Kui palju kaalulangus kondides 4 miili paevas

Shutterstock Tehke vähemalt 20 minutit kõrge intensiivsusega kõndimist kolmel järjestikusel päeval nädalas, kuna põletate rohkem kardiotahteliste treeningute ajal ja pärast seda. Marylandi ülikooli meditsiinikeskus hoiatab, et dieetidel, mis piiravad kalorite arvu alla päevas, võivad olla tõsised kõrvaltoimed ja terviseriskid. Lõppude lõpuks võib jooksmine teie jalgadele tekitada hiiglaslikke pingeid, mis ületavad inimese kehakaalu seitse korda. Te vajate oma keha tuge ja vastupidi.

kui palju kaalulangus kondides 4 miili paevas kas saun poletada rasva

Harjutuse käigus põletatud kalorid Kaalu langetamiseks peate kaotama rohkem kaloreid kui tarbite iga päev ning dieedi ja treeningu kombinatsioon on selle saavutamiseks kõige tõhusam viis. Igapäevane minutiline treening on hea koht alustamiseks, kuid tavaliselt ei soovitata süüa vähem kui kalorit päevas.

Kas 10 miili kõndimine päevas on liiga palju kaalu langetamiseks?

Teie arst aitab teil otsustada, kui palju kaloreid päevas tarbida, samuti teie kaalulanguse parim määr. Kaotatavad kalorid Üks kilo rasva võrdub kalorit, nii et 1 naela kaotamiseks nädalas peate iga päev kõrvaldama kalorit. Kui palju kaloreid treenimise ajal kulutate, sõltub mitmest tegurist, sealhulgas teie praegune kaal, vormisolek ja treeningu intensiivsus. Samamoodi sõltub dieedist vähendamiseks vajalike kalorite hulk sellistest teguritest nagu teie praegune kaal, kui palju treenides kulutate, ja arsti soovitused.

Kuid kui kulutate minutilise treeningu ajal rohkem kaloreid kui sisse võtate, kaotate kaalu. Dieet ja kalorid Madala kalorsusega toitev toitumine on parim, kui proovite kaalust alla võtta ja oma tervist parandada.

Mõne dieedirežiimi korral peate tarbima vaid — kalorit päevas, kuid neid tohib teha ainult litsentseeritud tervishoiuteenuse osutaja järelevalve all ja need on tavaliselt mõeldud neile, kes on äärmiselt rasvunud.

kui palju kaalulangus kondides 4 miili paevas kas kaalulangus parandab lumfeemi

Marylandi ülikooli meditsiinikeskus hoiatab, et dieetidel, mis piiravad kalorite arvu alla päevas, võivad olla tõsised kõrvaltoimed ja terviseriskid. Tervislik kalorite vahemik Kui dieeditate iseseisvalt, keskenduge nutikamate toiduvalikute tegemisele ja kõrge rasva- ja suhkrusisaldusega esemete vältimisele.

kui palju kaalulangus kondides 4 miili paevas tervislik hommikusook abi kaalulangus

Alustuseks võite tarbida kuni kalorit päevas, kui olete naine, kui palju kaalulangus kondides 4 miili paevas kuni kalorit, kui olete mees. Aga kui tunnete end oluliselt puudust tundvat või ei usu, et saate kõiki vajalikke toitaineid, pöörduge toitumisspetsialisti poole, et saada soovitusi toitumiskava tasakaalustamiseks ja kaloraaži suurendamiseks. Igapäevase treeningu juhised Johns Hopkinsi meditsiini veebisaidi andmetel on viimastes treeningjuhistes öeldud, et võib-olla peate kehakaalu langetamiseks ja selle edasiliigutamiseks hoidma kuni tund aega päevas.

kui palju kaalulangus kondides 4 miili paevas slimming meatloaf retsept

Kuid igaühe keha on erinev ja te ei pea võib-olla nii palju tegema. Kui olete treeningu jaoks alles uus, on alustamiseks enamuse nädalapäevadest eesmärgiks treenida 30 minutit ja vajadusel saate töötada kuni 60 minutit.

kui palju kaalulangus kondides 4 miili paevas jym kaalulangus

Harjutuse käigus põletatud kalorid Teatud tegevused kulutavad rohkem kaloreid kui teised. Üldiselt, mida intensiivsem on teie treening, seda rohkem kaloreid kulutate ja seda vähem kaloreid peate oma dieedist välja jätma, et kaalu ühtlaselt kaotada.

kui palju kaalulangus kondides 4 miili paevas kas sa poletad rasva kui paastumine

Viimased Artiklid.