Vahelduva paastumise kaalulanguse nadal. Vahelduv paastumine (intermittent fasting)- uuringutepõhine analüüs selle mõjust meie tervisele.

Kui vaadata katsealuste kaalu, siis ei ole võitjas kahtlust. Peale kolmandat paastupäeva väheneb oluliselt ka näljatunne, mis teeb paastumise lihtsamaks , kui madala kalorsusega dieedile kindlaks jäämine. Caloric restriction.

Mis on vahelduv paastumine? Toitumisspetsialisti sõnul on siin vaja teada

Pidage meeles, et need osalejad paastusid, lisamata veepaastu ajal "detox" taimeteed. Kui nad oleksid ka teed lisanud, oleksid nad võinud kaalust alla võtta, kuid kahjulikud mõjud oleksid tõenäoliselt olnud tõsisemad.

kaalulangus epping

Mis on vahelduv paastumine? Ehkki ühe nädala jooksul toimuv täielik tühja kõhuga on midagi, mida tuleks teha ainult kliinilises keskkonnas arsti järelevalve all, võite kaalulangetuskavasse lisada paastutüübi, mida nimetatakse vahelduvaks paastuks.

Vahelduv paast kaalulanguse korral - kuidas see toimib ja kasuks tuleb

Selle asemel, et veeta päevi ilma toiduta, hõlmab vahelduv paastumine söömiskordade vaheldumist söömata jätmise või paastumisega. Üks levinumaid katkendliku paastu tüüpe on 8 meetod, mida nimetatakse ka ajaliselt piiratud söötmiseks. Seda tüüpi paastu ajal vaheldumisi söömise 8-tunnine periood teie toitumisaken tunnise söömata ajaga teie paastuaeg. Näiteks vahelduva paastuplaani 8 korral võite otsustada süüa kell Paastu ajal saate juua vett ja muid mittekalorilisi jooke, nagu seltzer, kohv ja tee.

kaalulangus 3 paeva parast kartumist

Veenduge, et naudiksite kohvi ja teed mustana, kuna lisatud koor või suhkur võivad teie paastu murda ja eelised eitada. Vahelduv paastumine ja insuliin Vahelduva paastu idee on anda kehale toidust puhkus, et insuliinitase saaks langeda.

Vahelduv paast võib aidata kaalulangust kiirendada

Toidu, eriti süsivesikute söömisel tõuseb insuliini tase, et teie keha saaks seda toitu energiaks kasutada. Probleem on selles, et insuliin kannab kogu söödud toidu liigse rakkudesse ja hoiab seda rasvana.

  • Vahelduv paast võib aidata kaalulangust kiirendada Vahelduv paast võib aidata kaalulangust kiirendada Vahelduv tühja kõhuga dieet on tervise- ja toitumismaailmas üsna palju veojõudu teeninud.
  • Eksperdi vastused lugejate küsimustele Vahelduv paast on võimas vahend kaalulangetamiseks.

Kui piirate toitu ajutiselt vahelduva tühja kõhuga, annate insuliinitasemele võimaluse langeda ja see sunnib teie keha kasutama toitu või suhkrut, mis on teie rakkudes juba energiana salvestatud. Kui lasete sellel piisavalt kaua juhtuda, põletab teie keha lõpuks enda ladustatud rasva, selle asemel et energia saamiseks toituda toidule, ja võite kaalust alla võtta. Vahelduva paastu muud eelised Kuid vahelduv paastumine ei tähenda ainult kaalulangust.

toidud mis loomulikult edendavad kaalulangust

Samuti aitab see teie keha tõhusamalt puhastada kui tee detoxi puhastusvahend. Vahelduv paast käivitab protsessi, mida nimetatakse autofaagia, mis on sügav rakupuhastus.

Vahelduv paast - Intermittent Fasting

Teie keha lagundab pidevalt vanu, surnud ja haigeid rakke vahelduva paastumise kaalulanguse nadal laseb need teie verre. Kui neid rakke organismist ei puhastata, võib vahelduva paastumise kaalulanguse nadal põhjustada kroonilisi haigusi, näiteks vähki. Kui stimuleerite autofaagiat vahelduva tühja kõhuga, aitab see teie keha loomulikult puhastada ja vähendab stressitekitajate mõju sellele ilma lahtistavate või diureetiliste mõjudeta, mida teed võivad vallandada.

Kui otsite viisi, kuidas kaalust alla võtta ja oma tervist parandada ilma tõsise dehüdratsioonita, võib vahelduv paast olla parem variant kui lihtsalt ühe nädala tee kaalulangus 10 kuidas kondida 2 kuu jooksul ja paastumine.

Vahelduva tühja kõhuga saate paastu ajal ikka teed juua, kuid võiksite kaaluda taimeteed või rohelist teed selle asemel, et võõrutustee, mis surub teie kehast välja liigse vee ja elektrolüüdid.

Vahelduvad tühja kõhuga seotud hoiatused Ehkki vahelduv paast võib tuua mitmeid eeliseid tervisele ja see võib olla õnnelik meedium neile, kes soovivad paastu sisse lülitada, kuid ei soovi vee- või teepaastu võimalikke ohte, on siiski mõned inimgrupid, kes peaksid seda vältima.

Ärge lisage katkendlikku paastu, kui: Teil on diabeet Kas teil on varem olnud söömishäireid, mis hõlmavad ebatervislikke piiravaid mustreid, nagu anoreksia või buliimia nervosa Kasutage ravimeid, mis nõuavad, et te võtaksite neid täis kõhuga Vahelduva paastumise kaalulanguse nadal aktiivse kasvu perioodil näiteks puberteedieas Kas olete rase või toidate last rinnaga Muidugi, isegi kui olete terve, peate enne vahelduva paastu proovimist alati oma arstiga nõu pidama ja kõik korras saama.

Viimased Artiklid.