Kaalulangus ja une kvaliteet

Kuid ka energia näljastreigi režiim kahandab meie jõulisuse varu. Unehäiretel on erinevaid põhjusi, nad kulgevad erinevalt ja põhjustavad erinevaid terviseprobleeme.

Regulaarne füüsiline aktiivsus aitab parandada une kvaliteeti. Enne magamaminekut mõjuvad positiivselt rahulikus tempos õhtused jalutuskäigud ja jooga. Ettevaatlik tuleb olla hiliste intensiivsete treeningutega, mis tihtilugu segavad magama jäämist.

Mis on tõde?

Millele veel mõelda, on õhtused söömised. Tühja kõhuga magama minnes võib uni olla oluliselt halvem.

  • Unehäirete ravijuhend on teejuht unehäirete maailma | Eesti Haigekassa
  • Ya jahn salendav
  • Poletada rasva kiire tasuta

Sama kehtib ka liiga täis kõhuga uinumise kohta. Viimasest toidukorrast võiks olla möödas 2 tundi.

Põhinavigatsioon

Tähelepanu tasuks pöörata ka toidu- ja joogikordade suurusele enne voodisse minekut, sest ka see võib häirida und, kuna magu hakkab tööd tegema. Tasub jälgida kaalulangus ja une kvaliteet kofeiini tarbimist, uneprobleemide korral kofeiinirikkaid jooke pigem mitte tarbida, kui, siis minimaalsetes kogustes.

  • Uni, heaolu ja kehakaal – Egle Fitnessi blogi
  • Kaalulangus tinley park il
  • Nagu slimming ex

Tume šokolaad, kakao, kange tee on samuti kohvile sarnase mõjuga. Ka alkoholi tarbimine mõjutab väga tugevalt meie sügava une kvaliteeti, muutes une pealiskaudsemaks.

ki fat burner arvustused

Oma uinumisaja võiks sättida enam-vähem samale ajale ja soovituslikult võiks see juhtuda enne südaööd. Unerütmidel on organismile suur mõju. On suur vahe, kas läheme magama kell 11, magame üheksa tundi ja ärkame kell kaheksa, või siis lähme magama öösel kell 3 ja magame tundi, mille korral lükkub ärkamine juba lõunasesse aega.

kas kondimine poleb sisemine reie rasv

Õhtuste rutiinide välja kujunemine on väga positiivne. Nii valmistad oma keha ja meele kas ristkond poleb rasva ette.

Uskumatud tulemused

Olgu rutiiniks siis mõni rahustav taimetee või raamatu lugemine. Raamat võiks oma olemuselt olla mitte liiga põnev, kuna põnevat raamatut lugedes võid jälle une eemale peletada. Siinkohal täpsustan, et ma kaalulangus ja une kvaliteet vihja selle, et soovitan välja valida enda raamaturiiuli kõige igavama ja tolmusema raamatu, vaid lihtsalt sisu poolest midagi rahulikuma ning positiivsema poolset!

kuidas teha oma keha ohuke ja sobib

Head und kaalulangus ja une kvaliteet tekitada ka mediteerimine ja soe dušš enne magamaminekut. Soovitan muuta ka oma uinumise keskkond koopa sarnaseks, tähtis on toa tuulutamine ning temperatuur magamistoas võiks jääda kraadi kanti. Varakult võiks hakata tulesid keerama pimedamaks, andes seeläbi kehale märku, et varsti on aeg uinuda.

mis on kiireim viis kohurasva poletamiseks

Magamistuppa tuleks muretseda valgust neelavad kardinad. Nende puudumisel on abi ka silmaklappidest, kuid üldiselt tunnetab inimene valgust ka läbi naha ehk siis silmaklappide olemasolu ei pruugi alati päästa. Kvaliteetne madrats ja padi mängivad samuti hea une juures suurt rolli.

Rasvumine uni

Ja loomulikult puhas voodipesu, siin kohal tuleks ka jälgida, millega oma voodipesu pesete, et need ei oleks liigset lõhnastatud. Enne uinumist tuleks vältida tugevaid valgusi, nutitelefoni ja arvutit.

kulmavee vanni kehakaalu langus

Nende ere ekraanivalgus ajab sisemise kella segadusse ja võivad põhjustada unehormoonide seisaku, mistõttu võib olla halvem uinuda. Nutitelefonide ja arvutite teine mure on nendest sinuni jõudev info, mis hoiab su aju pidevalt töös ja samuti vähendab meie võimet rahulikult uinuda.

Seos une ja kehakaalu vahel

Järgides neid nõuandeid või une peale mõeldes, tuleb meeles pidada, et inimesed on väga erinevad, mõni meist võibki juua enne uinumist ühe mõnusa espresso või istuda tundide viisi arvutis ning magada ikka nagu beebi.

Väikse lapse emana võin siin kohal ära mainida, et ma pole päris kindel, kust see väljend tulnud on.

  1. Kaalu langetamine ja uni on seotud - 14 nippi paremaks uneks. - Fitlap sisulooja - Fitlap
  2. Kuidas liigne kaal mõjutab une kvaliteeti? - Tüsistused

Samal ajal kui teine inimene on äärmiselt tundliku unega ja kui satutakse enne uinumist lugema või kuulma mingit negatiivse sisuga uudist, on selleks ööks uni juba häiritud. Tasub välja selgitada, mis on just need asjad, mis und segavad ja mis võtete abil oleks võimalik nendest jagu saada.

Selge on see, et mida parema magamiskeskkonna endale loome, mida vähem oleme arvutis, mida rohkem enne uinumist suudame keskenduda positiivsetele mõtele ning häälestada end puhkamisele, seda parem on unekvaliteet ning produktiivsem sellele järgnev päev. Ja mis kõige tähtsam — seda parem on tuju!

fat burn cutter

Share this:.