Realistlik kaalulangus 5 nadalat

Nii et nädalaga 1,4 naela kaotamiseks peate vähendama oma kaloreid 10 kalorit nädalas või kalorit päevas. Vastavalt on suhkru ja rafineeritud süsivesikute kõrge tarbimine seotud kaalu suurenemise, diabeedi, südamehaiguste ja mõne vähiga 66, 67, 68, Soovituslik on, et üks söögikord ei ole suurem kui g ml. Koguseliselt peaksite õhtusöögi ajal sööma täielikku hommikusööki, mõõdukat lõunasööki ja väikest einet - see väike muudatus võib aidata ka kaalust alla võtta. Kui olete just trenni alustanud, alustage treenimisest tundi nädalas 1 tund iga päev.

realistlik kaalulangus 5 nadalat

Hoiatus Ühe kuuga võite kaotada 5,4 naela, kui vähendate iga päev neelatavate kalorite hulka ja pikendate treeningu aega. Kuu jooksul 5,4 kg kaotamiseks võtke eesmärgiks 4 nädala jooksul kaotada nädalas 1,4 kg. Enne kehakaalu langetamise kava alustamist pidage nõu oma arstiga, veendumaks, et olete kehakaalu langetamiseks piisavalt tervislik ja võite tegelikult kaotada 5,4 kg.

Sammud 1. Kaalu langetamiseks peate põletama rohkem kaloreid kui tarbite päevas.

kuue kuu jooksul kiire kartuli dieet 15 kg salenemist

Seda on võimalik saavutada, kui vähendate söögikordade kalorite hulka ja kulutate treeningu abil kaloreid. Iga 0,45 kg kehakaalu kohta sisaldab umbes kalorit. Nii et nädalaga 1,4 naela kaotamiseks peate vähendama oma kaloreid 10 kalorit nädalas või kalorit päevas. Saage realistlik pilt, kui palju kaloreid te päevas tarbite. Et teada saada, kui palju kaloreid saate iga toidukorra ajal vähendada, peate välja töötama, kui palju kaloreid võite saada kohal te tarbite.

Võite arvata, et saate umbes kalorit päevas vaid siis, kui see top rasva poletavad toidud suua tegelikult Nii et kui soovite kiiresti kaalust alla võtta, on oluline teada täpne kalorite arv, mida peate igast toidukorrast välja lõikama. Päevakaloreid saate arvutada, süües tavapäraselt, kuid pidage arvestust selle üle, mida täpselt sööte. Lisaks peate märkima söödud "koguse".

Inna toitumine kuidas ma kahe päeva jooksul kaalust alla võtta on tasuta

Näited: pool tassi soolatud maapähkleid või grammi kohvi ja piima. Seejärel saate Internetis kasutada kalorite diagrammi, et arvutada päevas tarbitavate kalorite koguarv. Kasutage MD veebisaiti. Kuigi on palju muid veebisaite, mis võimaldavad teil ka teabe saamiseks registreerida oma kehakaalu alandamise eesmärke, annab see sait teile usaldusväärseid nõuandeid, mida teha teie kaalu, pikkuse ja vöökoha mõõtude kohta.

Sisestage arvutustabelisse kehamõõdud ja kehakaalu langetamise eesmärgid. Minge vahekaardile "Kalorid". See kaart annab teile teada, kui palju kaloreid peaksite tarbima tervisliku kaalulangetamise eesmärgi saavutamiseks.

Põhjused, miks süsivesikutevaene dieet ei kaalu kaotada

Ärge sööge vähem kui kalorit päevas. Kaalu ja pikkuse põhjal võiksite kaalutõusuni piirduda umbes kaloriga, nii et keha ei hoia rasva põletamise asemel. See arvutus põhineb eeldusel, et te ei tohiks kaotada rohkem kui 0,45 kg kuni 0,9 kg nädalas. Ära kunagi jäta hommikusööki vahele.

Ainult kilostele ()

See söögikord aitab teie ainevahetust taaskäivitada. Hommikusöögi vahele jätmine paneb teie keha päevakaloreid kokku hoidma, mitte neid põletama. Realistlik kaalulangus 5 nadalat oma kehakaalu langetamise kava endale sobivaks. Kõik on erinevad, seega tähendab see ka seda, et üks toitumiskava ei tööta kõigile.

  • Vilgas jalutuskaigu kaotus
  • Üheks suureks kaalukirurgiaga seotud hirmuks on kaalu taastõus pärast maovähendusoperatsiooni.
  • Paljude naiste jaoks võib pärast rasedust tervisliku kehakaalu saavutamine olla võitlus.
  • Kuidas kaotada rohkem kui 5 kilogrammi kuus (fotodega) - Vihjeid -
  • Kaalumuutus pärast maovähendusoperatsiooni - Kaalukirurgia Keskus
  • Nii saame teada, kuidas kaalust alla võtta täht.

Näiteks: Kui olete oosel rasva kadu ja omastate päevas rohkem kui kalorit, peaks iga söögikorra puhul olema lihtne vähendada kalorit või rohkem. Kui sööte aga ainult umbes kalorit päevas, oleks raske oma toidukorrast kalorit välja lõigata, ilma et peaksite end väsima või kurnama.

Sel juhul püüdke vähendada oma kaloraaži umbes — päevas, kuna see on minimaalne arv, mis on vajalik energia säilitamiseks.

Kahjuks ei ole sa just seal, kus tahad kaalutarkus olla ja asjad, mida oled teinud, on andnud vähe tulemusi. Kuidas kaotate kaalu kiiresti vaid 14 päevaga? Kuigi naela langetamiseks pole võlujooki, tuleb edukaks ja pikaajaliseks kaalulanguseks üks lihtne asi: kaloridefitsiit. Sisuliselt tähendab see rohkem kalorite põletamist kui te tarbite. Saate seda teha, vähendades dieedist kaloreid või treenides rohkem või mõlema kombinatsiooni.

Seejärel saate treeningu abil oma kaloreid vähendada. Pea toidupäevikut.

Teadused, kuulsused ja sobivusgurud vannuvad nende dieetide järgi. Kuid ma ei oleks üllatunud, kui teaksin, kas te ei vähenda süsivesikutevaese dieedi korral kaalu. See on levinud probleem, millega dieedipidajad ühel hetkel silmitsi seisavad.

Kaalukaotuskava alustamisel on hea pidada päevikut, et jälgida, kui palju toitu te päevas sööte. Loendage kindlasti kõik, mida olete söönud - ärge unustage kokku lugeda kohmakat šokolaaditükki või peotäit india pähkleid.

1. samm: seadke realistlik eesmärk

Kui te ei suuda oma parima sõbra toitumisharjumusi jälgida, siis petate ennast lihtsalt. Kui kirjutate üles, mida sööte, võtate end vastutusele.

SHE GODS OF SHARK REEF // Full Adventure Movie // Bill Cord \u0026 Lisa Montell // HD // 720p

Tegelikult on uuringud näidanud, et inimesed ei kipu midagi sööma, kui teavad, et peavad selle hiljem üles kirjutama. Lisaks kirjapanek asju sööd, proovige oma tööd lindistada tunda nagu süües.

realistlik kaalulangus 5 nadalat

Kas olete vihane, kurb, masendunud või väsinud? Emotsioonide tabamine aitab teil oma toitumiskäitumises tunnustada tunnuseid, mis on esimene samm nende muutmiseks.

realistlik kaalulangus 5 nadalat

Mõõtke oma kehakaalu üks kord nädalas. Kaalukaotusplaani peal hoidmiseks on oluline jälgida oma edusamme. Seda saate teha, mõõtes oma kaalu igal nädalal. Peaksite vältima oma kaalu igapäevast mõõtmist, kuna teie kaal võib iga päev kõikuda ja leida, et teie kehakaal jääb samaks või mis veelgi hullem, see suurenebvõib teil olla igav.

Mõõtke oma kaalu realistlik kaalulangus 5 nadalat nädalal kindlal päeval.

Kui edukalt õnnestub paastuga kaotatud kilod eemal hoida?

Proovige kaaluda hommikul, enne hommikusööki. See on siis, kui teie keha on kõige väiksem kaal. See aitab, kui realistlik kaalulangus 5 nadalat on keegi, kes näeb, mida teete.

Üks viga, mida paljud dieedipidajad teevad, on söögikordade vahelejätmine kalorite vähendamiseks. See on halb idee järgmistel põhjustel: Esiteks tekitab söögikordade vahelejätmine pidevalt näljatunde ja isu, mis muudab suurema tõenäosusega hiljem rohkem söömiseks või loobub dieedist täielikult. Teiseks jätab söögikordade vahelejätmine väsimuse ja elutu tunde, mis kahjustab täielikult teie tootlikkust, stressitaset ja motivatsiooni treenimiseks.

Veresuhkru säilitamiseks ja pinge püsimiseks on äärmiselt oluline kogu päeva regulaarselt süüa. Eriti hommikusöök kõige enam puudunud söögikordsest see realistlik kaalulangus 5 nadalat ainevahetust ja aitab teil päevaks valmis olla.

Koguseliselt peaksite õhtusöögi ajal sööma täielikku hommikusööki, mõõdukat lõunasööki ja väikest einet - see väike muudatus võib aidata ka kaalust alla võtta.

Söö lahja liha ja köögivilju. Püüdke kaalulangetamise ajal süüa nii palju lahja liha kana, kalkun, kala, lahja punane liha ja rohelisi köögivilju lillkapsas, koirohi, lehtkapsas, spargel ja salat. Vältige süsivesikuid nagu leib, pasta ja valge riiskuna need stimuleerivad teie söögiisu ja põhjustavad rohkem söömist.

realistlik kaalulangus 5 nadalat

Kaalulangetamise valdkonna asjatundja sõnul on nii, et kui sööte peaaegu igal toidukorral rohelisi köögivilju ja tailiha, suudate nädalaga kaotada umbes 1,3 kg. Lõpeta kaloririkaste jookide joomine.

Paastumine kui parim dieet? - Terve Elu Keskus

Jätke magusad joogid nagu mahl või sooda vahele ja jooge selle asemel vett, kui soovite kiiresti kaalust alla võtta. Te ei pruugi sellest aru saada, kuid võite suhkrut sisaldavate jookidega tarbida lisaks kalorit päevas.

realistlik kaalulangus 5 nadalat

Kui te ei soovi vett juua, proovige juua mineraalvett kseneksi või teed ilma suhkruta. Taimetee on parim valik, kui soovite mõnda kuuma asja rüübata, kuid must tee ja must kohv on ka head võimalused. Vältige latte, cappuccino ja koorekohvi, kuna need sisaldavad palju kaloreid.

  1. Kokkuvõte Paastumine kaalulangetamise vahendina Paastu kasutamisel kaalulangetamise meetodina ei ole võib-olla nii pikk ja väärikas ajalugu kui paastumisel laiemalt, kuid sellegi poolest ulatub see tänaseks mitme kümnendi taha.
  2. 17 põhjust, miks te ei kaota madala süsivesikusisaldusega dieeti - Nahahooldus -
  3. Олвину пришло в голову, что, возможно, ему удастся оставить записку где-нибудь в таком месте, что Хедрон просто не сможет ее не обнаружить, и договориться о встрече.
  4. Laua too kaalulangus

Samuti peaksite vähendama tarbitava alkoholi kogust - g klaas veini sisaldab kuni kalorit. Lisaks mõjutab alkoholi joomine teie otsust ja suurendab tõenäosust, et sööte kartulikrõpse, mida olete kogu nädala vältel ignoreerinud.

16 tõhusat näpunäidet beebi kaalu kaotamiseks pärast rasedust | Toit | May

Kaaluge nälgimise asemel alternatiivide söömist. Kaalu langetamiseks ei pea te paastuma, vaid peate valima kasulikumad toidud. Kartuli asemel võite süüa maguskartulit, milles on rohkem kiudaineid ja vitamiine.

realistlik kaalulangus 5 nadalat

Söö punase liha asemel kana või kala. Söö riisi ja pasta asemel läätsesid ja kinoa. Magustoiduks küpsiste või kookide asemel võite süüa peotäie marju või tükikese õuna. Looduslike suhkrutega puuviljad suudavad rahuldada teie magusaisu maitset ilma kaloraaži suurendamata. Kasutage mõnda kaalulangetamise näpunäidet.

Paastumine kaalulangetamise vahendina

Toidutarbimise vähendamisel võib osutuda kasulikuks mõned kaalukaotuse näpunäited: Enne iga sööki jooge klaas vett. Vahel arvad, et oled näljane, aga tegelikult oled lihtsalt janu. Enne iga söögikorda täis klaasi vee joomine aitab teil end vähem näljasena tunda ja vedelikku hoida! Söö väiksemate taldrikutena. Kuigi võib tunduda, et teie taldrik on toitu täis, on seda suurema taldriku kasutamisel tegelikult palju vähem.

Pange kõik, mida sööte, taldrikule või kaussi.