8 miili paevas kaalulangus, Kas päevas kaheksa miili kõndimine aitab kaalust alla võtta?

Kõndimisest saadav kasu ületab kaalukaotust. Spotify: pakub laias valikus muusikavalikuid, esitusloendeid ja netisaateid, mida saate jalutuskäigul nautida.

tervislik soogi kaalulangus sunergia kaalulangus reno

Kõndiv lahendus Kaalulangus on kõige lihtsam, kui kalorite tarbimist vähendatakse koos treeninguga. Lisaks on kehakaalu languse säilitamisel hädavajalik treenimine.

  1. KAS PäEVAS KAHEKSA MIILI KõNDIMINE AITAB KAALUST ALLA VõTTA? - TERVIS -
  2. KAS 10 MIILI KõNDIMINE PäEVAS ON LIIGA PALJU KAALU LANGETAMISEKS? - TERVIS -
  3. Kõndimise tervislik kasu on teada ja see on harjutus, mida on lihtne alustada.

Kõndimine on suurepärane treeningvorm, sest see ei kuluta mitte ainult kaloreid, vaid hoiab ka luud tugevad. Jooksurajal kõndides kaotatava kaalu suurus sõltub mitmest tegurist. Üldiselt, mida suurem on jalutuskäigu intensiivsus, seda rohkem kulutatakse kaloreid.

Jalutuskäigu eelised

Kõndides kaalust alla Kaalu langetamiseks on vaja kulutada rohkem kaloreid kui tarbitakse. Kuna üks nael võrdub kaloriga, on ühe kuni kahe naela kaotamiseks nädalas vaja treenimise kaudu päevas põletada kuni kalorit.

paevakaalu languse motivatsiooni vihjeid 30 paeva weightloss challenge meeste tervis

Igapäevane minutiline jalutuskäik ei kuluta siiski piisavalt kaloreid, et nädalas üks kilo kaotada. Lisades tervisliku madala kalorsusega dieedi kehakaalu langetamise kavale, saate jagada kalorivaeguse kõndimise ja 8 miili paevas kaalulangus kalorite tarbimise vahel, muutes oma minutilise jalutuskäigu efektiivsemaks.

Kaalu langetamiseks on vaja kulutada rohkem kaloreid kui tarbitakse.

Jooksev Kommentaar: 8 Miili Ristmik | Sobivus

Jälgige intensiivsuse taset Kõndimise intensiivsuse määrab, kui palju kaloreid kulutate ja kui palju kaalu kaotate. Seansi intensiivsust saab määrata pulsi mõõtmisega. Eesmärk on püsida sihtsageduse piires, mis arvutatakse lahutades teie vanus st.

Seejärel korrutage vastus 60 ja 85 protsendiga, et saada oma soovitud pulsisagedus.

Jalutuskäik kaalulanguse näpunäidete jaoks

Madalama intensiivsusega treenimine, näiteks 60 protsenti, võib energia tarbimiseks rasva põletada, protsendiline kõndimine põletab rohkem kaloreid, ütleb Ameerika 1. Mõlemad intensiivsustasemed võivad põhjustada kehakaalu langust, kuid madalama intensiivsusega jalutuskäik viib aeglasem kaalulangus kui suurema intensiivsusega treenimine. Kuna kõik reageerivad treeningutele erinevalt, on parim panus kanda pulsikella, mis jälgib teie pulssi ja kui palju kaloreid te tegelikult kulutate.

Kõndimise intensiivsuse määrab, kui palju kaloreid kulutate ja kui palju kaalu kaotate.

Wife Cheated On Trip 23 Years Ago Just Found Out Her Big Secret #CheatingStories

Eesmärk on püsida sihtsageduse piires, mille 8 miili paevas kaalulangus lahutatakse teie vanus st. Kalorite põletamine kõndimise ajal Jooksurajal kõndides kulutatud kalorite arv sõltub ka teie praegusest kaalust.

12 parimat harjutust 500 kalori põletamiseks 30 minutiga

Raskemad isikud kulutavad rohkem kaloreid kui kergemad. Näiteks naelane inimene, kes kõnnib 2 mph, põletab minutilise jalutuskäigu jooksul umbes 91 kalorit; samal ajal kui naelane inimene põletaks umbes kalorit.

Kõndiv lahendus Kaalulangus on kõige lihtsam, kui kalorite tarbimist vähendatakse koos treeninguga. Lisaks on kehakaalu languse säilitamisel hädavajalik treenimine.

Kui mõlemad inimesed suurendaksid kiirust 3,5 miili tunnis, hüppaks kalorite arv vastavalt ja Kui kiirust vähendada 2,8 miili tunnis, põletaks naelane inimene umbes kalorit ja naelane umbes kalorit. Jooksurajal kõndides kulutatud kalorite arv sõltub ka teie praegusest kaalust.

Kõndiv lahendus Kuna kalorit võrdub ühe naelaga, peaks naelane inimene ühe naela kaotamiseks kõndima 23 päeva jooksul 30 minutit 2,8 miili tunnis ja kilo kaaluv inimene peaks ühe naela heitmiseks käima umbes 20 päeva.

minu pea naeb parast kaalulangust suurt tahelepanu on 1 kg kaalulangus nadalas

Selle kiirusega võite kaotada umbes naela aastas, kui kõnnite iga päev. Kalorite kulutamise suurendamiseks tõstke jooksulint üles, kandke kaalutud vest või kasutage intervalltreeningut.

10 naela rasva kadu valja naeb roivad kaalulanguse ajal

Samuti on olemas jooksulintidel, millel on liikuvad lenksud, mis suurendab ka põletatud kalorite arvu. Käeraskuste kasutamine kõndimise ajal ei ole siiski soovitatav, sest raskuste kõigutamine võib põhjustada õla- kaela- ja seljavigastusi.

Kuna kalorit võrdub ühe naelaga, peaks naelane inimene ühe naela kaotamiseks kõndima 23 päeva jooksul 30 minutit 2,8 miili tunnis ja kilo kaaluv inimene peaks ühe naela heitmiseks käima umbes 20 päeva.