Kaalulangus lihtsalt soodes vahem

Need täidavad teid ja nende seedimine võtab kauem aega kui töödeldud jahus või valges riisis sisalduvad lihtsüsivesikud. Paraku pean ma siinkohal kõiki kurvastama — see tempo ei jätku! Üks suur ja rasvane õhtusöök koos veini või karastusjookide ga võib rikkuda kogu su eelneva nädala pingutused!

Enam lihtsamaks minna ei saa ehk 20 kerget viisi, kuidas kiiresti kaalu kaotada

Enam lihtsamaks minna ei saa ehk 20 kerget viisi, kuidas kiiresti kaalu kaotada Foto: Shutterstock Võta need nutikad nipid kohe kasutusele ja näed, et su elus ei muutu suurt midagi Peale kaalunumbri! Söö sinistelt taldrikutelt — sinine värv vähendab söögiisu ja rahustab, mistõttu sa ei ahmi endale toitu sisse ning saad kohe aru, kui kõht on täis.

Ühesainsas meditatsioonis on spetsiiviline hingamine ja pole niivõrd tähtis hingamise sügavus- nagu siin rõhutad, vaid kaootilisus! Ainult 10 min ja ühes meditatsioonis kaootilist hingamist on parem kui on sügav, kuid peaasi, et kaootiline ning pärast seda väljuvad emotsioonid jälle ainult 10 min! Ei mingit hommikust õhtuni "püherdamist"jne. Sa näed asju läbi omaenese vihaprisma, seepärast ei näegi neid objektiivselt loed kirjugi samal ajal mõeldes juba sellele, kuidas ometi "tembeldada", "maha teha"jne. Viha, nagu kõik muugi, kugutaksegi niimoodi elu jooksul kuhja - kuni plahvatab ja inimene võib saada näiteks infarkti

Söö hommikusöögiks muna — munadest saad korraliku koguse proteiini, mis tekitab pikemaks ajaks täiskõhutunde ning seetõttu tunned päeva jooksul vähem vajadust näksida. Võta suurem kahvel — sest väikese kahvliga süües arvad sa, et ei saa korraga piisavalt toitu kätte ning võtad rohkem ampse. Suure kahvliga süües petad end ära ja arvad, et kõht saab kindla peale korralikult täis. Loomulikult pead siinkohal end kontrollima ja lõpetama söömise siis, kui kõht on täis, mitte liiga punnis.

Lülita teler välja — et saaksid toidust täieliku naudingu ning täiskõhutunde, söö köögis ja keskendu ainult toidule.

Teaduslikult tõestatud viis 1 kilo kaalust alla võtta

Telekat vaadates ei pane sa tähelegi, kuidas käsi järjest laualt toitu suhu transpordib, rääkimata sellest, et märkaksid, mil kõht täis on.

Pane taldrik toitu täis — vali alati väiksemad taldrikud ning täida need toiduga.

kaalulangus lihtsalt soodes vahem

Unusta majonees — võileibadele ja salatitele piserda parem sidrunimahla ning jäta majonees ära. Pane kohvi sisse vähem suhkrut — kui armastad kohvi juua kahe poletage 10 naela rasva 2 nadala jooksul, vähenda kogust ühele lusikatäiele.

kaalulangus lihtsalt soodes vahem

Ära luba kaalulangus lihtsalt soodes vahem vabu nädalavahetusi — st dieedivabu. Kui tahad kaalust alla võtta, pead oma plaanist kinni pidama iga päev, kuni soovitud kaal on saavutatud. Ühe lohaka nädalavahetusega võid oma terve nädala pingutused lihtsalt ära nullida.

Lõõgastu — stress ei lase su kaalul langeda.

4 märki, et sööd dieeti pidades liiga vähe

Mida õnnelikum, rahulikum ja lõõgastunum sa oled, seda kiiremini kilod kaovad. Võta väiksem lõuna — makaronide asemel eelista salatit ja hoiad iga päev vähemalt kalorit kokku.

  1. Kuidas uhendada reide 10 paeva jooksul

Anna isudele järele — kui tunned, et minestad, kui šokolaadi ei saa, siis võta obat slimming herbal üks tükk mitte terve tahvelnaudi seda ja ära tunne süümekaid. Kui keelad endale kõike, mida hing ihkab, muutub dieet sulle kiiresti vastikuks, lähed stressi ja siis oleme tagasi punktis number 9. Näksi pähkleid — pähklitest saad vajaliku koguse rasva ja proteiini, mis annavad su kehale signaali, et oled rahul, õnnelik ja su kõht on täis.

kaalulangus lihtsalt soodes vahem

Tulemusena rahuneb su seedesüsteem, kõht püsibki kauem täis, sul on terve päev piisavalt energiat ja sa ei tunne vajadust kiirete kalorite järele. Võta neli ampsu — esimesed neli ampsu mistahes toidust pakuvad suurimat naudingut! Kui sa ei suuda koogitükist loobuda, võta sellest vaid esimesed neli ampsu, naudi neid ning suundu tervisliku toidu juurde tagasi.

  • Kõik toidud olid üksluised, koostisosad väga sarnased ja ruumi fantaasiale väga ei jäänudki.
  • Enam lihtsamaks minna ei saa ehk 20 kerget viisi, kuidas kiiresti kaalu kaotada - Naistekas
  • Enam lihtsamaks minna ei saa ehk 20 kerget viisi, kuidas kiiresti kaalu kaotada Foto: Shutterstock Võta need nutikad nipid kohe kasutusele ja näed, et su elus ei muutu suurt midagi
  • Kas slim down reied vahele
  • 10 paeva kahjum
  • Kui sööd nii, et kehakaal tiksub pidevalt tõusujoones, sisaldab sinu toit tõenäoliselt liiga palju süsivesikuid ja soola.

Veel parem — võta klaas vett. Mine kohe pärast sööki jalutama — vähemalt sammu pärast sööki annavad sulle hea enesetunde ning aitavad seedimisele kaasa. Alusta toidukorda salati või supiga — suur tõenäosus on, et saad sellest juba kõhu täis ning rammusa pearoa jätad üldse puutumata või võtad sealt vaid mõned ampsud.

Vaheta piimašokolaad tumeda šokolaadi vastu — saad vähem kaloreid ja rohkem tervislikke toitaineid! Mõtle, miks sa tegelikult tahad kaalu langetada — kui teed seda kellegi teise pärast, oled juba eos läbi kukkunud. Samuti siis, kui su eesmärk on üheks õhtuks ühte kleiti mahtuda. Need kilod tulevad kiiresti tagasi.

  • Lihtsalt kuskilt nagu mäletan, et inimese kriitiline ellujäämispiir on kalorit päevas, aga vb sa oled siis nii eriline :D marimell ütleb: Võin mingi päev kirja panna siis : vaatame palju ma söön.
  • Kuidas saavutada 1 kilo kaalulangust - Healths -
  • Aeg enesekriitikaks!
  • Imelik kaalulangus reklaamid
  • 2 nadala parast ei ole rasva kadu
  • Kuidas aga vahet teha, kas sööd piisavalt või liiga vähe?

Võta päikest — nii palju kui võimalik, viibi päeval õues päikese käes. Värske õhk ja päike tõstavad su tuju ning sa ei tunne vajadust lohutussnäkkide järele. Jäta paar viimast kaalulangus lihtsalt soodes vahem järele — see jutt, et taldrik tuleb alati tühjaks süüa, õigustas end nälja ja vaesuse ajal. Praegu ei ole probleemiks toidupuudus, vaid ülekaalulisus.

kaalulangus lihtsalt soodes vahem

Tee oma tervisele teene ja lõpeta söömine siis, kui kõht on täis. Seda ka sel juhul, kui taldrikul on veel jääke, mis tuleb pärast prügikasti visata.