Kaalulangus valjakutse soprade seas

Motivatsioon kaob, tuleb ette takistusi ja tagasilööke, maailm võib tunduda uskumatult masendav. Sellest räägib pea iga video, naha hulk sõltub paljudest faktoritest-- palju langetati, kui kiiresti jne. See tundub loogiline, kuigi Fitlapi kasutajad ehk selles osas paremas seisus.

kaalulangus vs jalgratta kiirus kui te votate iga paev rasvapoletite

Tervis päevane kõhulihaste väljakutse tugevdab teie tuuma tõsiselt Ka polek tore 30 päeva pärat tugevamak kõhulihaeid aada? Te mitte ainult ei näe välja ja tunnete end Sisu: Liituge meiega Abs Challenge'il Kas poleks tore 30 päeva pärast tugevamaks kõhulihaseid saada?

Te mitte ainult ei näe välja ja tunnete end ultimate kaalulangus guide pdf, vaid tugevdate ka oma tuuma, mis vähendab teie seljavalu võimalust muude muljetavaldavate eeliste hulgas.

11 parimat harjutust, kui olete üle aastane - Tervisliku Toitumise

Mis kaalulangus valjakutse soprade seas parem, saate seda teha iga päev vaid mõne minutiga, ilma igasuguse varustuseta - vaid mõned lihtsad harjutused ja mõned treeningvideod, mida saate jälgida peaaegu kõikjal.

Ja kuna personaaltreener PJ Striet seadis meeste ja naiste põhitugevuse mõõdupuuks kaheminutilise plangu, võite kihla vedada, et plankimist jätkub.

realistlik kaalulangus 2 kuu jooksul sudame loogisageduse puhkamine parast kaalulangust

Kuid ärge muretsege, kui te ei saa veel kaheminutilist planku või isegi sekundilist planku teha. Andke meile 30 päeva ja me juhatame teid sinna! Siin on, kuidas abs väljakutse töötab Nagu näete allpool, on päevane kalender, mida saate jälgida iga väljakutse päevaga. Alustame oma järgmist seanssi esmaspäeval, 1.

Ka teised inimesed loevad: Kas teil on raskusi ümber kõhu kaalu nihutamisega? Kas soovite meeleheitlikult punnida? Toitumisspetsialisti Angela Dowdeni viis parimat nõuannet aitavad teil kõhupiirkonda hoida. Angela Dowden on registreeritud toitumisspetsialist, auhinnatud vabakutseline terviseajakirjanik ja raamatu The 5: 2 Cookbook - retsepti paastumiseks autor. Need on tema viis ettepanekut kaalu ümber tõstmiseks kõhu ümber.

Enamikul päevadel sooritate teatud aja või korduste arvu jaoks nelja erinevat ab-harjutust - kõrge plank, paadi poos, käärikeerud ja ühe jalaga tõsted. Näiteks esimesel päeval teete sekundilise plangu, sekundilise paadi poosi, 20 käärikeeret ja 10 ühe jalaga tõstet.

Iga harjutuse õige vormi leiate allolevast videost.

Magage ... Jah, tõsiselt!

Kuid saate väljakutse üles tõsta, tehes topelt kordusi. Sirgendage oma jalgu nii, et toetate kehakaalu kätele ja jalgadele.

ems 24 slimming ohutum rasva poletamine steroid

Teie keha peaks olema ühes sirgjoones peast puusadeni ja kontsadeni. Kaasake oma kõhulihased, neljakordsed ja tuharalihased, mis aitavad teil hoida vormis õigust.

PäEVANE ABS VäLJAKUTSE - TERVIS -

Näpunäide Kui peate modifitseerima, võite langeda põlvili, veendudes siiski, et keha on peast puusade ja põlvedega joondatud. Kui selgroog on pikk ja rindkere lahti, tõstke jalad põrandalt ja sirutage jalad lae poole. Eesmärk on viia jalad põrandast kraadise nurga alla. Tõstke käed otse välja, nii et need oleksid põrandaga paralleelsed.

Tervis päevane kõhulihaste väljakutse tugevdab teie tuuma tõsiselt Ka polek tore 30 päeva pärat tugevamak kõhulihaeid aada? Te mitte ainult ei näe välja ja tunnete end Sisu: Liituge meiega Abs Challenge'il Kas poleks tore 30 päeva pärast tugevamaks kõhulihaseid saada? Te mitte ainult ei näe välja ja tunnete end hämmastavalt, vaid tugevdate ka oma tuuma, mis vähendab teie seljavalu võimalust muude muljetavaldavate eeliste hulgas. Mis kõige parem, saate seda teha iga päev vaid mõne minutiga, ilma igasuguse varustuseta - vaid mõned lihtsad harjutused ja mõned treeningvideod, mida saate jälgida peaaegu kõikjal. Ja kuna personaaltreener PJ Striet seadis meeste ja naiste põhitugevuse mõõdupuuks kaheminutilise plangu, võite kihla vedada, et plankimist jätkub.

Joonista oma kõhunupp selgroo külge ja hoia seda poosi hoides kael lõdvestunud. Näpunäide Muutmiseks painutage põlvi nii, et sääred oleksid põrandaga paralleelsed.

Veelgi enam muutmiseks hoidke oma varbaid maas. Kolimine 3: Kääride keerdumine Lama selili sirutatuna välja sirutatud jalgadega, seejärel tõsta pea, kael ja õlad maast lahti, et kõhulihased kinni haarata.

fat burn zone fitbit kaalulangus kui kaua teate

Tõstke oma jalad nii, et need oleksid maaga risti. Käed koos ja sirutades jalgade poole, keerake vasakule jalale maa poole laskudes paremale küljele. Teie jalg peaks hõljuma maapinnast, kuid minge ainult nii kaugele kui võimalik, hoides seljaosa maas.

Lülitage käed ja jalad nii, et keerate vasakule küljele ja lasete parema jala maapinna poole.

Siin on, kuidas abs väljakutse töötab

Jätkake kaela pingutamata edasi-tagasi keerutamist. Näpunäide Tehke liikumist natuke kergemaks, painutades põlvi, kui tõmbate jalga rinda. Püüdke oma reie väliskülge veelgi suurema toe saamiseks. Tõstke mõlemad jalad põrandast paar tolli maha. Kinnitades alaselja põrandale, tõsta parem jalg üles risti, varvas osutab otse lakke.

lee slimming fit kust osta rf slimming machine

Paremat jalga alla lastes lülitage oma vasak jalg ülespoole üles. Näpunäide Muutmiseks vahetage oma jalad ülaosas.

Nii alustate sellest, et mõlemad jalad on otse õhus ülespoole suunatud, seejärel laske üks jalg korraga maa poole. Mõni päev kuu jooksul lisate ab treeningvideo, mida kaalulangus valjakutse soprade seas joogaõpetaja Elise Joan. Kõik need leiate allpool. Enne jahtumist korrake skeemi 2—3 korda.

1. Pidage meeles geneetikat ja jälgige oma GI-d

Ärge unustage jahtumist! Mõnel õnnistatud päeval väljakutse ajal igal seitsmendal päeval on teil puhkepäev! Kasutage neid kindlasti ära, tehes midagi kaalulangus valjakutse soprade seas, kuid madala intensiivsusega nagu kõndimine, matkamine, jooga või ujumine. Liituge meiega Abs Challenge'il 1.

Y-to-T tõstab

Jagage allolevat väljakutsekalendrit oma sõpradega Pinterestis, Facebookis ja Twitteris. Võite selle ka välja printida ja hoida kusagil, kus seda iga päev näete, või salvestada telefoni, et see oleks alati käepärane. Järgige iga päev väljakutset ja postitage oma edusammud Facebooki gruppi. Me juurdume teie eest! Väljakutse kalendri printerisõbraliku versiooni vaatamiseks klõpsake siin!