Kondimine 10 miili nadalas kaalulangus, Kuidas teha 10 sammu päevas - Nahahooldus -

Kõndimisjalatsitel on painduvad tallad ja jäigad kannalauad, et vältida küljelt küljele liikumist. Jälgige oma dieeti, veendumaks, et tarbite ainult kaalu säilitamiseks vajalikku kalorite arvu. Kui see saab harjumuseks, saab see osa teie igapäevastest vooludest. Kui nad ei käi kiirustades järsu kallakuga üles, teevad nad seda valesti. Sellised kangad, mida on saadaval paljudes kaubamärkides, aitavad vähendada probleemse piirkonna hõõrdumist, kuna need tekitavad vähem hõõrdumist kui puuvill. Spektri teises otsas, kui olete staažikas kõndija, ei soovi te asjatult seda rahulikult võtta, sest libisete tagasi.

Oma osa on ka konditsioneerimisel: kogenud jooksja ei pea sama distantsi sama tempoga läbimiseks nii palju vaeva nägema kui algaja. Põhiidee saate siiski üldise elanikkonna hinnangute põhjal. Kui kaalute naelapõletate 15 minutit jooksvalt kalorit kiirusega 5 miili tunnis, kalorit 6 miili tunnis, kalorit 6,7 miili tunnis, kalorit 7,5 miili tunnis, kalorit 8,6 miili tunnis tund ja kalorit kiirusega 10 miili tunnis. Kui kaalute naela, põletate kalorit, mis jooksevad 15 minutit kiirusega 5 miili tunnis, kalorit 6 miili tunnis, kalorit 6,7 miili tunnis, kalorit 7,5 miili tunnis, kalorit 8,6 miili tunnis tund ja kalorit kiirusega 10 miili tunnis.

Sa kulutad kaloreid ja vähendad stressi. Kas pole hea pakkumine?

Kui palju kaloreid põletatakse 15-minutilise jooksu korral?

Kõndige ringi iga tund Liiga kaua ühes kohas istumine põhjustab mitte ainult potikõhtu, vaid põhjustab ka kehva rühti ja vaimset väsimust. Pange iga tund pausi. Kõnni ringi ja saa vähemalt 50 sammu. See aitab murda üksluisust, hoiab ainevahetust korras ja aitab teil saada uue vaatenurga sellele, millega tegelete.

Jalutage oma koeraga Koera jalutamine on suurepärane harjutus ka teile. Võtke koer kaks korda päevas välja jalutama.

kuidas ehitada lahja lihaseid ja poletada rasva kiiresti slimming zlime

Võite kõndida või sörkida. Võite mängida ka oma koeraga. See aitab suurendada teie südame löögisagedust, vabastada hea hormooni ja põletada tõsiseid kaloreid. Mängi lastega Pargis lastega mängimine aitab kindlasti jõuda oma 10 sammule lähemale!

Eksperdi vastused lugejate küsimustele 10 sammu tegemine päevas võib arsti eemal hoida!

Ringi jooksmine aitab parandada teie vastupidavust ja vastupidavust ning vähendada stressitaset. Samuti aitab lapse te ga aja veetmine teil perega sidemeid luua, mälestusi luua ja lugusid jagada.

fat burner tlumaczenie slimming tasuta liikmelisus

Pargi kaugel Liftist eemal parkimine paneb teid käima veel 50— sammu. Kui sõidate ühistranspordiga, laske enne üks-kaks peatust alla ja kõndige sealt sihtkohta. Individuaalse kehakaalu langetamiseks vajalike kalorite arvu määramiseks kasutage esmase ainevahetuse kiiruse arvutamiseks Harris-Benedictuse valemit - see on just teie jaoks vajalik kalorite arv olemasolu.

Kuidas kaotada 10 naela. kuu jooksulindi kasutamisel

See viimane näitaja on teie põletatud kalorite koguarv keskmisel päeval ja see on just see, mida vajate säilitada praegune kaal. Seega, et kaotama kehakaalu, peate looma kaloripuuduse - mida saate saavutada treeningu ja madalama kalorsusega dieedi abil. Jooksulindi kaalulangetamise põhitõed Kaalulangus ezines ja jooksmine on mõlemad kardiovaskulaarsed tegevused, mis võivad aidata teil kaalust alla võtta, põletades kaloreid, samuti tugevdada immuunsust, parandada meeleolu, tugevdada südant ja pikendada elu.

Kui olete naela, kõndides kiirelt umbes 3,5 miili tunnispõletab iga 60 minuti kondimine 10 miili nadalas kaalulangus umbes kalorit. Kui mahute iga päev minutilisele tasasele pinnale kiirele kõndimisele, olete nädala lõpuks kulutanud kalorit.

Uuringud näitavad, et selline iganädalane kalorikulu aitab kaitsta südamehaiguste eest ja muidugi hakkate ilmselt märkama, et näete ja tunnete end peagi teistsugusena. Shutterstock Inseneriuurijad on leidnud, et erineva kiirusega kõndimine võib kulutada kuni 20 protsenti rohkem kaloreid, võrreldes püsiva tempo säilitamisega. The Shutterstock Vaadake, jõuline käsivarre pumpamine mitte ainult ei kiirenda teie tempot, vaid annab ka hea ülakeha treeningu.

Veelgi enam: käsivarrel kiikuv kõndimisstiil põhjustab 5—10 protsenti rohkem kaloreid. Painutage oma käed 90 kraadi juures ja pumbake õlast. Kiigutage neid loomulikult, justkui sirutaksite oma tagataskus oma rahakotti. Ettepoole pöörates peaks randme asetsema rindkere keskosa lähedal. Kuidas suurendada kaalulangust kõndimise ajal.

Shutterstock Kui soovite oma kõndimistempot suurendada, saate seda teha kahel viisil. Võite teha pikemaid samme või kiiret sammu.

MITU MIILI ON VAJA PäEVAS KõNDIDA, ET KAALUST ALLA VõTTA 75 KILO? - TERVIS -

Eksperdid ütlevad, et parem on teha seda hiljem, sest sammu pikendamine võib suurendada teie jalgade ja jalgade koormust. Shutterstock Lisaks kiiruse muutmisele on see suurepärane võimalus rohkem põletada kõhurasv on vahetada pinda, millel kõnnite.

Kuidas jalgsi kaalust alla võtta? Teatud punkte peate meeles pidama, kui soovite kaalust alla võtta kõndides. Kalorite lugemine võib teid palju aidata ja selleks on mitu rakendust. Mida vähem kaloreid tarbite, seda kiiremini kaotate kaalu. Kui jätkate söömist ja kõnnite iga päev 30 minutit, ei kaota te kaalu üldse.

Vaadake, rohul või kruusal kõndimine põletab rohkem kaloreid kui rajal kõndimine pehmel liival kõndides suurendab kalorikulu peaaegu 50 protsenti, tingimusel et suudate hoida oma sammu. Shutterstock Tehke vähemalt 20 minutit kõrge intensiivsusega kõndimist kolmel järjestikusel päeval nädalas, kuna põletate rohkem kardiotahteliste treeningute ajal ja pärast seda. Vahelduvatel päevadel tehke mõõduka intensiivsusega sobivus tegevus umbes 30 minutit seansi kohta. Võrdluseks võib tuua, et tervislik toitumine ilma mooduste või toidulisanditeta koos mõõduka treeningrežiimiga toob kaasa kehakaalu languse 1—2 naela nädalas, mis oleks olnud eelmainitud uuringu kaheksa nädala jooksul 4—8 naela kaotus.

Tagasi Johni juurde Lähme tagasi ja vaatame oma sõpra "Johannet", kes kõnnib tund aega päevas. On üldteada, et nael võrdub kalorit.

Siit saate teada, kui palju peate kaalust alla võtma iga päev kõndima

Sõltuvalt sellest, kui kiiresti ta kõnnib, kulutab John — kalorit päevas. Nädala pärast põletab ta — kalorit.

Kui teie eesmärk on kaalulangus, võite mõelda, kui palju 15 minuti jooksul kuluvaid kaloreid kulutab. Jooksmine on intensiivsem tegevus kui kõndimine või sörkimine ning see kulutab märkimisväärsel hulgal kaloreid.

Niisiis, kui ta hoiab oma 4 mph režiimi, kaotab ta nädalas naela, muutmata isegi toitumisharjumusi, kui ta sööb kuni kalorit päevas. Kui vähendate oma dieedist päevas kalorit, kaotab ta nädalas täiendava naela. Kui mõtlen sellele, mida varem tegin, ei kujuta ma seda enam ette.

Mitu miili on vaja päevas kõndida, et kaalust alla võtta 75 kilo?

Mulle meeldib kõndida kaalulangetamise eesmärgil ja mis veelgi olulisem tervisele kasuliku kasu saamiseks. Tegelikult meeldib mulle tänapäeval kombineerida nii kõndimist kui ka jooksmist, et säilitada tasakaalustatud eluviis, mis on vaba valust, mis on sageli seotud jooksmise ajal raskete miilide püstitamisega.

Nüüd, kui hakkate kõndima, muutub see harjumuseks. Kõik need tüütud lihasvalud kaovad aeglaselt ning pärast igat jalutuskäiku saate värskendust ja tunnete end hästi. Kui lisate järgmises kaalulangetamise plaanis kümneastmelise kõndimisega antud nõuanded, saate luua suurepärase kõndimisrutiini, mis aitab teil kaalust alla võtta ja saada kasu tervisele, mida ma just mainisin.

  • Kaalulangus motivatsioon quotes rakendused
  • Hcg 40 paeva kaalulangus
  • KAS 10 MIILI KõNDIMINE PäEVAS ON LIIGA PALJU KAALU LANGETAMISEKS? - MEDITSIINI- -
  • Kuidas kõndimine aitab kaalust alla võtta? - Nahahooldus -
  • Ühendage treening ja dieet Kui alustate kaalulangetamise teekonda, on loomulik, et soovite tulemusi kiiresti näha.

Kõigepealt rääkige oma arstiga Ehkki arsti poole pöördumine võib tunduda üleliigne just kõndimise alustamiseks, on see nii alati hea mõte enne arstiga nõu pidada. Mayo kliinik soovitab sellist visiiti eriti siis, kui teil on teatud olemasolevad seisundid, sealhulgas südamehaigused, diabeet või neeruhaigused.

Samamoodi soovitab Ameerika Spordimeditsiini Kolledž enne kõndimisskeemi alustamist pöörduda arsti poole, kui olete aastane või vanem, olete märkimisväärselt ülekaaluline või kui teil on perekonnas esinenud südamehaigusi, isegi kui teil seda ise pole. Lisaks kontrollib arst teid, et näha, kas teil tekib õhupuudus koos pingutusega, ebamugavustunne või valu ülakehas, pearinglus või vertiigo koos pingutusega või isegi lihtsalt alajäsemete lihtne turse.

vaike kaadri kaalulangus kust osta rf slimming machine

Kõigiga neist tuleb enne kõndimisrutiini alustamist tegeleda. Kaalukaotus algab teie dieedist, seega vältige kiirtoitu ja töödeldud suupisteid ning küpsetage kodus hoopis terveid looduslikke toite. Oluline on ka portsjonite suurus; keedetud pasta või riisi portsjon on vaid pool tassi, samas kui valgu portsjon on umbes 4 untsi.

Suurendage puu- ja köögiviljade tarbimist ning vältige lisakaloreid sellistest jookidest nagu koola või kreemjad kohvijoogid.