15 kaalulangus kasu.

Tänu sellele on paranenud oluliselt kogu minu organismi tervislik seisukord. Seetõttu on Dr.

Home Nr. Kas kõndimine on kaalu langetamiseks sobiv treening?

rasva poleti votta

Kui räägitakse treeningutest, mis sobivad kaalu langetamiseks, siis 15 kaalulangus kasu sageli ära lihtne kõndimine. Nüüd on aeg seda mõtteviisi muuta.

Proovi 5 päeva tasuta!

Kuid selleks, et kõndimisest kaalu kaotamiseks päriselt kasu oleks, pea silmas mõningaid põhimõtteid. Tee rohkem kui oled teinud seni Ei ole ühtegi võluvalemit mitu sammu päevas või mitu kilomeetrit nädalas aitaks kaotada kindla hulga kilosid, kuid alustades on esimene võti selles, et sa teeksid rohkem kui oled teinud seni.

Kui istud päev otsa kontorilaua taga, siis võib igaõhtune jalutuskäik peale sööki täiesti reaalseid tulemusi tuua.

rasva maksa kiire kaalulangus

Kui sul on juba töö, kus oled terve päev jalgel, aga kaal ei vähene, siis sellest järelikult ei piisa — peaksid kõndima rohkem. Palju on räägitud sellest, et 10 sammu päevas on hea tervise aluseks.

Teie kõige kiirem kaalulangus mis moega?

Kui sinu eesmärk on kaalu kaotada, siis soovid ilmselt rohkem, aga alustama ei 15 kaalulangus kasu tingimata 10 st sammust. Stardiplatvorm pane paika arvestades oma seinist harjumust — kui teed tavaliselt päevas sammu, siis ära sea eesmärgiks kohe järgmisel päeval 10 sammu kõndida.

See võib esialgu isegi hirmutav tunduda. Võta alguses sihiks sammu päevas, järgmisel nädalal jne.

Ärritunud soole sündroomist vabaks ja kaalukaotus -15kg!

Sunni ennast tagant Parim viis liigsetest kilodest vabaneda on esitada endale väljakutseid ning kombineerida aeglasem kõndimine kiirema tempoga. Uuringud on näidanud, et nn intervallkõndijad kaotavad rohkem kaalu kui need, kes käivad kogu aeg samas tempos. Tee kõndimisest oma asi Sa ei pea iga päev kõndima tund aega, et tulemusi saavutada ehkki on hea, kui seda suudaksidkuid on oluline, et harjutaksid end iga päev käima.

Muuda kõndimine oma igapäevaseks rutiiniks, millekski, mida teed lõpuks sellele mõtlemata, isegi kui käid mõned päeval ainult 10 või 15 minutit.

fat loss college

Ideaalis võiksid teha nädalas kaks või kolm intervallkõndi, paar pikemat vähemalt tund aega kestvat kõndi ning ülejäänud päevadel võid jalutada lühemalt. 15 kaalulangus kasu jalutuskäigud võid teha koos perega, koeraga, sõbraga või lihtsalt omapäi pead tuulutades.

Tähtis on see, et sa ei jätaks kõndimist oma päevaplaanist välja, tee seda alati, kui võimalik. Kaubanduskeskuse parklas jäta auto kõige kaugemasse nurka, kõnni paar bussipeatuse vahet pigem jalgsi, lifti asemel vali trepp jne.

Võimalusel käi üldse palju treppidel — see põletab rohkem kaloreid kui tasasel maal käimine ning arendab ka jala- ja kaalulangus kilpnaarme solme. Leia tõusud ja künkad Kergel tõusul kõndimine tõstab pulssi, põletab rohkem rasva, aktiveerib tuharalihased ja reielihased.

Mida suurem on tõusunurk, seda suurema koormuse saad, kuid erinevalt jooksmisest ei koorma kõndimine liigeseid. Seega vali marsruut, kus mis ei kulge vaid tasasel maal. Pane ennast kirja mõnele spordiüritusele Paljudel võistlustel saab jooksmise kõrval osaleda ka käijana.

rasva poletamine sudame loogisageduse skeemi vanus

Tavaliselt on distantsid kas 5 km või 10 km, aga kõndima saab minna ka poolmaratonile või koguni maratonile. Uuri võimalusi! Kui paned end mõnele üritusele kirja, on see heaks motivatsiooniks, et käimisega regulaarselt tegeleda.

parim viis abs-i slim

Tõsta tempot Sa ei pea hakkama selleks jooksma, et oma liikumistempot tõsta. Tempot saad tõsta ka kõndimisele hoogu lisades.

Kas kõndimine on kaalu langetamiseks sobiv treening? – Ajakiri SPORT

Kui seda teed, siis saad põletad rohkem kaloreid. Tõsta tempot ja hoia seda! Refereeritud ajakirjast MensHealth.