Kaalulangus 12-tunnine soomine

Kuid kõik uuringud pole sellega nõus ja vaja on rohkem teavet. Kui nad ei kaotanud kaalu, ei paranenud see ka 8, 9. Kõik need neli on olulised teemad ja väärivad eraldi käsitlemist. Dr Peake soovitusi toetavad Salki instituudi järeldused ja hiljutine hiirekatse leidis, et IF aitas kaalulangetamisel ja pikaealisusel. Ja ega ei isuta ka- ilmselt on keha harjunud mõttega, et seda polegi vaja. Dieedirekordid pole kahjuks eriti täpsed.

Vahelduvpaast. Kaota üleliigseid kilosid magades - Terve Elu Keskus

Veresuhkur Teie veres on oluline glükoosi ehk suhkru kogus veres. Kui veres on liiga palju suhkrut, võib see põhjustada diabeeti ja kahjustada mitut kehaosa.

Üldiselt ei ole ajaliselt piiratud söömise mõju veresuhkrule päris selge.

kaalulangus 8 kuud

Vaja on rohkem uuringuid, et otsustada, kas ajaliselt piiratud söömine võib veresuhkrut parandada. Kokkuvõte: Mõned uuringud näitavad, et ajaliselt piiratud söömine võib põhjustada kehakaalu langust, parandada südame tervist ja alandada veresuhkrut.

Miks on söögikordade kaalulangus oluline?

Kuid kõik uuringud pole sellega nõus ja vaja on rohkem teavet. Kuidas seda teha Ajaliselt piiratud söömine on väga lihtne - valige lihtsalt kindel tundide arv, mille jooksul sööte iga päev kõik oma kalorid.

  • Ajaliselt piiratud söömine: Algajate juhend | Toit | May
  • Miks On Söögikordade Kaalulangus Oluline? - Söögid-joogid

Kui kasutate ajaliselt piiratud söömist kehakaalu langetamiseks ja tervise parandamiseks, peaks tundide arv, mille jooksul lubate endale süüa, olema väiksem kui tavaliselt lubatud arv. Näiteks kui sööte tavaliselt esimest söögikorda kell 8 hommikul ja jätkate söömist umbes kella 21ni, siis sööte kogu oma toidu iga päev tunnises aknas. Piiratud söömise kasutamiseks vähendaksite seda arvu.

Näiteks võite soovida süüa ainult 8—9-tunnise akna ajal. See eemaldab sisuliselt ühe või kaks tavalist sööki või suupistet. Kahjuks ei ole ajaliselt piiratud söömise kohta piisavalt uuringuid, et teada saada, milline söömisakna kestus on parim. Kuid enamik inimesi kasutab iga päev 6—tunniseid aknaid. Kuna ajaliselt piiratud söömine keskendub pigem siis, kui sööte, mitte sellele, mida sööte, saab seda kombineerida ka mis tahes tüüpi dieediga, näiteks madala süsivesikusisaldusega dieediga või valgusisaldusega dieediga.

Intermittent Fasting

Kokkuvõte: Ajaliselt piiratud söömine on lihtne. Treeningud varieeruvad mul tihti ning sooritan neid vastavalt kõhutundele — pikem kardio, lühike ja intensiivne HIIT või jõutrenn.

Et lihaseid päris toiduta ei oleks kogu treeningu vältel, joon ma BCAA-sid. Esimesed trennid olid ehk rasked, kuid enam ei pane ma tähelegi, et olen äsja ärganud ja söömata.

1 lihtne reegel, mis tegelikult aitab mul kaalust alla võtta

Mu energiatase on tõesti väga kõrge ning ma jõuan nii palju rohkem ära teha. Kuigi mul on olnud alati madal vererõhk, siis esmakordselt ei tunne ma treeningutes pearinglust ega nõrkustunnet, mis mind saatis muidu varem dieedi ajal.

  • Galileo saate dieet - Perekooli Foorum
  • AJALISELT PIIRATUD SööMINE: JUHEND ALGAJATELE - ILU -

Trenni lõpetades ei teki mul ka kohest nälga. Endorfiinid on laes ning mõte kõhtutäitvast ja tervislikust toidukorrast teeb tuju vaid paremaks. Paastu lõhun ma umbes tund pärast treeningut ning esimene toidukord sisaldab u kcal.

aol kaalulangus

Soovid ka proovida? Kui elad juba tervislikku eluviisi ning toitud üpriski tervislikult ja järgid treeningrežiimi, siis võib IF viia senise elu järgmisele tasandile! IF ei tähenda, et söömisaknas võidakse süüa igasugu kräppi, mis kätte satub.

Selle mõte on toituda tervislikult ka pärast paastu, pakkudes oma kehale kõik vajaliku, et IF-i kasulikud omadused sulle ka rakenduksid. Kui oled seni ärkamisest magamaminekuni söömisega harjunud, siis ma ei soovita hüpata pea ees vette.

Tere tulemast kaks korda kuus ilmuvasse sarja "Slim Chance", kus autor Amber Petty dokumenteerib kaalu kaotamise õnne ja õnne. Kaal: ,2 naela Kaotatud kahe nädalaga: 2,2 naela Kaotatud kokku: 16,8 naela Oma kolumni viimases peatükis Slim Chance tutvustasin Pamela Peeke'i, M. Tema nõuande tuum oli vabaneda dieedihoiakust ja lõpetada kalorite, makrode või muu väljamõeldud punktide süsteemi lugemine.

Harjuta oma kehale üleminekut paastu. Alusta vaikselt rakendades esmalt 10 tundi söömata olemist. Kui oled sellega harjunud, siis lükka paastumist aina pikemaks, kuni oled saavutanud vähemalt tunnise paastuakna. Kui su kehale sobib, võid seda veelgi pikemaks venitada.

Ajaliselt piiratud söömine: Algajate juhend

Ma vannun, et vaid esimesed päeva on kõige raskemad! Meie keha on harjunud küsima sööki aegadel, mil seda tavaliselt pakume. Kuid meie keha ja vaim on võimelised kohanduma igasuguste situatsioonidega.

Nii et anna endale aega, et selgitada välja kas IF on sulle sobilik või mitte. Pea meeles, et selle eesmärk on su elukvaliteeti parandada mitte raskemaks teha. See, mida sööte, on oluline ja millises koguses Kuid kas pöörate söömisele tähelepanu? Uuringud seovad tunnise öise paastumise kaalulangusega On täiesti loomulik, et mida rohkem burgereid ja pitsasid maha hullata, seda rohkem muretsed kaalulanguse pärast.

19 paeva vee kiire kaalulangus

Süüle järgneb vajadus oma dieedi kontrollimiseks ja rämpstoidu vähendamiseks. Selle küllastus- ja süüringi keskel kipub aga tähelepanuta jääma hilja söömistund. Kaalukaotuse režiim on pikka aega keerlenud selle üle, mida süüa. Viimati kaalusin vist 62kg maikuus.

Kui halb on süüa vaid üks kord päevas?

Toitusin tegelikult tavapäraselt, aga kuna oli palju tegemist, siis sõin ainult siis kui kõht oli tühi ja selleks ette nähtud ajal. Magustoitudeks ei jäänud enam aegagi ja ega ei isutanud ka, soe toit tegi kõhu täis ning liiga täis ei saanud end pugida, sest muidu ei jaksaks end liigutada. Nüüd kui kaal 58 jätkan juba teadlikult. Käin lisaks muule aktiivsele elule ka jooksmas ja rattaga sõitmas.

Lihtne trikk, mis võib aidata kaalust alla võtta

Õnneks meeldib mu armsale mehele ka minuga pikki jalutusmatkasid ette võtta ning üleüldse veedame enamus oma ühi-vabaajast õues. Ja magusast olen ka siiani loobunud. Vahel väike tükk šhokolaadi või külas kooki käib küll, aga koju ei osta enam. Ja ega ei isuta ka- ilmselt on keha harjunud mõttega, et seda polegi vaja.