeliseid on see, et see muudab tervisliku toitumise lihtsamaks. See võib pikemas perspektiivis hõlbustada tervisliku toitumise järgimist. Kuidas vahelduva paastumise protokolliga õnnestuda Kui soovite katkendliku paastuga kaalust alla võtta, peate meeles pidama mitmeid asju: Kuidas jalgade sisselulitamine kvaliteet: Toidud, mida sööte, on endiselt olulised.

Proovige süüa enamasti terveid ühe koostisosaga toite.

kui palju kaalulangus katkendliku paastumiseni 12 nadala waartloss challenge arvustused

Kalorid: Kaloreid loeb ikka. Proovige mitte paastumise ajal süüa "normaalselt", mitte nii palju, et kompenseeriksite tühja kõhuga kaotatud kalorid. Järjepidevus: Nagu mis tahes muu kaalulangusmeetodi puhul, peate selle pikaajaliselt kinni pidama, kui soovite, et see toimiks.

Kannatlikkus: Vahelduva paastumisprotokolliga kohanemiseks võib teie keha võtta natuke aega.

Kas vahelduv paastumine töötab?

Proovige olla toidukorra ajakavaga kooskõlas ja see läheb lihtsamaks. Enamik populaarseid vahelduva paastumise protokolle soovitab ka jõutreeningut.

  • Kaalu kaotamiseks on palju erinevaid viise.
  • Kuidas eemaldada reie rasva nadalas
  • Paastumist on praktiseeritud tuhandeid aastaid ja see on ühendatud paljude erinevate religioonide ja kultuuridega kogu maailmas.
  • Kaalukaotuse Katkendlik Paastumine: Kas Peaksite Seda Proovima?
  • Kõik, mida pead paastumisest teadma Photo by bruce mars from Pexels Kui veel mõnda aega tagasi oli paastumine pigem kitsale ringkonnale tuttav protseduur, siis tänaseks on see saanud paljudele inimestele lausa elustiiliks.
  • Minu vahelduva paastumise kogemuse äravõtmine Meditsiiniliselt arvustanud Kelly Kennedy, RD Umbes poolteist aastat tagasi otsustasin kaotada ligi kaks aastakümmet kehakaalu, mille olin võtnud tänu lauaarvutitööle, kehvale söömisele ja kontrollimatust soodasõltuvusele.
  • Kuidas vahelduv paastumine võib aidata teil kaalust alla võtta | Toit | May

See on väga oluline, kui soovite lihaseid hoides põletada peamiselt keharasva. Alguses ei ole vahelduva paastu korral kalorite arvestamist tavaliselt vaja. Kui teie kaalulangus jääb seisma, võib kalorite arvestamine olla kasulik tööriist. Alumine joon: Vahelduva paastumisega peate ikkagi kaalust alla võtma, kui soovite tervislikult toituda ja säilitada kalorite defitsiiti.

Mis on vahelduv paastumine?

Järjepidevus on ülioluline ja jõutreening on oluline. Võtke koju sõnum Päeva lõpus võib vahelduv paastumine olla kasulik vahend kaalu kaotamiseks.

  • Alumine joon Kaalukaotuse katkendlik paastumine: kas peaksite seda proovima?
  • Rasvapoleti hind
  • Toitumisspetsialisti sõnul on siin vaja teada Vahelduv paast on kuulsuste seas populaarne kaalulangus toitumine, kuid siiani pole uuringud lõplikult tõestanud, et see annab paremaid tulemusi kui tavalise toidukorra söömine.
  • Kas paastumine on parim viis pühadekilodest vabanemiseks? - Naistekas
  • Расхождения касались даже столь фундаментальных вещей, как речь.
  • Помнишь, я как-то рассказывал тебе, как наш город поддерживается в неизменном состоянии, как в Хранилищах Памяти навечно запечатлен его облик.
  • 16/8 vahelduv paast: juhend algajale | Toit | May

Selle põhjuseks kui palju kaalulangus katkendliku paastumiseni peamiselt kaloritarbimise vähenemine, kuid sellel on ka mõni kasulik mõju hormoonidele, mis mängu tulevad. Vahelduv paastumine pole kõigile, kuid võib olla mõnele inimesele väga kasulik.

See artikkel sisaldab palju lisateavet vahelduva paastumise kohta: Vahelduv paastumine - ülim algaja juhend. Soovitatavad Portali