Kaalulangus kondimine 3 miili paevas, Kaalulangetamise jalutuskava

Pange ennast proovile, kuid ärge suruge liiga tugevalt, muidu võite vigastada. Lahtiste rõivaste kihid loovad õhutaskud, mida keha soojus soojendab, kuid hingab ka ülekuumenemise vähendamiseks.

Kuidas kõndimine aitab kaalust alla võtta?

Sellel lehel võib olla sidusettevõtte linke, mis tähendab, et saame väikese vahendustasu kõigest teie ostust. Amazoni partnerina teenime kvalifitseeruvate ostude kaudu.

squid rasva kaotus coolsculpting rasva eemaldamiseks

Enne Interneti-ostude sooritamist tehke palun oma uurimistöö. Vastupidiselt levinud arvamusele… Kõndimine kaalu langetamiseks on võimalik. Tegelikult on suhteliselt lihtne kaotada üks kilo nädalas, luues kõndimisharjumuse. Mis veelgi olulisem, saate seda teha ilma järgides moehullu dieeti või allutades ennast ühele neist teles reklaamitavatest kurnavatest treeningprogrammidest.

Kaalu langetamiseks kõndimise trikk on mõista kahte lihtsat kaalulangus udaipur 1. Tea, mitu sammu pead päevas tegema 2. Pühenduge selle sammu loendamise igapäevaselt Kõlab lihtsalt, eks? Käin üle kümneastmelise kava, et kaotada kõndimisest keskmiselt üks nädal. Lisaks sellele, et käsitleme selle treeningvormi taga olevat kurgi kaalulanguse kasu tervisele, tahendab rasvapoleti ka praktilist teavet, mida saate kasutada alustage täna.

Lähme selle juurde Kõndimise tervislik kasu kaalulanguse jaoks Kui plaanite oma üldise tervise parandamiseks ja kehakaalu langetamiseks alustada kõndimisskeemi, on teie arvates tõenäoliselt mitu küsimust. Kui palju kaloreid kõndimine põletab? Kas see tekitab mu jalgadele liigset stressi?

  • Kuidas eemaldada rasva umber mu talje
  • Myuhc kaalulangus
  • Kuidas kõndimine aitab kaalust alla võtta? - Nahahooldus -
  • Siit saate teada, kui palju peate kaalust alla võtma iga päev kõndima Ühtset lähenemist kõigile ei ole, kui tegemist on kaalukaotus.

Aga sääreluu? Kas see pakub tõesti kardiovaskulaarset kasu? Kellega te nalja teete? Täpsemalt… 1. Ameerika Südameliit soovitab üle jooksmise kõndida. Kõndimine vähendab halva kolesterooli taset ja vähendab nii hüpertensiooni kui ka diabeedi riski. AHA ja riikliku jooksjate terviseuuringuga seotud uuringud vaatasid üle 30 uuritavat ja leidsid, et "Keskmise intensiivsusega kõndimine ja jõulise intensiivsusega jooksmine viisid uuringu kuue aasta jooksul kõrge vererõhu, kõrge kolesteroolitaseme, diabeedi ja võib-olla ka südame isheemiatõve riski sarnasele vähenemisele.

Lõppude lõpuks võib jooksmine teie jalgadele tekitada hiiglaslikke pingeid, mis ületavad inimese kehakaalu seitse korda. Kui inimene kaalub naela, on see jõud umbes pool tonni. Kui olete rasvunud, võib jooksmisel tekkiv stress jalgadel olla mitu tonni. Võrrelge seda kõndimisega, kus teie põlvede maksimaalne jõud on ainult 3,4 korda suurem kui teie kehakaal.

Ilmselt on kõndimine teie alajäsemetele vähem koormav kui jooksmine. SEOTUD: 11 hommikust tervisekombestikku kehakaalu langetamiseks Kas soovite luua hommikuse rutiini, et need lisakilod vabaneda?

Seejärel vaadake seda videot, et avastada 11 harjumust kaalust alla võtta ja end hästi tunda: Kui palju kulutatud kaloreid võrreldes kulutatud kaloritega?

Kas iga päev 1 tunni kõndimine aitab kaalulangust?

Tõenäoliselt oleksite üllatunud, et kõndimine võib sageli ületada joostes kulutatud kaloreid. Loome hüpoteetilise sõbra nimega "John", kes peab kaalust alla võtma, kuna ta kaalub naela.

Kuna John kaalub naela, on tema jalgade jõud joostes naela. Kui aga John kõnnib tunnis 3 miili tunnis, kulutab ta kalorit. Tema jalgade jõud on umbes naela. Kui John otsustab tõsta oma kõndimiskiiruse nelja miili tunnis, põletab ta kalorit, mis on 82 protsenti sellest, mida ta põletaks sama distantsi läbimisel vähem kui poole jalgadele tekitatud stressist. Kui John soovib lihtsalt jalutada ja roose nuusutada, saab ta kaks tundi 2 miili tunnis ja läbida kalorit.

Kõigil juhtudel tähendab kõndimine vähem ebamugavust ja valu kui jooksmine. Kas kaalulangetamiseks kõndimine põhjustab neid harjutusi "Piinad ja valud?

Neile võivad nad tunduda väga valusad ja kuna nad pole sellega kursis, võivad nad muretseda, et on endale haiget teinud. Siis ei taha nad seda enam teha. Mõni lihasvalu on aga vältimatu, eriti kui olete alles trenni teinud.

maksimaalne kaalulangus 10 nadala jooksul kaalulangus ms vasimus

Aga dieeditablettide või selle uue dieediga, millest kuulsin? Uskuge või mitte, Mayo kliinik on seda tegelikult uurinud. Kaheksanädalases sõltumatus uuringus kasutasid teadlased populaarset vaarikaketooni lisandit võrreldes platseeboga.

Uuringu 45 osalejat, kes läbisid kogu kaheksanädalase uuringu, teatasid oma kehakaalu langetamise tulemustest. Lisandit saanud rühm kaotas kaheksa nädala jooksul keskmiselt 4,2 naela; platseebot saanud rühm teatas, et kaotas kaheksa nädala jooksul keskmiselt 0,9 naela. Pealtnäha tundub, et toidulisand töötas ja et vaarikaketoonid olid vastutavad. Toidulisand sisaldas aga ligi tosinat koostisosa, mistõttu oli võimatu kindlalt öelda, et kaalulanguse eest vastutavad just vaarikaketoonid. Samuti oli uuringu pikkus teadlaste jaoks liiga lühike, et määrata lisaaine pikaajalist efektiivsust mis tahes korrelatsiooniastmega.

Võrdluseks võib tuua, et tervislik toitumine ilma mooduste või toidulisanditeta koos mõõduka treeningrežiimiga toob kaasa kehakaalu languse 1—2 naela nädalas, mis oleks olnud eelmainitud uuringu kaheksa nädala jooksul 4—8 naela kaotus. Tagasi Johni juurde Lähme tagasi ja vaatame oma sõpra "Johannet", kes kõnnib tund aega päevas. On üldteada, et nael võrdub kalorit. Sõltuvalt sellest, kui kiiresti ta kõnnib, kulutab John — kalorit päevas.

Nädala pärast põletab ta — kaalulangus kondimine 3 miili paevas. Niisiis, kui ta hoiab oma 4 mph režiimi, kaalulangus kondimine 3 miili paevas ta nädalas naela, muutmata isegi toitumisharjumusi, kui ta sööb kuni kalorit päevas. Kui vähendate oma dieedist päevas kalorit, kaotab ta nädalas täiendava naela.

Kui mõtlen sellele, mida varem tegin, ei kujuta ma seda enam ette. Mulle meeldib kõndida kaalulangetamise eesmärgil ja mis veelgi olulisem tervisele kasuliku kasu saamiseks. Tegelikult meeldib mulle tänapäeval kombineerida nii kõndimist kui ka jooksmist, et säilitada tasakaalustatud eluviis, mis on vaba valust, mis on sageli seotud jooksmise ajal raskete miilide püstitamisega.

Nüüd, kui hakkate kõndima, muutub see harjumuseks.

kui palju kaalulangus ketogeenne 210 naela kuni 170 naela kaalulangus

Kõik need tüütud lihasvalud kaovad aeglaselt ning pärast igat jalutuskäiku saate värskendust ja tunnete end hästi. Kui lisate järgmises kaalulangetamise plaanis kümneastmelise kõndimisega antud nõuanded, saate luua suurepärase kõndimisrutiini, mis aitab teil kaalust alla võtta ja saada kasu tervisele, mida ma just mainisin. Kõigepealt rääkige oma arstiga Ehkki arsti poole pöördumine võib tunduda üleliigne just kõndimise alustamiseks, on see nii alati hea mõte enne arstiga nõu pidada.

Mayo kliinik soovitab sellist visiiti eriti siis, kui teil on teatud olemasolevad seisundid, sealhulgas südamehaigused, diabeet või neeruhaigused. Samamoodi soovitab Ameerika Spordimeditsiini Kolledž enne kõndimisskeemi alustamist pöörduda arsti poole, kui olete aastane või vanem, olete märkimisväärselt ülekaaluline või kui teil on perekonnas esinenud südamehaigusi, isegi kui teil seda ise pole. Lisaks kontrollib arst teid, et näha, kas teil tekib õhupuudus koos pingutusega, ebamugavustunne või valu ülakehas, pearinglus või vertiigo koos pingutusega või isegi lihtsalt alajäsemete lihtne turse.

Kõigiga neist tuleb enne kõndimisrutiini alustamist tegeleda.

30 nõuannet kaalulanguse jaoks kõndides - Kaalukaotus

Võib-olla on kõige olulisem, et põhjalik füüsiline läbivaatus võib leida midagi tõsist, millest te midagi ei teadnud. Mul on sõber, kes oli lõpuks otsustanud vormi saamiseks kõndima hakata. Ma ütlesin talle, et ta peaks enne arsti juurde asumist pöörduma arsti poole, kuid ta vehkis sellega. Pärast esimest miili tekkis tal parema vasika tuimus ja nahk oli põlve taga kuum ja punane. Õnneks teadis ta piisavalt, et peatuda ja minna otse erakorralisse.

Selgub, et mu sõbral oli süvaveenitromboos DVT. Nad andsid talle madala molekulmassiga hepariini ja purustasid DVT ohutult, kuid kui ta oleks valu ignoreerinud ja jätkanud, oleks ta võinud embooliasse surra. Lühidalt öeldes kaalulangus kondimine 3 miili paevas riskige Hankige õige jalutusvarustus Mis on õige varustus? Alustuseks, jalutajatel peaksid olema mugavad, vabalt sobivad treeningriided. Kuigi puuvill oli minevikus valitud kangas, on parem omada "wicking" kangaid, mis hingavad kergesti ja võimaldavad niiskusel neist läbi minna.

Sellised kangad, mida on saadaval paljudes kaubamärkides, aitavad vähendada probleemse piirkonna hõõrdumist, kuna need tekitavad vähem hõõrdumist kui puuvill. Naistel peaks olema ka korralikult paigaldatud spordirinnahoidja, eelistatavalt wick-materjalist.

Kui kavatsete külma ajal kõndida, on kõige parem meeles pidada C. Aurustamine on jahutusprotsess, mis võib külma korral kaalulangus kondimine 3 miili paevas halbu või isegi kohutavaid olukordi, näiteks külmumist või külmumist.

Ülekuumenemine tekitab ka liigset vett higi kujul. Lahtiste rõivaste kihid loovad õhutaskud, mida keha soojus soojendab, kuid hingab ka ülekuumenemise vähendamiseks. Kõik need elemendid on mõeldud selleks, et püsiksite kuiv. Jälgige kuumusega 3d nagu keha salendav rull-massager vigastuste märke ja võtke asjakohaseid meetmeid nende vastu võitlemiseks, näiteks leidke varju ja jätkake niisutamist.

Kui olete edukaks riietunud, peate valima õige jalanõude.

keha slim en naeratus ulemine kasi salendav mahis

Lisaks õige suuruse kandmisele peaksite teda nähes ka oma arstilt küsima, kas te proponeerite liiga vähe, kas liiga vähe või mitte. Selles videos selgitatakse erinevusi.

KõNDIMINE KAALULANGUSE JAOKS: KUIDAS KAOTADA 1 KILO NäDALAS - PSÜHHOLOOGIA -

On hädavajalik valida kõndimisjalatsid, mis vastavad teie hääldusastmele. Kui teate, kas olete "ala" või "üle", saab kinga spetsialist anda nõuetekohase soovituse, milliseid kingi vajate. Igal juhul on pikkadel jalutuskäikudel alati hea kaasa võtta kaalulangus kondimine 3 miili paevas kingad ja mõned lisasokid.

Teie jalad võivad pingutuse tõttu paisuda ja palju parem oleks jalanõud vahetada, kui "kõvaks teha" ja lõpetada villidega, mis takistavad teil pikemat aega kõndimist.

Lisasokid aitavad jalgadel kuivana püsida, eriti kui kombineerite need kvaliteetse jala pulbriga. Veel üks "käimisvarustus", mida võiksite kaaluda, on helipõhise treeningrakenduse allalaadimine. Siin on see, mida ma soovitan.

Mida kiiremini te kõnnite ja mida rohkem te kaalute, seda rohkem kaloreid kulutate. Kiirem kõndimine võimaldab põletada tunnis rohkem kaloreid. Jalutamine võib aidata teil kaalust alla võtta Iga päev 1 tunni kõndimine aitab teil kaloreid põletada ja kaalu kaotada. Naised suurendasid 6 kuu jooksul järk-järgult oma kõndimise kestust, jõudes maksimaalselt 1 tunnini päevas, kuid kogesid vähest kaalukaotust, kuni kõndisid vähemalt 30 minutit päevas.

Tea, mitu sammu astud miili kõndides Keskmise sammu miili kohta arvutamisel on kaks võimalust: saate koostada "hinnangu" või kasutada sammulugeja nagu sammulugeja. Selles artiklis rääkisin sellest, kuidas kahe jalaga samm on umbes sammu miilis, samas kui kolme jala samm on sammu miilis.