Vahelduva paastumise kaalulangus pubmed

Lõssi- või toonipiimas ei ole palju rasva ja seetõttu on seda ohutu tarbida Proovige vahelduvat paastu Vahelduv paast on suurepärane viis suruda keha kalorite põletamise režiimi 28 , Meie keha on arenenud väga pika evolutsioonilise perioode vältel ning kahjuks meie tänane moodne elustiil ei sobi kokku sellega, kuidas tegelikult peaksime igapäevaselt käituma. Kas piim võib olla toidukorra asendaja?

On tehtud tohutu arv uuringuid, mis toetavad ideed, et intervallpaastumine võib olla üks kõige kasulikumaid toitumisharjumusi.

Alljärgnev video käsitleb järgnevaid teemasid: 1. Mis on intervallpaastumine?

Rasvumise hüpoventilatsiooni sündroom: sümptomid, põhjused ja ravi

Kuidas see töötab? Millised on selle kasulikud toimed; 4. Kuidas alustada intervallpaastumisega. Mis on intervallpaastumine ja kuidas see töötab? Intervallpaastumine ei ole dieet vaid söömismuster, mis vahelduva paastumise kaalulangus pubmed oma söömisaegade kontrollimist.

Elame kultuuris, mis ülistab hommikusööki ja seda alates varajasest noorusest.

Kuidas piimadieet kaalulanguse korral toimib?

Väidetakse, et hommikusöök annab energiat kogu päevaks. See kampaania loodi tegelikult hommikusöögihelveste tootjate poolt, et oma toodet paremini turustada. Intervallpaastumine lükkab selle kampaania ümber: jättes vahelduva paastumise kaalulangus pubmed vahele, on keha paastuseisundis pikema aja vältel ja see on tervisele kasulik.

Vahelduv paast - Intermittent Fasting

Su keha on pidevalt kas paastumas või toitumas, peale söömist läheb aega tundi, et toit täielikult seeduks. Enamik kaloreid, mida paastumisel kasutatakse, on saadud eelnevalt tarbitud toidust tundi pärast viimast toidukorda läheb keha paasturežiimile.

Vahelduv paast - Intermittent Fasting

Meist paljude jaoks on paastumine ebatavaline. Peale ärkamist tehakse tavaliselt kohe hommikusöök, kuigi selline asjade käik pole olnud sadu tuhandeid aastaid normiks. Paastuseisund on ajaloos pikalt olnud üks osa tavalisest elust, nii inimeste, kui ka loomade jaoks. Millised on intervallpaastumise hüved? Iga esitatud hüve toetavad teadusuuringud, lingid leiad artikli lõpust. Alandab kaalu.

Kuidas saada kuu jooksul lame kõht

Toitumisel toodab keha insuliini, mida tundlikum organism selle suhtes on, seda tõenäolisemalt kasutab keha toitu energia saamiseks ja ei säilita seda rasvana. Uuringus leiti, et meie keha on insuliini suhtes tundlikum peale paastumist see tähendab, et kui paastume kindla plaani alusel ja seejärel sööme, ei lase me oma kehal rasva koguda.

Samuti võid mõelda, et mida see sulle annab? Vastus: väga palju! Paastumise näol on tegemist iidse saladusega. Iidsega sellepärast, et seda on praktiseeritud aegade algusest peale ning saladusega, sest selle harjumuse raviv jõud oli unustuse hõlma langenud — kuni õnneks see hiljuti taas meelde tuletati!

Teiseks põhjuseks, miks intervallpaastumine aitab inimestel kaalu langetada, on väiksem hulk kaloreid. Skeptikud ütlevad, et kui jätad hommikusöögi vahele, siis tarbid järgmiste toidukordadega rohkem kaloreid.

Mida teha, et saada lame kõht kuus

Soodustab lihaskasvu. Paljude inimeste tavaliseks probleemiks on, et dieedil olles väheneb lihaskoe hulk. Paistab, et kui süüa kalorite puudujäägiga, hakkab keha lammutama lihaskude. Intervallpaastumisega seda ei toimu, British Columbia ülikooli uuringus leiti, et see hoopis soodustab lihaskoe kasvu.

  • Vahelduv paast - Intermittent Fasting – Toitumisteraapiakeskus
  • Magus kaalulangus raputab
  • Kiire kaalulanguse fitness rutiinne
  • Video: Intervallpaastumine ehk kuidas saada kõhnaks ja elada kaua | Telegram

Seega on võimalik korraga kaotada rasvkude ja kasvatada lihaskude. Soodustab pikaealisust.

4-nädalane piimatoiduplaan kaalulanguse jaoks

On tehtud katseid sadade erinevate loomade peal ja leitud, et esineb sama fenomen. Arvatakse, et sama reegel kehtib ka inimese suhtes. Vähendades tarbitud kaloreid, elate tõenäoliselt kauem. Suurendab organismi kasvuhormooni produktsiooni.

Siin on teie 4.

Kasvuhormoonil on palju positiivseid mõjusid ka täiskasvanu organismile. Üks uuring leidis, et paastudes kõigest 24 tundi, suureneb vahelduva paastumise kaalulangus pubmed produktsioon meestel tuhat kolmsada kuuskümmend protsenti ja naistel nelisada seitsekümmend protsenti.

Miks on kõrgem kasvuhormooni tase kasulik? Kasvuhormooni on vaja, et oleks: tugevam immuunsüsteem, parem naha tervis, parem uni, parem südame tervis, kõrgem treeningtaluvus, vähem rasvkude ja optimaalsem lihaskoe hulk ning et keha terveneks kiiremini. Vähendab mitmesuguste krooniliste haiguste riski, nagu näiteks südameveresoonkonnahaigused, vähk ja II tüübi diabeet ja Alzheimeri tõbi.

Kuidas sellega alustada? Sisuliselt tähendab see näiteks seda, et jätad hommikusöögi vahele, sööd esimest korda 4 tundi peale meeste kaalulangus temperatuuril 50 ja viimast korda 4 tundi enne magamaminekut.

Kuidas vahelduv paastumine toimib?

Saad ise valida, millal su toitumisperiood algab, kuid kaval on seada see magamisperioodiga samale ajale, sest selle 8 tunni tunni jooksul ei pea sa muretsema näljatunde pärast.

Oletame, et soovid toitumisperioodi alustada keskpäeval, süüa võid sa siis alates kaheteistkümnest päeval kuni kaheksani õhtul, seega on sul vaja paastuda õhtul kella kaheksast kuni keskpäevani. Selle aja sees ei söö sa mitte midagi, kuid võid juua vett, teed või isegi kohvi tingimusel, et ei lisa sellele suhkrut või piima. Kui suudad juba mõned päevad kuni nädal sellisest toitumisintervallist kinni pidada, harjub su keha sellega üsna kiiresti ja paastumisseisund pole raskesti talutav.

Kui tegeled ka füüsilise treeninguga, vahelduva paastumise kaalulangus pubmed soovitatakse treeninguga alustada natuke aega enne toitumisperioodi algust, et peale treeningu lõppu oleks võimalik toituda, söömine aitab lihastel taastuda.