Vere ja kaalulanguse annetamine

Palun kirjuta natuke oma menüüst,et saaks nagu pildi ette. Mehed saavad verd loovutada mitte rohkem kui viis korda ja naised - neli korda aastas. Mida tähendab kaasaegne meditsiin, kuidas toimub vereülekande protseduur, millist mõju see annab, mida patsient ja tema lähedased peavad teadma näidustuste ja vastunäidustuste kohta?

Kui te ei anna verd kapriisi või hädaolukorras, on teil tavaliselt aega oma keha ette valmistada.

kaalulangus 185-170

Kui suudate, veenduge, et teie veri oleks annetamiseks valmis, suurendades raua ja C-vitamiini tarbimist juba enne annetamist.

Eelnevalt planeerimine ja tervisliku hommikusöögi nautimine - ja hüdreerituna püsimine - võib teie annetuse päev muuta teie enesetunnet enne ja pärast vere andmist.

Alatoitumine

Mida sa sööd enne vereasjade andmist Vere annetamiseks peab teil olema tervislik hemoglobiinitase. See on punastes verelibledes sisalduv rauda sisaldav valk, mis toimetab hapnikku teie keha kudedesse. Ameerika Punase Risti andmetel peab naistel vere andmiseks olema hemoglobiin 12,5 grammi detsiliitri kohta.

Minimaalne hemoglobiinitase meestel, kes soovivad verd loovutada, on 13 grammi detsiliitri kohta. Madal hemoglobiin annab Stanfordi verekeskuse andmetel sageli märku vähese rauasisaldusega dieedist.

Isud Depressioon. Alatoitumine mõjutab oluliselt inimese meeleolu. Liiga vähe söövad inimesed tunnevad tavaliselt masendust, nad on kergesti ärrituvad, pigem pahurad. Ühelt poolt mõjub meeleolule halvasti nii vähene söögiga saadud energiahulk kui ka teatud toidugruppide või toiduainete vähesus. Kui inimene sööb pikaajaliselt väga vähe ning tema kehakaal on väga madal, siis mõjutab see ka üldist enesetunnet.

Muud levinumad põhjused on menstruatsioon ja sagedane vereloovutus. Stanfordi verekeskuse andmetel on tervislik ja tasakaalustatud toitumine suurepärane võimalus veenduda, et teie raua kogus on tasemel.

Kaasa annetamiseelne eine ka rauarikas toit Raud on oluline toitaine, kuid see on eriti oluline, kui plaanite verd anda. Toidurauda on kahte tüüpi: heem ja mitteheem.

Heemrauda leidub ainult loomalihas, nagu veiseliha, mereannid ja kodulinnud, ning see imendub kergemini vere ja kaalulanguse annetamine mitteheemraud, vastavalt Harvardi T. Chani rahvatervise kool. Yeung ütleb, et soovite veenduda, et sööte rohkesti rauasisaldusega toite, mis viivad teie annetuseni. Rauaga rikastatud külma või sooja hommikusöögihelbe omamine on üks võimalus raua tarbimise suurendamiseks.

Jaotage raua täiendavaks suurendamiseks ülevalt supilusikatäis rosinaid.

Kas vereandmine aitab kaalust alla võtta?

Näpunäide Proovige mõnda neist 11 tervislikust rikastatud teraviljast või kontrollige oma sahvris olevate teraviljakastide toitumisalaseid silte rauasisalduse osas. Ta neutraliseerib tegelikult kaltsiumi, polüfenoolide, fütaatide, oksalaatide ja vere ja kaalulanguse annetamine toimet toidus, mis võivad raua imendumist kahjustada, selgitab ta.

Mõned C-vitamiini rikkad toidud clover mesi kasu kaalulangus guajaava, kiivi, paprika, maasikad, apelsinid, brokoli, tomatid ja lehtkapsas, vastavalt USDA andmetele. Üks tass pipart pakib USDA andmetel milligrammi C versus 95,8 milligrammi ühes tassi apelsinisegmentides.

Enne vere andmist proovige spinati- ja puuviljasmuutit mandlipiimaga või kaevake raua ja C-vitamiini saamiseks lihtsaks suupisteks raja segus pähklite ja seemnetega ning puuviljatükiga.

Vere annetamine? Siin on täpselt, mida enne süüa

Õhtusöögiks visake taimetoidu tšilli potti C-rikkad tomatid ja oma lemmikubad mitteheemne rauaallikas. Kui olete lihasööja, looge maitsvad spagetid lihakastmega, kasutades eriti lahja jahvatatud veiseliha heemi raua allikas ja soolamata tomatikastet mis pakendab C-vitamiini.

kiire kaalulangus unetus

Või rösti pannil jahvatatud kana- või kalkunitäidisega paprikat. Siin on veel mõned maitsvad retseptid, mis on pakitud raua ja C-vitamiiniga, mis võiksid anda teile pöörise: Serveeri magusat ja soolast õuna hummusrösti rauaga rikastatud seitsmeteralisel leival. Jah, USDA andmetel on õunad C-vitamiini allikas, mis annab peaaegu 6 milligrammi toitaineid, kuid võite lisada ka pool marju või vahuveini, mis on mahlastatud apelsinipurskega.

Süvenege kihilise sidrunivinegretiga riietatud nahavaba kanarindast, keedetud munast, lehtkapsast, tomatist, avokaadost ja maisist valmistatud peaaegu tassi salatikaussi.

Vere annetamine annetamiseks - kasu ja kahju

Jätke juust vahele, et vältida täiendavat kaltsiumi lööki, mis võib häirida jõupingutusi raua imendumise suurendamiseks. Proovige seda lihtsat kana- ja avokaado musta oasuppi, mis sisaldab C-rikkaid kirsstomateid ja pressitud laimimahla. Viska spinatipeenrasse päevalilleseemneid, rosinaid, kirsstomateid, sibulat ja keedetud läätsesid. See läätse rosinate spinati salat on maitsev viis raua tugevdamiseks dieedil.

kaalulangus zubaida apa poolt

Niisutamine ja muud kaalutlused Annetamiseelsel tunnil veenduge, et olete piisavalt vedelikus. See tähendab, et enne annetamist tuleb Punase Risti kohta langetada veel 16 untsi vedelikku.

Nõuded doonorile

Minge tavalise või puuviljadega infundeeritud vee järele, ütleb Yeung. Võite isegi C-vitamiini suurendada, lisades H2O-le paar pigistust sidrunist või apelsinist. Kas vajate viisi oma igapäevase veetarbimise hõlpsaks jälgimiseks? Töö tegemiseks laadige alla rakendus MyPlate, et saaksite keskenduda ja oma eesmärke saavutada! Muud keelud: vältige kindlasti alkoholi 24 tundi enne annetamist - see võib suurendada teie minestamise ohtu, ütleb dr Gorlin.

Mis puutub kofeiini - see on segakott. Tõenäoliselt vähendab see tema minestamist, kuid see on ka kerge diureetikum.

Millal on vajalik vereülekanne ja kuidas seda onkoloogia jaoks tehakse

Ja seetõttu ütleb Yeung, et kõige parem on kofeiinitarbimist piirata vahetult enne ja kohe pärast vereloovutust. Muide, kohv ja tee võivad ka raua imendumist halvendada, märgib ta - veel üks asi, mida veretõmbeks valmistumisel meeles pidada. Lõpuks ärge lubage eelmisel ega annetuse päeval rasvaseid toite. Dr Gorlin ütleb, et see võib teie veri häguseks muuta ja see võib õõnestada vereanalüüsi ja kogumise jõupingutusi. Viimased Artiklid.