10 naela kaalulangus ekvivalent, Nädal Nr 4: Tehke Tarku Valikuid

Säästad: 20 kalorit 2 untsi portsjoni kohta võrreldes traditsiooniliste pastadega. Paljude inimeste jaoks võrdub 10 sammu kõndimine umbes 5,05 km-ga. Viska mahla 1 sidrunist iga kohta virsikud ja ½ tl suhkrut igaühe kohta virsik lisatud. Kuidas süüa tasakaalustatud toitumist ja piirata kaloreid Siit saate teada, kuidas saate oma maitsemeeli ümber õppida Selle nädala abistamiseks vajalikud tööriistad: Jälgige oma söömist Portsjoni kontroll - jagage taldrik - video Söö rohkem, kaota kaalu - video Portsjonikontroll: kiired näpunäited välja söömise korral - video Esiletõstetud retsept: Türgi-seeneburgerid Vaadake veel tervisliku toitumise retsepte, menüüsid ja näpunäiteid Lemmik Postitused. Mis on Pecki suudlus?

Alumine rida Regulaarsel kõndimisel on palju eeliseid.

ma olen kaotanud oma kaalulangus motivatsiooni

See on lihtne ja kuluefektiivne füüsilise tegevuse vorm, lisaks võib iga päev piisavate sammude astumine teie tervisele kasu tuua, vähendades depressiooniriski, aidates kaasa kehakaalu juhtimises ning aju tervise, luude tervise ja üldise elukvaliteedi parandamisel 1. Viimastel aastatel on 10 sammu päevas käimine muutunud populaarseks soovituseks, mida kasutatakse regulaarse kehalise tegevuse edendamiseks.

Kuid võite küsida, miks soovitatakse täpselt 10 sammu ja kas see juhend aitab teil jõuda oma treeningueesmärkideni.

kuidas eemaldada mu posed rasva

Selles artiklis käsitletakse lähemalt igapäevaste sammude soovitusi ja seda, kui palju kaloreid põletate 10 sammu tehes. Miks on 10 sammu tegemine oluline? Paljude inimeste jaoks võrdub 10 sammu kõndimine umbes 5,05 km-ga.

Ehk viis.

Konkreetset arvu 10 on võimalik leida loosungi järgi, mida Jaapani jalgpalliklubid kasutasid juba Veelgi enam, praegused uuringud toetavad ka väidet, et 10 sammu kõndimine on kasulik kaalulangus ja üldine tervislik seisund 4. Uuringus 35 täiskasvanuga, kelle kehamassiindeks KMI oli 31,7—44,9, said osalejad toitumisnõustamist ja suurendasid järk-järgult oma igapäevaseid samme, jõudes 10 ni.

  1. Rasva kadumise naha kokkutombumine
  2. Mitu naela on 1/2 nokki virsikuid? - Wikipedikia entsüklopeedia 💡
  3. Slimming vest kuveit

Samuti paranesid muud keha mõõtmised. See uuring ei eristanud toitumisnõustamise ja kõndimise mõju.

10 MOST PURCHASED CAR GADGETS WITH ALIEXPRESS PRODUCTS FROM CHINA

Seetõttu pole KMI langust võimalik omistada üksi kõndimisele. Kokkuvõte Iga päev 10 sammu astumine ei ole ametlik 10 naela kaalulangus ekvivalent, kuid 10 naela kaalulangus ekvivalent on näidanud kasu kaalulangusest ja üldisest tervisest.

parim kova rasvapoletaja

Mitu kalorit põletab 10 sammu? Võib-olla üllatav, et 10 sammuga pole lihtne mõõta, kui palju kaloreid te põletate. Tegelikult põletab iga inimene nende sammude tegemisel iga kord erinevat arvu kaloreid, kuna füüsilise tegevuse käigus põletatud kalorite arvu mõjutavad paljud tegurid.

11 keto rasva kadu

Kaal Pikka aega on arvatud, et üks peamisi tegureid, mis mõjutab seda, kui palju kaloreid kehalise tegevuse ajal põletate, on keha suurus ja kaal 6, 7. Kuna suurema keha liigutamiseks kulub rohkem energiat kui väiksema keha liigutamiseks, on teooria kohaselt suurema keha liikumise ajal põletatud rohkem kaloreid 6. Kuid tulevased uuringud viitavad sellele, et pärast kehakaalu kohandamist ei pruugi suurema kehakaaluga inimestel kehalise aktiivsuse tõttu põletatud kalorite arv olla suurem 8.

maxitrimi kohvi tagasiside

Seetõttu on vaja rohkem uuringuid, et teha kindlaks, kuidas kaal mõjutab sammude tegemise ajal põletatud kalorite arvu. Tempo ja maastik Muud tegurid, mis võivad mõjutada 10 sammuga kulutatavate kalorite hulka, on see, kui kiiresti ja millisel pinnal liigute.

kuidas eemaldada rasva laigud naost

Näiteks kui kõnnite kiirelt ülesmäge kiirusega 5 kilomeetrit 8 kilomeetrit tunnis, võiksite põletada rohkem kui 7 kalorit minutis. Teisalt, kui kõnnite rahulikult allamäge kiirusega 3—4 miili 5—6 kilomeetrit tunnis, võite põletada 3,5—7 kalorit minutis 9.

Nädal nr 4: tehke tarku valikuid Nädal nr 4: tehke tarku valikuid Portsjonikontrolli olulisuse õppimine.

Noorte täiskasvanute uuring näitas, et 10 sammu 4 km 6 tunnis tempos kõndimine põletaks keskmiselt kalorit rohkem kui sama vahemaa läbimine 2 km 3 km tunnis Geneetika Sageli tähelepanuta jäetud tegur, mis aitab kaasa sellele, kui palju kaloreid põletate, on geneetika 11, 12, 13, Lisaks leiti rottidega tehtud uuringus, et pidevalt aktiivsed ja suure mahutavusega jooksjad kandsid füüsilise koormuse ajal lihastes rohkem soojust, mis tõi kaasa rohkem põletatud kaloreid, võrreldes madalama mahutavusega jooksjatega, kes olid vähem aktiivsed Mõni selleteemaline uurimistöö on siiski vanem kuupäev ja selleks, et mõista, kuidas geneetika mõjutab, kui palju kaloreid te põletate, on vaja rohkem ajakohaseid uuringuid.