Kaalulangus parast pettuse paeva keto

Keto dieet on väga madala süsivesikute sisaldusega ja rasvasisaldusega dieet, mis on populaarne oma kaalulangetuse mõju tõttu. Mõistsin, et teen palju ketoasendustoite, mis ei olnud toidud, mida ma tavaliselt niikuinii sõin. Kuna 50 grammi süsivesikuid on suhteliselt vähe, võib ühe petu söögikorra sisaldus hõlpsalt ületada päevase süsivesikute koguse ja viia keha ketoosist välja - samal ajal kui petmispäev on peaaegu kindel, et see ületab 50 grammi süsivesikuid. Paljud inimesed arvavad, et keto on tõesti keeruline, kuid võite selle ka lihtsaks muuta, et see sobiks mis tahes elustiiliga ja eelarvega.

Keto dieet on väga madala süsivesikute sisaldusega ja rasvasisaldusega dieet, mis on populaarne oma kaalulangetuse mõju tõttu. See soodustab ketoosi, metaboolset seisundit, kus keha põletab süsivesikute asemel peamise energiaallikana rasva 1.

Keto kõhukinnisus ja kõhulahtisus: miks see juhtub ja kuidas toime tulla - Healths -

Kuna see dieet on väga range, võib teil tekkida kiusatus aeg-ajalt kõrge süsivesikusisaldusega toidu järele. Sellisena on loomulik küsida, kas teil on lubatud keto ajal petada või petada päevi - või kas see lööb teid ketoosist välja. See artikkel selgitab, kas saate keto dieeti petta. Pettused või päevad segavad ketoosi Pettusepäevad ja petupakkumised on ranged dieedid.

Planeeritud petmise mõte on see, et kui lubate endale lühikese perioodi järeleandmisi, peate suurema tõenäosusega pikaajaliselt dieedist kinni. Kuigi petmine võib mõne söömisharjumuse jaoks abiks olla, pole see keto dieedi jaoks kaugeltki ideaalne. Sellepärast, et see dieet sõltub sellest, et teie keha püsib ketoosis. Selleks peate sööma vähem kui 50 grammi süsivesikuid päevas.

kaalulangus parast pettuse paeva keto

Üle 50 grammi söömine võib keha ketoosist välja lüüa 2. Kuna süsivesikud on teie keha eelistatud energiaallikas, kasutab teie keha neid ketoonkehade kohal - ketoosi ajal peamine rasvadest saadav kütuseallikas - niipea, kui süsivesikuid on piisavalt 2.

Mis on leeliseline dieet?

Kuna 50 grammi süsivesikuid on suhteliselt vähe, võib ühe petu söögikorra sisaldus hõlpsalt ületada jo brandi kaalulangus süsivesikute koguse ja viia keha ketoosist välja - samal ajal kui petmispäev on peaaegu kindel, et see ületab 50 grammi süsivesikuid. Lisaks viitavad mõned uuringud sellele, et suure süsivesikusisaldusega toidukorra äkiline ketogeensesse dieeti lisamine võib kahjustada kaalulangus parast pettuse paeva keto veresooni 3.

Samuti väärib märkimist, et petmise ajal on lihtne üle süüa, mis võib saboteerida teie kaalukaotuse pingutusi ja edendada ebatervislikke toitumisharjumusi 4, 5.

Kokkuvõte Pettusetoite või päevi ei soovitata keto dieedil, kuna need võivad ketoosi kergesti lahti saada - ainevahetuse seisund, mis on selle dieedi tunnusjoon. Kuidas taastuda pettusega söögikordadest Kui olete keto petnud, olete tõenäoliselt ketoosist väljas.

Kas saate keto dieeti petta? | Toit | May

Pärast ketoosi uuesti sisenemist peate rangelt järgima keto dieeti. See protsess võtab mitu päeva kuni 1 nädal, sõltuvalt teie süsivesikute tarbimisest, ainevahetusest ja aktiivsuse tasemest 6, 7, 8.

Siin on mõned näpunäited, mis aitavad ketoosi juurde tagasi pöörduda: Proovige vahelduvat paastu.

Vahelduva paastu kombineerimine keto-dieediga võib aidata kehal muuta oma kütuseallikat süsivesikutest rasvadeks 9. Jälgige oma süsivesikute tarbimist. Igapäevase süsivesikute tarbimise arvestamine tagab, et te ei alahinda seda. Proovige lühiajalist rasva kiiresti. Rasvapaastud nagu munapaast, mis võib ketoosi kiirendada, on väga rasvasisaldusega ja madala süsivesikusisaldusega dieedid, mis peavad kestma vaid lühikese aja.

kaalulangus parast pettuse paeva keto

Treeni rohkem. Füüsiline aktiivsus kahandab teie glükogeenivarusid, mis on teie keha salvestatud süsivesikute vorm. See omakorda soodustab ketoosi. Proovige keskmise ahelaga triglütseriidi MCT toidulisandit.

MCT-d on kiiresti imenduv rasvhape, mis muundub hõlpsalt ketoonideks 6.

  1. Aluseline dieet - pettus või järgmine suur asi pärast Keto? - Nahahooldus -
  2. Slimming soob magusa kartuli kiilu
  3. Keto dieet on väga madala süsivesikute sisaldusega ja rasvasisaldusega dieet, mis on populaarne oma kaalulangetuse mõju tõttu.
  4. Slim alla polved
  5. 16 Naist, Kes Proovisid Keto Dieeti, Räägivad Meile, Mis See Tegelikult On
  6. Tahtejõud on kaalulangus pettus, mis toidab dieeditööstust - toitumine ja toitumine
  7. Ikka ja jälle kasutatakse samu negatiivseid sõnu: "portsjoni kontroll", "välja lõigatud", "söö vähem", "kõrvalda", "detox" ja "ei".
  8. Ja seal pole praegu midagi erksamat kui keto dieet.

Parim viis teada saada, kas olete ketoosini jõudnud, on testida ketooni taset. Võite kasutada tööriistu, mis mõõdavad keha ketooni taset, näiteks ketooni hingetõmbeid, vere ketoonimõõtjaid ja keto uriiniribasid - need on tavaliselt odavaim ja lihtsaim meetod. Kokkuvõte Kui olete keto petnud, peate ketoosi taasloomiseks rangelt kinni pidama dieedist.

Mõned tehnikad, näiteks vahelduv paastumine, rasvapaast ja füüsiline koormus, võivad aidata ketoosini kiiremini jõuda. Näpunäited petmise vältimiseks Kaalulangus parast pettuse paeva keto dieedi petamise tunde vähendamiseks võite rakendada mitmeid lihtsaid strateegiaid.

Mõned näpunäited hõlmavad järgmist. Harjuta teadlikkust.

1 Hankige piisavalt vett ja elektrolüüte.

Meelelisus hõlmab tähelepanu pööramist oma kehale, mis võib aidata teil vastu seista ihale ja emotsionaalsele söömisele 10, Planeerige oma kaalulangus parast pettuse paeva keto ja suupisted. Kindel toitumiskava muudab vähem tõenäoliseks, et päeva jooksul näljutate. Muutke oma igapäevane toitumine nauditavaks.

kaalulangus parast pettuse paeva keto

Proovige kaasata erinevaid keto-sõbralikke sööke, et muuta toitumine mitmekesisemaks ja muuta see nauditavaks.

Hoidke ahvatlevaid toite majast välja.

Kas Keto on seedetrakti tervisele ohtlik?

Toiduainete ja muude ahvatlevate kõrge süsivesikusisaldusega toitude eemal hoidmine võib petmise ebamugavaks muuta. Kas teil on vastutuspartner. Sõber või vastutustundlik partner võib aidata teil jääda dieedist kinni pidama. Kokkuvõte Ketoketi pettuse tundele vastupanemiseks proovige hoida süsivesikuid majast väljas, planeerida sööki ja suupisteid ning harjutada teadlikkust. Alumine rida Keto dieedil peaksite vältima pettusi ja päevi.

Soovitatav

Liiga paljude süsivesikute tarbimine võib teie keha ketoosist välja lüüa - selle naasmiseks kulub mitu päeva kuni üks nädal. Vahepeal võib teie kaalulangus olla häiritud. Keto petmisele vastu seismiseks võite hoida ahvatlevaid toite majapidamisest väljapoole, köita vastutuspartneri juures, harjutada tähelepanelikkust ja koostada tugeva igapäevase toitumiskava.

Pange tähele, et kui teil on pikaajalisi pearingluse, maoärrituse või energia vähenemise sümptomeid, katkestage keto dieet ja pidage nõu oma arstiga. Soovitatavad Portali