Vedru kaalulangus valjakutse

Ma olin harjunud mõtlema keha küljele kui puusadele või vöökohale, kuid see oli erinev. Proovi ka! Kui teil on pressitud seljaga vana ottomani, siis on aeg sisse hingata uue elu. Mis on massi täpselt mõõdetav? Kui te tõmbaksite oma ulatuse Kuule ja kaalute ennast, oleksite Kuul palju kergem kui maa peal.

Jalutasin mitu aastat tagasi esimest korda reformierakondlasest Pilatese stuudiosse. Reformer on see salapärane masin, mille all on vedrud. Mõnikord võib see minna erinevate stuudiospetsiifiliste või litsentsitud nimede järgi, kuid nad on kõik suhteliselt üks ja sama asi. Pärast seda, kui sain vagunist maha kukkumise hirmust - vedrulisest liikuvast platvormist - käisin klassides üsna regulaarselt. Kuid mõni kuu hiljem, kui mu tunnid otsa said, lasin omal ajal taasiseseisvunud huvidel väheneda.

Mat vs reformaator Pilates: millised on erinevused ja mis on parem?

Umbes kuu aega tagasi, kui mind kutsuti paarile üritusele kohalikesse pilatese stuudiotesse. Mõtlesin: "See on ideaalne vabandus, et uuesti praktikale jõuda. Umbes esimese 10 minuti pärast mereveo jalgade sisselülitamiseks on vaja natuke aega, eks? Hakkasin mäletama, kui hea tunne see oli!

vedru kaalulangus valjakutse apex thermo fat burn review

Ma hakkasin märkama, et minu vaagna joondamine vajab pisut ümberhäälestamist arvasin, et kogu mu töö on seda teinud! Klassi lõpuks tundsin end taasenergilisena - leidsin uued eesmärgid, mille abil teha uuesti taasavastatud Pilates'i lihased, mille olin täiesti unustanud, ja märkasin oma keha piirkondi, millest ma isegi ei saanud aru, et unarusse jäin. Siin on mõned Pilates-lihased, mida ma leidsin, ning WundaBari pilatese omaniku ja juhendaja Amy Jordani ülevaade sellest, kuidas tehnika nii asjatundlikult nendele raskesti ligipääsetavatele kohtadele vedru kaalulangus valjakutse.

Kuid kõigepealt uurige neid seitset asja, mida te Pilatesest ei teadnud.

  1. Kõige olulisemad pilatese lihased, mida kasutate igal treeningul Reformeritreeningutes kasutatavad pilatese lihased Tervise- ja sporditoimetaja ning diplomeeritud personaaltreenerina võib öelda, et olen oma kehaga üsna hästi kursis.
  2. positiivne stress
  3. Kaalulangus cm

Kõige olulisemad pilatese lihased, mida kasutate igal treeningul Stabilisaatori lihased Pilates sunnib sind vabastama sügavaid sisemisi lihaseid, näiteks multifidi, mis kulgeb selgroo ümber ja ümbritseb selgroogu, ning põikisuunalist abdominist, mis on sisuliselt teie keha loomulik vöö. Stabilisaatori lihased teevad just seda: stabiliseeruvad.

Need stabiliseerivad teie selgroogu, vaagnapiirkonda ja tuuma. Keskendumine sisemisele sündmusele ja tugevana hoidmine keskel on see, mis võimaldab teil liigutusi juhtida, selle asemel, et lasta gravitatsioonil ja hoog tõmmata teid ja vankrit tagasi neutraalasendisse. Liigume luudest väljapoole, keskendudes luude joondamisele ja sellele, kuidas nad liigese ümber pöörlevad. Kogu see põhitöö on aidanud mul püsida tugevana ja püsti ka siis, kui istun kaheksa tundi päevas laua taga.

Reformeritreeningutes kasutatavad pilatese lihased

Pluss need sügavad tuumalihased vastutavad lameda abs. PS Teie tuumik on nii teie abdominaalne kui ka tagamõte sellest kui bändist, mis ümbritseb teie keskosa Põlev käik: arvate, et teil on tugev tuum just seetõttu, et plangute regulaarselt?

Kui proovite liikuval kelgul plangutada või mäkke ronida, on teil tegemist tõelise maiuspalaga. Esiplatvormil seistes pöörduge kelgu poole ja haarake iga käega külgedest, kui libistate kelgu tagasi kõrgele planguasendisse. Stabiilsena hoidmine ilma kelgu liigutamata on piisavalt raske, kuid kui instruktor palub teil mägironijate sooritamisel sama teha, viib see asjad täiesti uuele tasemele - stabilisaatorite aktiveerimine on ainus viis sellest läbi saada.

PS See on tavaliselt "soojendus"!

vedru kaalulangus valjakutse abi kaalulangus idapaigad

Iliopsoas Teil võib olla raskusi lihtsalt nende Pilates-lihaste nime hääldamisega see on tegelikult kaks lihast, mis töötavad kooskuid iliopsoasid on veelgi raskem leida. Pilates aitas mul seda teha!

Pilates treeningud kehakaalu langetamiseks

Iliopsoas ühendab alaosa ja puusa reie esiosaga. Jordan selgitab, et sellel on oluline roll paljudes igapäevastes liikumistes.

Kui kaua võtab kiud töötama?

Ehkki ma tean, et nad seal on, oli keeruline neid Pilates-lihaseid tööl "tunda" sellel masinal on ju palju higistamist ja värisemist. Jordan soovitas mul järgmise tunni ajal proovida allolevat trikki. Kas kiudained on tärklis?

Fiber sisaldub teatud kujul tärklis, mida nimetatakse resistentseks tärklis. Fiber, nagu suhkrud ja tärklised, on teatud tüüpi süsivesikud. Kuid, kiud on erinev, sest inimkeha ei seedi seda samamoodi nagu suhkrud ja tärklised. Kas kogu dekstriin on nisu? Kas dekstriin on gluteenivaba või mitte, sõltub selle algallikast.

vedru kaalulangus valjakutse slim alla oma rindkere

Ameerika Ühendriikides, dekstriin on sageli valmistatud gluteenivabadest koostisosadest nagu mais või tapiokk, muutes selle gluteenivabaks. Mõnikord dekstriin on valmistatud nisu.

Kuidas värskendada diivanit kodus. OUTUD VÄLJAKUTSE VANDE SOOVITAMISE VÄLJAKUTSE VÄLJAKUTSE SUFFIA

Enamik toite Ameerika Ühendriikides, mis sisaldavad dekstriin valmistatud nisu sildistab selle nii. Kas kiudained on head või halvad? Hea kiud, Halb kiud - Kuidas erinevad tüübid sind mõjutavad.

Kiud võib mõjutada paljusid tervise aspekte. Alates soolebakteritest kuni kaalulanguseni peetakse seda sageli tervisliku toitumise põhiosaks. Tõde on aga see, et mitte kõik kiud on loodud võrdseks.

vedru kaalulangus valjakutse 20 paeva paastumise kaalulangus

Milline kiud sobib kõige paremini kõhukinnisuse korral? Nii klassikaline kui ka tänapäevane pilates võivad sisaldada võrdses koguses mat- ja reformaatorharjutusi, seega sõltub teie kogemus valitud klassi tüübist. Lõppkokkuvõttes ei tohiks see suurt midagi muuta.

vedru kaalulangus valjakutse kaalulangus sailitada lihasmassi

Loe rohkem: Kas pilates aitab kaalust alla võtta? Parem algajatele Võite eeldada, et kõik, mida te esimest korda teete, on väljakutsuv, kohmakas ja isegi piinlik.

Endine sportlane Joseph Pilates lõi treenimissüsteemi, et aidata I maailmasõja ajal interneerilaagris eakaaslasi rehabiliteerida. Tänapäeval õpetatakse seda ikkagi nii, nagu Pilates selle lõi - ehkki palju kenamas ümbruses - kuigi on palju kaasaegseid stiile, mis klassikaline süsteem. Algaja jaoks võib pilates natuke segadust tekitada. Seal on "mat" klassid ja seal on midagi, mida nimetatakse "reformeriks". On ka muud tüüpi seadmeid, nagu torn ja Cadillac, ehkki stuudiotes õpetatakse kõige sagedamini mat- ja reformaator-pilatese.

Sarnaselt kaljuronimise õppimisega on alguses kõik ühes paadis. See on mõeldud alandavaks," ütleb Martin. Kui plaanite proovida matt-pilateset, võite minna lihtsamalt, vaadates veebivideot, et õppida enne kodus õppimist mõnda harjutust, mida saate kodus teha.

Reformeriga ei saa seda teha - kui teile ei kuulu kallis varustus. Lisaks matemaatika pilatese harjutustele hõlpsale ligipääsule võrreldes reformaatoriga ei usu Martin, et üks on algajatele kindlasti parem kui teine.

vedru kaalulangus valjakutse saunavanni rasva kadu

Mat näeb sageli välja nagu harjutused, mida oleme varem näinud aeroobikatundides, või koduvideod nagu Jane Fonda - minu isiklik kangelane, "ütleb Martin. Nendel juhtudel saab reformija paremini aidata ja stabiliseerida liikumispuudega inimest - see annab potentsiaalselt parema tulemuse ja võib aidata vältida vigastusi või uuesti vigastusi.

Loe rohkem: Parimad treeningud algajatele naistele Pilates erinevate eesmärkide saavutamiseks Kui olete põhiliigutused selgeks õppinud ja hakkate end mugavamalt tundma, saate vedru kaalulangus valjakutse, milline viis aitab teil oma eesmärke saavutada - ja see võib hõlmata ka mõlema tegemist.

Näiteks kui teie eesmärk on kaalulangus, soovite nii kaloreid põletada kui ka lihaseid kasvatada. Selleks võib reformeril olla matiklassides eeliseid, ütleb Martin.