60 paeva slim alla valjakutse.

Fotoalbum võimaldab teil tulemusi näha enne ja pärast: jälgige, kuidas 30 päeva jooksul kaotada kõht halb vorm ja kuidas te end vormistate. Suure intensiivsusega intervalltreening - on maksimaalse, keskmise ja keskmise aktiivsuse taseme variatsioon. Just do a lower body and upper body exercises at home - they require no additional equipment. Seljaosa allapoole juhtimisega.

Jagage oma teekonda sotsiaalmeedias Kas Get Strong Challenge lööb veel tagumikku? Noh, eksklusiivne treening Jordan Shalhoubilt kindlasti.

Oleme Jordaaniaga koostööd teinud, et luua vaid ühe varustusega - vastupanuvõimega bänd - rutiin.

Soovid kaalust alla?

Vastupanuvööd on suurepärane võimalus tugevdada oma tuharalihaseid ning proovida reite, puusasid, neljarattalisi ja reieluude täiesti uuel viisil. Nii et järgige allolevas videos koos Jordaniga, kui ta näitab teile liigutusi, mis isoleerivad teie tuharad, nii et teate, kuidas oma saagi toonimist nullida.

Tugevate glute tähtsus Nii et ilmselt teate, et on oluline teha tööd, et teie istmik oleks tooni ja rangem teie saak, kuid harjutustel, nagu kükid ja glute-sillad, on veel palju muid eeliseid.

Võta vastu väljakutse ja saavuta juba sellel aastal oma soovkaal! Ostmiseks registreeri kasutajaks. Soovid online toidupäevikut? Kaalust allavõtmiseks on vaja iga päev jälgida, mida ja palju sööd! Just Sinu jaoks pakume ülimalt lihtsat ja mugavat toidupäevikut, mis töötab sinu arvutis ja nutitelefonis!

Esiteks väike anatoomiatund. See, mida me spordisaalis kasutatavas kõnes pakume, on kolm eraldi lihast - gluteus maximus, gluteus medius ja gluteus minimus.

Gluteus maximus on suurim kolmest ja peamine "tuharalihas".

See on ka teie jalgade peamine liikumapanev jõud täpsemalt, see tõmbab jalga tagasi, kui kõnnite või sooritate muid tegevusi, mis seda liikumist nõuavad. Gluteus medius istub rohkem teie puusade peal ja mähkub kergelt ümber, et kattuda gluteus maximusega.

Lõpuks on gluteus minimus neist kolmest väikseim ja asub otse gluteus medius'e all. Mis siis see kõik loeb?

60 paeva slim alla valjakutse

Sest te ei saa oma parimat saaki kujundada vaid oma gluteus maximusele. Kaks tugilihast on samuti olulised, et hoida seda niiöelda "kõrgel ja pingul".

Kuid kahte väiksemat lihast võib olla raske isoleerida, see on koht, kus tuleb vastu resistentsusriba. Kuna kükkide ja muude resistentsusribaga harjutuste tegemiseks vajate ümbritsevatelt lihastelt palju rohkem stabiliseerumist, värbate kõik kolm tuharalihast.

Pärast õige toitumine menüü Jillian mickles slim nägu 30 päeva ja toitumine aynısı tıpkısı benmişsem demek Sonra ona da ilahi bir el değmiş, böyle dal gibi olmuş. Choose your complete meal plan to meet your diet goals.

Kui kõik need kolm lihast on tugevad ja töötavad koos, teevad nad teie keha jaoks palju, sealhulgas: Funktsionaalse tugevuse tagamine igapäevaseks tegevuseks, näiteks kõndimiseks ja trepist üles ronimiseks Vigastuste ennetamine eriti põlvedes ja puusades Parem tasakaal mis võib aidata ka vigastuste ennetamisel Aidates vältida seljavalusid Paranenud rüht Muud saaki toonivad käigud proovivad OK, nii et lisaks harjutustele, mida Jordan ülaltoodud treeningus demonstreerib, mida saaksite veel oma pakarate tugevdamiseks teha?

Siin on mõned ideed, mida oma alakeha rutiini lisada, et asjad oleksid huvitavad. Kopsud: Seisake ja astuge siis mõni samm edasi.

Kaalukaotus programmiga 30 päeva

Painutage mõlemad põlved 90 kraadini. Vajutage eesmine jalg maha ja naaske algusesse. Kui olete õppinud põhilise viskamise õppima, liikuge edasi teiste varjatud variatsioonide juurde. Puusaliigese tõukejõud: Hoidke koormatud või koormata kangit puusade kohal ja toetage ülaselg vastu kaalupinki.

Painutage 60 paeva slim alla valjakutse ja asetage jalad tagumiku külge. Vajutage läbi kontsade ja tõstke raskus põrandalt, kuni selg on põrandaga paralleelne. Seljaosa allapoole juhtimisega.

Diets.kak kiiresti kaalus alla 30 kg

Deadlift: Kasutades kas koormatud või laadimata kangit, seiske baari ees, jalad ettepoole ja puusa laiuselt. Hingige oma puusadesse ja tõstke riba üles. Ärge kaarutage selga ega painutage ega lukustage põlvi.

60 paeva slim alla valjakutse

Pingutused peaksid tulema täielikult teie pakaratest ja reieluudest. Kiiruisutaja: Seisa kahel jalal ja hüppa siis parem jalg vasakule, kui paremat jalga maandatud jala taha tagasi kiigutad. Samal ajal kiigutage käsi nii, et need oleksid jalgadele vastupidised. Nii et 60 paeva slim alla valjakutse teie vasak jalg on maandatud, siis parem käsi kiigub selle jala poole edasi ja vastupidi.

Saage tugevaks 2019. aasta väljakutse päeval 17: kuidas kujundada parem saak

Konnahüpe: Alustage madalast kükist, jalad pööratud. Võtke oma käed põrandale jalgade vahel.

60 paeva slim alla valjakutse

Hüppa õhku. Maandumisel viige ta tagasi madalale konnale, kükitades käed põrandal.