Kaalulangus 10000 sammu

Kui sinu eesmärk on kaalu kaotada, siis soovid ilmselt rohkem, aga alustama ei pea tingimata 10 st sammust. Kui rääkida kaalu kaotamisest, siis kõndimiskoht ja kehakaal mängivad peamist rolli. Kui saad sellega probleemideta hakkama, on aeg tõsta kõndimise kiirust, lisada intervalle ning võtta appi treeningvahendeid, mis aitavad sul oma kaalueesmärgini jõuda.

$300 Per Day Affiliate Marketing for FREE on Pinterest - Full Tutorial For Beginners - FREE Bonuses!

Tavaliselt on distantsid kas 5 km või 10 km, aga kõndima saab minna ka poolmaratonile või koguni maratonile. Uuri võimalusi!

Proovi 5 päeva tasuta!

Kui paned end mõnele üritusele kirja, on see heaks motivatsiooniks, et käimisega regulaarselt tegeleda. Tõsta tempot Sa ei pea hakkama selleks jooksma, et oma liikumistempot tõsta.

Tempot saad tõsta ka kõndimisele hoogu lisades. Kui seda teed, siis saad põletad rohkem kaloreid. Jaapani ettevõte Yamasa tõi Seadme turundamisel kasutatud reklaamlause sai populaarseks kohalike käimisklubide liikmete hulgas ja imbus sealt ülejäänud ühiskonda.

Kõnni end saledaks Kaota jalutades kuni 1 kg nädalas Sammude kogumine iga päev aitab sul kulutada kaloreid ning vabaneda liigsest kaalust Foto: depositphotos. Lisaks on võimalik vabaneda ülekilodest, kui suudad samal ajal teha parandusi oma toitumises, vahendab Kaaluabi. Jalutamine on lihtne ja hea treeningviis, mis sobib enamikele ning millega on kerge tegeleda.

Põhjus järele mõtlemiseks Esimene päevas tehtud sammude arvu tervisemõju hinnanud teadusartikkel ilmus Amhersti Massachusettsi ülikooli professori Catrine Tudor-Locke'i ülevaate kohaselt alles Sellest ajast saadik on sarnaste uurimuste arv jõudsalt kasvanud. Seos kindla sammude arvu ja tervisenäitajate paranemise vahel pole võrreldes teiste mõõdikutega aga endiselt sedavõrd ühene.

Miks on 10 000 sammu tegemine oluline?

Omaette probleemina nenditakse, et vähemalt koolipäevadel teevad päevas rohkem kui 10 sammu isegi ülekaalulised lapsed — seda nii Eestis kui ka mitmetes teistes lääneriikides. Seega võiksid 6—19aastased lapsed liikuda Kes on kõndimisega juba harjunud, see võiks tõsta liikumise kiirust. Hingamine peaks kiirenema ja keha soojenema.

Alumine rida Regulaarsel kõndimisel on palju eeliseid.

Lisa teekonnale ka liikumist erinevatel kõrgustel, näiteks keset mägesid ja künkaid, sest see tõstab pulssi. Soovitav on kasutada intervalltreeningut, kõndides näiteks väga kiiresti sekundit ja siis jälle normaalse kiirusega sekundit.

Tarbija: Loendatud sammud viivad kaalu alla - Arhiiv - Virumaa Teataja

Korda seda mitmeid kordi oma teekonna jooksul. Kasuta käimisel aktiivselt ka käsi, sest see aitab koormust tõsta ning lihaseid paremini tööle panna. Jalutuskäigul on hea teha ka väljaasteid ning kükke, mis omakorda tugevdavad jalalihaseid. Nõuandeid kõndimiseks Kuna kõndimine on lihtne ega maksa midagi, siis on see suurepärane moodus salenemiseks.

Igapäevane kõnd muutub treeninguks, kui sa pikendad oma sammu, kiirendad tempot ning teed kõike seda regulaarselt.

Viimati foorumis

Hoia kõndides rühti - lõdvesta oma õlalihaseid, hoides õlgu veidi längus samal ajal rinnakorvi tõstes. Kõndimisel vaata enda ette, mitte maha. Kõnni uhkelt ning väldi küüru. Lõdvesta oma käsi. Ära kõiguta käsi kõndides edasi-tagasi.

Eripakkumine lugejale

Astu nii, et esmalt toetada maha oma kanna ning seejärel nihutad raskuse päkale. Hoia oma puusad, põlved ja jalad kohakuti, nii et jalad oleksid suunaga otse.

kuidas ehitada lahja lihaseid ja poletada rasva kiiresti

See omakorda aitab vähendada tõsiste haiguste nagu südame-veresoonkonna haigused ning diabeedi riski. Sammude kogumine iga päev aitab sul kulutada kaloreid ning kiiremini vabaneda üleaalust. Soovitav on muretseda endale sammulugeja ning jõuda esmalt vähemalt sammuni päevas. Seejärel tõsta oma sammuhulka vähemalt 10 sammuni päevas. Treeningule aitavad kaasa ka käimiskepid, jalgadele-kätele kinnitatavad lisaraskused ning ümara tallaga kingad.

Viimased uudised

Ära unusta kõige selle juures pöörata tähelepanu oma toitumisele. Ära kompenseeri liikumisega kulutatud kaloreid täiendava söömisega. Luba endale selle asemel näiteks jalamassaaži, kinokülastust või midagi muud toredat, mis ei ole söödav. Jalutada on soovitav rahulikus keskkonnas, soovitavalt roheluses ja looduses, sest sellele on omakorda rahustav mõju ning parem efekt meie tervisele.

Leia sobiv kiirus ning keskendu hingamisele, mis peaks olema rahulik ning sügav.

rasva poletamine sudame loogisageduse skeemi vanus

Sa võid lugeda samme, hingates sisse näiteks nelja sammu jooksul ning välja järgmise nelja sammu kestel. Keskendu oma tegevusele siin ja praegu. Paraku ei anna sellised mõõturid kandjale lisainfot läbitud maa pikkuse ja energiakulu kohta, mistõttu kasutegur jääb kallimate sammulugejate omast väiksemaks.

kui kaua poletada kullastunud rasva

Sammumõõtjast järgmine samm on käel kantav pulsimõõtja, mis kasutajat täpselt informeerib südame tööst ja seega näitab, kas liikumine kulutab jätkuvalt rasva või on mindud valkude ja süsivesikute tarbimiseni.

Jaapanlased arvavad, et hädavajalik on teha päevas 10 sammu. Kaalujälgijate sammumõõtja peab piisavaks tulemuseks sammu. Pärast normsammude astumist piiksub aparaat tunnustuseks ja hakkab jälle nullist pihta.