Mini kaalulangus eesmarkide ideed

Inspiratsiooni leidmine Internetist leiate sageli tüdrukuid, kes valmistasid oma kehast "magusat kommi". Kindlustage end enesekindlate fraaside abil - ärge nuhtige end varasemate ebaõnnestumiste pärast, mille tagajärjel ei õnnestunud teil kaalust alla võtta. Selgub, et võite muutuda saledamaks, kui sööte oma lemmiktoite ja ei piina end ühegi dieediga. Kas sööd või joon alati midagi? Näiteks eile möödusin veidi üle 20 tuhande. Hinga sisse vanilje aroome - magusate lõhnade nautimine võib tekitada tunde, nagu oleksite hiljuti midagi maitsvat söönud.

Hakkas tundma, kuidas dieedi esialgne põnevus kulub ära Püüdis ennast mõttetult süüa Lihtsalt ei viitsi trenni teha Ära kaota kaalu, kuigi eeldasid Pole tuju tervislikult toituda Jah, vähemalt üks neist oled sina, eks?

Rõõm tutvuda!

Minu nimi on Adam Gilbert ja ma olen taastuv perfektsionist. Mul on endiselt perfektsionistlikke kalduvusi, kuid ma lähen paremaks.

kaalulanguse lukustamata labivaatamine slimming coffee jaapanis

Ma edenen. Varem olin süüdi selles, et mängisin seda, mida mulle meeldib mini kaalulangus eesmarkide ideed mänguks "Kõik või mitte midagi". See on siis, kui sa sööd terve päeva tõesti hästi, kuid siis sööd midagi, milles sa end hästi ei tunne, mis käivitab terve öö ebatervisliku söömise ahela, öeldes, et alustad homme lihtsalt värskelt.

Motivatsioon nr 1 - kaalu langetamine tervise nimel

Olete seda varem mänginud, eks? See pole lõbus. Kui mängime mängu "Kõik või mitte midagi", pole meil alati midagi. Iga üksik kord. On ebareaalne oodata endalt pidevalt vikerkaari ja liblikaid, kuid madalaima tasemega tegelemine on mis tahes dieedi kõige raskem osa.

mono-linyah kaalulangus rapid rasva poletamise napunaited

Seetõttu on järjepidevuse säilitamine nii keeruline. Kuid isegi madalal hetkel võib olla edusamme. Näiteks, kui olete emotsionaalne sööja, võite tavaliselt ühe istungi jooksul lihvida pinti jäätist. Oletame, et proovite seda harjumust ohjeldada mini kaalulangus eesmarkide ideed teie lõppeesmärk on mitte kunagi süüa rohkem kui tassitäis jäätist korraga.

KAALULANGETAMISE EESMäRGID: KAS TEIE EESMäRK ON REALISTLIK? - TERVIS -

Esialgu on vaid mõne näksimise jätmine pinti põhja võitu, mida tasub tähistada. Kui teil on tuju ja te ei soovi lihtsalt trenni teha - ja enamikul päevadel tunnete end nii, et oleksite terve päeva passiivne - tehke enne duši all käimist vaid 20 hüppedokki. See on edasiminek. Midagi on alati parem kui mitte midagi. Sageli tunneme, et kui me ei saa tund aega trenni teha, siis ei tasu midagi teha.

Ratsionaalselt teame, et see on rumal.

kaalulangus vaata vana pre from kaalulangus

Valmis on parem kui täiuslik. Ideaalset päeva või treeningut pole olemas. Üks strateegia: lõpetage tervisliku elu idee jagamine terveks päevaks. See on reis söögikordade kaupa, mitte päevast päeva; soovitud keha saamine on umbes tuhandete söögikordade kogunenud jõud. Igaüks loeb täpselt sama palju kui järgmine. Ja elu see ongi: edasi liikuda, kasvada ja areneda.

Oleme võimsamad, kui arvame.

Erik Orgu Salendav Toitumiskava

Jah, ma tean, et ma kõlab nagu tore motiveeriv kõneleja, kuid see on kaalulangus treener dc. Olles perfektsionist ja mul on "Kui ma ei saa olla täiuslik, siis miks peaks vaeva nägema?

Kellelegi ei meeldi haige kaotajaga mänge mängida.

Nii et kas me tahame omada suhtumist, et kui me ei saa alati olla võitja, me ei peaks mängu mängimisega vaeva nägema? Me ei õpetaks oma lapsi niimoodi mõtlema.

ÜKS MANTRA, MIS TULEB VASTU VõTTA, KUI KAALULANGUS ON TEIE EESMäRK - HEALTHS -

Meie tervise, kaalu, kuju, liikuvuse, fookuse, energia ja hingamise kõik väikesed parandused on olulised. Muutused toidu ümber mõtlemises, reageerimises ja tegutsemises kõik loendama.

parimad salendav kampsunid muscle krambid kaalulanguse ajal

Kõik muutused selles, kuidas me treenimisest mõtleme, on olulised. Sel aastal kaalulangetamiseks kasutatav mantra: edasiminek pole täiuslikkus. Täiuslikkuse tagaajamine on asjatu.

keskmine kaalulangus c25k tervislik protsent kehakaalu langusest

Selle asemel on meil parem progressi taga ajada. Teeme tagasipöörde ja keskendume kohe taastumisele, vastupidiselt sellele, et peatume oma valesammul.

Kas teie kaalulangetamise eesmärk on realistlik?

Harjutame eneseviha asemel enese kaastunnet. Pöördume ekspertide abi ja toetuse poole oma mini kaalulangus eesmarkide ideed saavutamiseks, selle asemel et neid ratsionaliseerida. Kui meil on ainult kümme minutit, harjutagem need kümme minutit - see on alati parem kui üldse mitte kasutada.

Progress, mitte täiuslikkus. Kordan: progress, mitte perfekshin. Adam Gilbert on veebiprogrammi MyBodyTutor. Registreeruge tema tasuta kaalukadu käsitlevale minikursusele ja jälgige Aadamat Instagramis, Facebookis ja Twitteris.

kuidas poletada rasva kui sa magad kaalulangus pole 3 nadalat parast sunnitust