Kaalulangus puramiidi diagramm

Ja vitamiinide ja mineraalide komplekse tuleb perioodiliselt tarbida toidulisandina, mis "katab" kehale oluliste vitamiinide ja mineraalide puuduse, mis tuleneb mitte liiga tasakaalustatud toitumisest. Kaal 60 naela. Kalad sisaldavad menüüsse kaks korda nädalas, sealiha - üks kord. Kasulike rasvade, fosfori, kaaliumi ja paljude muude mikroelementide allikad. Mõõdukuse põhimõte ütleb: "Kõik on mõõdukalt hea.

Samuti ei tohiks kartulit ära viia - see sisaldab liiga palju tärklist. Iga toidugrupi võib jagada portsjoniteks. Määrake dieedi päevane kalorisisaldus soo, vanuse ja aktiivsuse astme põhjal, et määrata portsjonite arv ja selle suurus.

Nii et kaalulangus puramiidi diagramm keskenduda rühmadele, saab toodete portsjone väljendada järgmiselt: teravili - viil leiba, grammi putru või pastat, kaerahelbe küpsist; köögiviljad - pool klaasi tooreid või keedetud köögivilju, klaas köögiviljamahla; puuvili - ükskõik milline keskmine puuvili, klaas puuviljamahla; valgud - g liha, 3 muna, kolmveerand taldriku ube; piimatooted - klaas kaalulangus puramiidi diagramm, paar viilu juustu, kolmandik pakki kodujuustu; ülemine - 2 supilusikatäit suhkrut, 30 g võid.

Erinevad toidupüramiidid Toidupüramiid põhineb viiel põhiprintsiibil. Peamine neist on mitmekesisuse reegel, mille kohaselt allergia ja vastunäidustuste puudumisel võite süüa kõike, mida soovite. Lisaks vastab iga tooterühm oma värvile. Oranž Hõlmab kõiki teravilju: leivast teraviljani.

kaalulangus puramiidi diagramm

Rühm on rikas vitamiinide, mineraalide, kiudainete, taimse valgu ja madala rasvasisaldusega. Iga päev peate sööma kuus portsjonit teravilja. Diagrammil hõivab vastavalt suurima osa apelsin ja dieedis peaksid domineerima teraviljad.

kaalulangus puramiidi diagramm

Sel juhul tuleks eelistada kliisleiba ja kaerahelbeid. Võib-olla kõlab kuus portsjonit ebareaalse kujundina. Kuid arvestades, et sama pudru üks portsjon on grammi, võtab grammise hommikusöögi täielik taldrik juba neli portsjonit, millele lisandub viil leiba ja paar küpsist.

Siin on kõik kuus portsjonit, nagu kunagi juhtunud. Roheline Esindatud igasuguste köögiviljadega. Piisab kolm kuni viis kaalulangus puramiidi diagramm päevas. Sel juhul peaks toitumine olema kavandatud nii, et see sisaldaks osa kollastest, oranžidest või rohelistest köögiviljadest, mis sisaldaks beetakaroteeni. Punane Puuviljad ja marjad, aga ka köögiviljad on beetakaroteeni, C-vitamiini, foolhappe ning teiste vitamiinide ja mineraalide allikad. Nad on rikkad ka taimsete kiudainete ja orgaaniliste hapete poolest.

Päeval vajate portsjonit puuvilju ja üks neist peaks olema tsitruselised. Võite juua mahlasid, kuid eelistatakse siiski värskeid puuvilju, kuna need säilitavad kiudaineid ja sisaldavad vähem suhkrut.

Nii puu- kui ka köögiviljad peaksid olema mitmekesised. Näiteks kui esmaspäeval on see banaan, siis teisipäeval õun ja nii edasi. Kollane Kitsim riba, mida esindavad rasvad. Lisaks on prioriteediks taimsed rasvad.

Mis on osa?

Nad moodustavad isegi püramiidi aluse. Väike ribalaius on seotud küllastunud rasvadega, millest palju kuritarvitatakse. Niisiis, peate minimeerima õli ja margariini, kondiitritoodete rasva. Vastasel juhul võite teenida probleeme südame-veresoonkonna süsteemiga. Sinine Kõik piimatooted on rikkalikult vitamiinide, mineraalide ja täielike loomsete valkude allikaks.

Need sisaldavad ka meie soolte jaoks vajalikke lakto- ja bifidobaktereid.

kaalulangus puramiidi diagramm

Iga päev peate sööma portsjonit piimatooteid. Samuti on vaja portsjonit päevas. Pealegi peaks üks neist koosnema taimsetest eemalda pec rasva, näiteks pähklitest või kaunviljadest, ja ülejäänud kaks - loomadest - liha, kaalulangus puramiidi diagramm, munad.

Parem on valida tailiha, vorstidest ja vorstidest on kaalulangus puramiidi diagramm keelduda.

kaalulangus puramiidi diagramm

Kala on parem valida ka madala rasvasisaldusega sorte. Toidupüramiidi muud põhimõtted ja selle maksimaalse efektiivsuse põhitingimused Lisaks mitmekesisuse põhimõttele on toidupüramiidile iseloomulikud ka järgmised põhimõtted: Proportsionaalsuse põhimõte.

See seisneb selles, et on vaja kinni pidada toidus tarbitavate toitude õigest suhtest.

Toidupüramiid: kas peaksite oma igapäevase dieedi kavandamisel järgima püramiidi teooriat?

Diagrammil kajastavad seda reeglit segmentide erinevad laiused. Näiteks on kõige raskem kollane rasvade segment, mis tähendab, et rasvad peaksid dieedis viimase koha hõivama. Isiksuse põhimõte. Iga inimene on individuaalne. Ja see hõlmab mitte ainult tema sugu, vanust, kehaehitust, vaid ka toitumiseelistusi.

Toidupüramiid aitab luua individuaalset tervislikku toitumist. Mõõdukuse põhimõte. Õige toitumine pole mitte ainult tarbitavate toodete kvaliteedis, vaid ka nende koguses.

Läheme edasi sammude kaalumisele. Püramiidi põhjas on kolm toidugruppi, ilma milleta on võimatu ette kujutada tavalist igapäevast dieeti. Me räägime: Köögiviljad pluss puuviljad, mis sisaldavad palju kiudaineid, mis aitab aeglustada toidu imendumist. Tänu köögiviljade kasutamisele on tagatud valkude seedimine.

Mõõdukas tarbimine tähendab mitte ülesöömist ja mitte nälga. Füüsilise tegevuse põhimõte. Sellest põhimõttest räägime üksikasjalikumalt hiljem. Ärge võtke toidupüramiidi omamoodi karmiks toitumisjuhiseks. Kõigist toodetest saab igaüks ise endale sobiva kasuliku menüü teha. Ja tervisepüramiid annab maksimaalse efekti ainult siis, kui on täidetud järgmised tingimused: Maksimaalne tootekombinatsioon. Füüsilise kaalulangus puramiidi diagramm järgi söödud toidu tasakaalustamine.

Toodete minimeerimine püramiidi ülaosast. Konkreetse rühma toodete valiku range järgimine - asendamist ei tohiks. Tarbi ainult värskeid toite, vältides valmistoite.

Pädev lähenemisviis toodete ostmisele koos uuringuga nende toiteväärtuse ja valmistamiskuupäeva kohta. Toidupüramiidide tüübid Lisaks tuntud püramiidile on sellel ka teisi sorte: Taimetoitlane. Teine nimi on taimset päritolu püramiid, s. Toitumise alus põhineb siin teraviljal, kaunviljadel, köögiviljadel ja puuviljadel.

Piimatooted, samuti püramiidis olevad lihatooted asendatakse sojatoodetega. Vahemere piirkond Teravili ja köögivili - puuviljad võetakse siin toitumise aluseks.

Lisatud on ka oliiviõli. Teise koha võtavad kalad ja mereannid. Selles püramiidis on soovitatav liha süüa mitte rohkem kui üks kord kaalulangus puramiidi diagramm. Laste püramiid. Selle põhimõte on sama, mis tavalisel püramiidil. Erinevus täiskasvanute püramiidist on segmentide arv ja laius. Niisiis, esimese koha hõivavad piimatooted - see on alla kolme aasta vanuste laste toitumise alus. Järgmine on puu- ja köögivili, mis pole segmendi paksuse osas piimatoodetest halvemad.

Järgmine rida on liha. Kalad eraldatakse eraldi segmendis.

PÜRAMIIDI Ratsionaalne toitumine

Kindlasti peaksid imikutoidu alus olema ka teraviljad, mida serveeritakse kõige paremini teraviljade kujul. Nagu täiskasvanute menüüs, esindavad kõige kitsamat riba õlid ja rasvad. Võite putru või salatit lihtsalt õliga täita. Kaalulangus puramiidi diagramm eraldatakse ka eraldi väikeses segmendis. Maiustustel on ka oma segment lastele, mida võib pakkuda mee ja kuivatatud puuviljade kujul.

Õige toitumine, kasutades toitumise püramiidi

Seetõttu saab neid päevas tarbida väikestes kogustes. Aasialased Prioriteet on siin köögiviljad, riis, sojatooted ja roheline tee. Püramiid rasedatele. Võite oma püramiidi ehitada tiinuse perioodil, kui vitamiinide, valkude ja mineraalide vajadus suureneb. Soovitatav on kohandada oma dieeti vaatleva arsti esitamisega. Füüsilise tegevuse põhimõte Tervisliku toitumise püramiidi üheks põhimõtteks on kehalise aktiivsuse põhimõte. Diagrammil on ta kujutatud redelil roniva mehe kujul.

Ja selle põhimõtte põhiolemus on see, et saate ilusa keha saavutada ainult siis, kui ühendate tervisliku toitumise ja füüsilise tegevusega. Toitumisspetsialistid soovitavad anda viimase vähemalt tund päevas.

kaalulangus puramiidi diagramm

Ja füüsilise tegevuse ajal kaotatud kalorite korvamiseks peate teadma, kui palju kaloreid peate tarbima. Nii et füüsiliselt aktiivsete inimeste jaoks on vaja kcal ja näiteks pensionäride või istuva eluviisiga inimeste jaoks - ainult kcal. Selle põhjal peate oma dieedi koostama, kasutades kõiki püramiidi põhimõtteid.

Kui võtta arvesse intensiivselt treenivaid sportlasi, peaksid nad oma dieedi koostama järgmiste päevase kaloraaži väärtuste põhjal: kcal - naistele; — kcal - meestele.

Harvardi püramiid 1992

Seega on siinne päevane portsjon mõnevõrra erinev. Nii kaalulangus puramiidi diagramm näiteks aktiivse eluviisiga naiste puhul ei vaja teravili kuut portsjonit päevas, kümmet. Tervisliku toitumise püramiid on läbi teinud palju muutusi: tehti mõningaid kohandusi, nii kvalitatiivseid kui ka kvantitatiivseid, tehti täiendusi.

Põhimõtted vaadati läbi. Viimasel ajal on kehalise aktiivsuse põhimõte isegi välja tulnud, rasvapoletite votmine kui taites mitmekesisuse põhimõtet.

Kas püramiid on oluline kaalulangus? Toidupüramiidi saab edukalt kasutada kehakaalu langetamiseks. Niisiis, vastavalt oma põhimõtetele võib ühe päeva menüü kehakaalu kaotamiseks välja näha järgmiselt.